קואופרטיב אגד

מצב
הנושא נעול.

0bama1

New member
קואופרטיב אגד

קואופרטיב אגד
זו פעם שניה שהקואופרטיב המיושן והמסואב לא מסוגל לשלם לעובדיו שי לחג .האם הקואופרטיב לקראת קריסה ?האם נכונה השמועה שקווי אגד יחולקו בין החברות השונות ,ואגד יתפרק? מה יהיה על העובדים שכל אחד גר במקום אחר ?ואיך זה ישפיע על ציבור המשתמשים בתחצ? ונא לא לספר לי שהנושא לא קשור לתחבורה ציבורית?
 
כל כמה חודשים עולה הודעה כזאת, חפש בפורום ותמצא :)

קואופרטיב אגד
זו פעם שניה שהקואופרטיב המיושן והמסואב לא מסוגל לשלם לעובדיו שי לחג .האם הקואופרטיב לקראת קריסה ?האם נכונה השמועה שקווי אגד יחולקו בין החברות השונות ,ואגד יתפרק? מה יהיה על העובדים שכל אחד גר במקום אחר ?ואיך זה ישפיע על ציבור המשתמשים בתחצ? ונא לא לספר לי שהנושא לא קשור לתחבורה ציבורית?
כל כמה חודשים עולה הודעה כזאת, חפש בפורום ותמצא :)
 

Bus Nerd

Active member
אין סיכוי. המדיניות הממשלתית היא הפרטה, לא הלאמה.

הלאמה
השמוע אומרת שעקב מצבו הקשה של הקואופרטיב יתכן והוא יולאם .האם מישהו שמע משהו כזה ?
אין סיכוי. המדיניות הממשלתית היא הפרטה, לא הלאמה.
אם אגד יתרסקו משרד התחבורה פשוט יוציא מכרזים לחברות אחרות לספק את השירות שאגד סיפקו עד היום.
 

aryeri

Member
ואז נקבל עוד חברות כמו קווים, סופרבוס ונתיב אקספרס :(

אין סיכוי. המדיניות הממשלתית היא הפרטה, לא הלאמה.
אם אגד יתרסקו משרד התחבורה פשוט יוציא מכרזים לחברות אחרות לספק את השירות שאגד סיפקו עד היום.
ואז נקבל עוד חברות כמו קווים, סופרבוס ונתיב אקספרס :(
 
מה זאת אומרת "אם אגד יתרסקו"?

אין סיכוי. המדיניות הממשלתית היא הפרטה, לא הלאמה.
אם אגד יתרסקו משרד התחבורה פשוט יוציא מכרזים לחברות אחרות לספק את השירות שאגד סיפקו עד היום.
מה זאת אומרת "אם אגד יתרסקו"?
ממשלת ישראל עושה כל שביכולתה בשביל לרסק את המפעל הזה, מסיבות שנגועות גם בפוליטיקה, ולא רק בשירות הגרוע אותו הם מספקים.
זה רק אנשי 'אגד' תמימים ועיוורים דיים כדי לחשוב שהאגודה שלהם מתפרקת כי מישהו מהמזכירות גנב להם את הקופה ומכר אותם בזול.
 

aryeri

Member
את הסיאוב של אגד ראיתי במו עיניי בקו 471 ת"א-י-ם לפני שנתיים

מה זאת אומרת "אם אגד יתרסקו"?
ממשלת ישראל עושה כל שביכולתה בשביל לרסק את המפעל הזה, מסיבות שנגועות גם בפוליטיקה, ולא רק בשירות הגרוע אותו הם מספקים.
זה רק אנשי 'אגד' תמימים ועיוורים דיים כדי לחשוב שהאגודה שלהם מתפרקת כי מישהו מהמזכירות גנב להם את הקופה ומכר אותם בזול.
את הסיאוב של אגד ראיתי במו עיניי בקו 471 ת"א-י-ם לפני שנתיים
הקו שיוצא פעם ביום, מי-ם לת"א בבוקר ובחזרה באזור 17:00 בערב, היה בהתחלה קו שנוסע "דוך" דרך כביש 443 ועוצר רק בצמתים, וזה מה שעשה את הקו יעיל בשעות הפקקים. הקו עזר במיוחד לתושבים מצפון ירושלים, עובדי משרד הביטחון בקריה וכאלה שעובדים לאורך שד' בגין בת"א או ליד התחנה המרכזית. אחר כך צצה תופעה שהמסלול השתנה - והקו היה מטייל בגבעת זאב ויוצא. לאחר תקופה זה פסק. אחר כך, כשאני השתמשתי בקו, היתה תקופה מעצבנת והזויה נוספת. הקו היה עובר את צומת שילת, מגיע לצומת מכבים, ונכנס לטיול. איפה? ברחובות הקטנים במכבים-רעות. למה דווקא במכבים-רעות השקטה ולא במודיעין? אף אחד לא ידע למה. לאחר סיבוב הקו יצא והמשיך לירושלים. אף אחד לא היה עולה או יורד בתחנות... זה היה הזוי.
לאחר תקופה, זה הפסיק.
בסוף התברר למה! הבת של חבר אגד שגר במכבים רעות, התגייסה ושירתה בקרייה, ולכן התאימו את המסלול עבורה. כדי שזה לא ייראה חשוד, עצרו בכל התחנות במכבים כמו קווים אחרים. והבת? בד"כ היא בכלל לא השתמשה בקו.
כשראו שרק היא תמיד משתמשת בתחנה מסויימת בקו, חקרו את העניין נוסעי הקו הקבועים ופירסמו את זה... ולמה הקו הפסיק לעבור שם? כי השירות של החיילת עבר לבסיס אחר. זה נשמע לכם קישקוש, אבל שכן שלי משתמש בקו כבר שנים והוא בדק את העניין, ואני סומך עליו.

זה הסיאוב של אגד. זאת השחיתות. אני לא אתפלא אם הכניסה לגבעת זאב היתה מאותן סיבות...
 

Bus Nerd

Active member
דברים כאלו לא קורים כבר שנים

את הסיאוב של אגד ראיתי במו עיניי בקו 471 ת"א-י-ם לפני שנתיים
הקו שיוצא פעם ביום, מי-ם לת"א בבוקר ובחזרה באזור 17:00 בערב, היה בהתחלה קו שנוסע "דוך" דרך כביש 443 ועוצר רק בצמתים, וזה מה שעשה את הקו יעיל בשעות הפקקים. הקו עזר במיוחד לתושבים מצפון ירושלים, עובדי משרד הביטחון בקריה וכאלה שעובדים לאורך שד' בגין בת"א או ליד התחנה המרכזית. אחר כך צצה תופעה שהמסלול השתנה - והקו היה מטייל בגבעת זאב ויוצא. לאחר תקופה זה פסק. אחר כך, כשאני השתמשתי בקו, היתה תקופה מעצבנת והזויה נוספת. הקו היה עובר את צומת שילת, מגיע לצומת מכבים, ונכנס לטיול. איפה? ברחובות הקטנים במכבים-רעות. למה דווקא במכבים-רעות השקטה ולא במודיעין? אף אחד לא ידע למה. לאחר סיבוב הקו יצא והמשיך לירושלים. אף אחד לא היה עולה או יורד בתחנות... זה היה הזוי.
לאחר תקופה, זה הפסיק.
בסוף התברר למה! הבת של חבר אגד שגר במכבים רעות, התגייסה ושירתה בקרייה, ולכן התאימו את המסלול עבורה. כדי שזה לא ייראה חשוד, עצרו בכל התחנות במכבים כמו קווים אחרים. והבת? בד"כ היא בכלל לא השתמשה בקו.
כשראו שרק היא תמיד משתמשת בתחנה מסויימת בקו, חקרו את העניין נוסעי הקו הקבועים ופירסמו את זה... ולמה הקו הפסיק לעבור שם? כי השירות של החיילת עבר לבסיס אחר. זה נשמע לכם קישקוש, אבל שכן שלי משתמש בקו כבר שנים והוא בדק את העניין, ואני סומך עליו.

זה הסיאוב של אגד. זאת השחיתות. אני לא אתפלא אם הכניסה לגבעת זאב היתה מאותן סיבות...
דברים כאלו לא קורים כבר שנים
היום משרד התחבורה מחליט על המסלול, ולא חברות האוטובוסים. ויש מערכות ניטור מבוססות GPS כדי לוודא שאוטובוס באמת נסע במסלול הראוי ועצר רק בתחנות שמותר לו לעצור בהן.
&nbsp
למשל, לפני שנים רבות כשגרתי ליד תחנת קצה של קו מסויים של דן, הנהג היה חוסך לי 5 דקות הליכה ומסיע אותי עד הבית, קצת אחרי תחנת הקצה. היום דברים כאלו לא יכולים לקרות, כי הפיקוח הרבה יותר מהודק.
 

0bama1

New member
arveri

את הסיאוב של אגד ראיתי במו עיניי בקו 471 ת"א-י-ם לפני שנתיים
הקו שיוצא פעם ביום, מי-ם לת"א בבוקר ובחזרה באזור 17:00 בערב, היה בהתחלה קו שנוסע "דוך" דרך כביש 443 ועוצר רק בצמתים, וזה מה שעשה את הקו יעיל בשעות הפקקים. הקו עזר במיוחד לתושבים מצפון ירושלים, עובדי משרד הביטחון בקריה וכאלה שעובדים לאורך שד' בגין בת"א או ליד התחנה המרכזית. אחר כך צצה תופעה שהמסלול השתנה - והקו היה מטייל בגבעת זאב ויוצא. לאחר תקופה זה פסק. אחר כך, כשאני השתמשתי בקו, היתה תקופה מעצבנת והזויה נוספת. הקו היה עובר את צומת שילת, מגיע לצומת מכבים, ונכנס לטיול. איפה? ברחובות הקטנים במכבים-רעות. למה דווקא במכבים-רעות השקטה ולא במודיעין? אף אחד לא ידע למה. לאחר סיבוב הקו יצא והמשיך לירושלים. אף אחד לא היה עולה או יורד בתחנות... זה היה הזוי.
לאחר תקופה, זה הפסיק.
בסוף התברר למה! הבת של חבר אגד שגר במכבים רעות, התגייסה ושירתה בקרייה, ולכן התאימו את המסלול עבורה. כדי שזה לא ייראה חשוד, עצרו בכל התחנות במכבים כמו קווים אחרים. והבת? בד"כ היא בכלל לא השתמשה בקו.
כשראו שרק היא תמיד משתמשת בתחנה מסויימת בקו, חקרו את העניין נוסעי הקו הקבועים ופירסמו את זה... ולמה הקו הפסיק לעבור שם? כי השירות של החיילת עבר לבסיס אחר. זה נשמע לכם קישקוש, אבל שכן שלי משתמש בקו כבר שנים והוא בדק את העניין, ואני סומך עליו.

זה הסיאוב של אגד. זאת השחיתות. אני לא אתפלא אם הכניסה לגבעת זאב היתה מאותן סיבות...
arveri
הלוואי והסיאוב של אגד היה מתבטא בנושאים כאלו .הסיאוב מורכב כל כך שהגיעו למצב שאין כסף לשי לחג כבר פעם שנייה השנה .ל"מובחרים "עם הטיסות לחול ,המלונות ,הרכבים הצמודים ,המסעדות ,להם אין לדאוג .
 

0bama1

New member
מאיט חלקיקים

מה זאת אומרת "אם אגד יתרסקו"?
ממשלת ישראל עושה כל שביכולתה בשביל לרסק את המפעל הזה, מסיבות שנגועות גם בפוליטיקה, ולא רק בשירות הגרוע אותו הם מספקים.
זה רק אנשי 'אגד' תמימים ועיוורים דיים כדי לחשוב שהאגודה שלהם מתפרקת כי מישהו מהמזכירות גנב להם את הקופה ומכר אותם בזול.
מאיט חלקיקים
הניהול הגרוע של אגד לאורך שנים ידוע לשימצה .לא צריכים לגנוב את הקופה ,אבל עשו דברים רעים מאוד כמו הוצאת אנשים לפנסייה מוקדמת יותר מהמוקדמת שגם כך יוצאים ,הם מחזיקים ב3 בתי אגד מלאים באוכלי חינם עם רכבים צמודים ועוד ועוד ועוד
 

0bama1

New member
הלאמת אגד

אין סיכוי. המדיניות הממשלתית היא הפרטה, לא הלאמה.
אם אגד יתרסקו משרד התחבורה פשוט יוציא מכרזים לחברות אחרות לספק את השירות שאגד סיפקו עד היום.
הלאמת אגד
זה לא שחור לבן !חברים ושכירים קבועים הנהנים מהסכם קיבוצי מרוויחים הרבה כסף ביחס לתחץ כולל שעות נוספות רבות שהם עושים אותם .אי אפשר לזרוק אלפי נהגים לרחוב ,ולגרום להם לירידה בשכר בצורה דרסטית .מישהו צריך לשלם וכיוון שאגד לא יהיה מסוגל הוא יולאם כמו קרנות הפנסיה שלו
 
אגד תשתנה, לא תתבטל

אגד
ולגופו של עניין ?יש לך השגות ?תשובות ?פתרונות ?דיעה ?משהו ?
אגד תשתנה, לא תתבטל
בניגוד לדיעה הרווחת, למשרד התחבורה אין שום אינטרס למחוק את אגד.
אבל אגד כן צריכה לשנות חשיבה ולהתחיל לפעול כמו השחקניות האחרות בשוק.

בסוף כל השוק ייצא לתחרות, אבל אגד תוכל להתמודד, גם אם זה יהיה רק באמצעות חברת בת כמו אגד תעבורה.

המטרה בסוף היא להגיע למצב של 5-6 חברות אוטובוס גדולות בארץ, שאף אחת מהן לא שולטת על יותר מ-25% מהשוק (בשילוב של חברות אם וחברות בת). זו היתה המטרה המוצהרת כבר מ-1998.
כלומר, אגד+אגדתעבורה עוד צריכה לקטון בהיקף שלה, אבל ועל הדרך אולי גם להבריא כלכלית.
(אל תאמין למה שמספרים לך, מצבה הכלכלי של אגד רק הולך ומשתפר מאז תחילת הרפורמה, הגירעון הענק שלה הוא לא תוצאה מאיבוד קווים ופעילות כי היא "איבדה" בהסכמה בעיקר קווים לא רווחיים, הגירעון הענק שלה הוא תוצאה מניהול כושל לפחות מ-1970 ועד 2004, ויש אומרים שגם היום יש מה לשפר בניהול הכלכלי שלה).
 

0bama1

New member
הרוכב לאוטובוסים

אגד תשתנה, לא תתבטל
בניגוד לדיעה הרווחת, למשרד התחבורה אין שום אינטרס למחוק את אגד.
אבל אגד כן צריכה לשנות חשיבה ולהתחיל לפעול כמו השחקניות האחרות בשוק.

בסוף כל השוק ייצא לתחרות, אבל אגד תוכל להתמודד, גם אם זה יהיה רק באמצעות חברת בת כמו אגד תעבורה.

המטרה בסוף היא להגיע למצב של 5-6 חברות אוטובוס גדולות בארץ, שאף אחת מהן לא שולטת על יותר מ-25% מהשוק (בשילוב של חברות אם וחברות בת). זו היתה המטרה המוצהרת כבר מ-1998.
כלומר, אגד+אגדתעבורה עוד צריכה לקטון בהיקף שלה, אבל ועל הדרך אולי גם להבריא כלכלית.
(אל תאמין למה שמספרים לך, מצבה הכלכלי של אגד רק הולך ומשתפר מאז תחילת הרפורמה, הגירעון הענק שלה הוא לא תוצאה מאיבוד קווים ופעילות כי היא "איבדה" בהסכמה בעיקר קווים לא רווחיים, הגירעון הענק שלה הוא תוצאה מניהול כושל לפחות מ-1970 ועד 2004, ויש אומרים שגם היום יש מה לשפר בניהול הכלכלי שלה).
הרוכב לאוטובוסים
משרד התחבורה לא ימחוק הוא ילאים כמו את קרן הפנסייה של אגד .אגד לא יכולים להתמודד במיכרזים עם המשכורות שהם משלמים אין סיכוי .אגד תעבורה זו חברת בת כמו כל החברות .אגד הבסיסי במצב קשה ביותר

אגדכאמור לא מסוגל לשלם שי לחג זו פעם שנייה ברציפות
.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה