קובית מטטרון
שלום לכולם . אתחיל בנוסחה יבשה ולאחר מכן פירוש ופיתוח רעיוני . קוביה/ת מטטרון ק - בירידה החולפת מהקיום ו - כקיום ב - הנברא (קרקע המציאות האשליתית ). ה - למודעות היורדת ועולה (שינויי התודעה ). או - ת - לתחום . מ - במקיף ( חלקי תודעה המקיפים את המודעות ). ט - כמבטלת ט - הביטול ( התודעה כמבטלת את חלקי המודעות שנוצרו על ידי ביטולים קודמים ) ר - לירידה (כתהליך המעצב את שדה אשליית הקיום) ו - כקיום . ן - המתקיים וחולף מהקיום . הסבר : א)כלומר חלקי התודעה מתממשים כמקומות ומרחבים של קיום , המתיחסים באופן יחסי למקור התודעה , כתחום , המקיף את התודעה . והתודעה פועלת בתחום זה כמבטלת את ``המציאות`` שנוצרה מביטולים קודמים שנעשו על ידי התודעה , בירידתם כמרחבי קיום המתקימים וחולפים מהקיום האשלייתי . ב)אותו מקור של התודעה הינו מובדל ממציאות האשליתית ומתקיים כאלמנט המבדיל חלקי מודעות - מציאות ומעביר את קיומם האשלייתי מהעולם , ומצויין באות צדיק - רמז למהות הצדיק . אותה מהות של הצדיק נמצאת בכולנו , ויוצרת עבורינו בפעילותה המבדילה את מציאותינו האשליתית . רמת אחדותינו אם מקור התודעה הוא נושא הדבקות . דבק - בהבדלתינו כבוראי הירידה החולפת מהקיום . כלומר עד כמה אנו פועלים כצדיקים , או ביחס מנקודת לידתינו עד לצדיק היושב לעומת הים (יחסיות האשליה) ושומע את שירת הים (האשליה), ונקרא צדיק יסוד עולם , שיוצר עבור כולם את המציאות בה כולם מתקיימים ונולדים לתוכה . ג)נושא התחברותינו לצדיקי יסוד עולם מאפשרת לנו להתחבר ולהעלות את רמת דבקותינו במקור התודעה או את הדבדלותינו מהאשליה על ידי הבדלה במעשינו . פעולת האילוף של ההכרה בתודעה שנעשית בלימוד מודעותינו הפנימית והחיצונית כביכול כמקשה אחת . רעיון החשמל שבמרכבה . המרכבה היא שם תואר לכל חלקי התודעה המקיפים את קיומינו באשליה היורדים לאשליה ככוונות או דרכי פעולת ה``מציאות`` , ומיוחסים לצדיקים שונים . תחום מודעותינו הפנימית נקרא - חש . (תחושות היש הפנימי) תחום מודעותינו לחיצוני נקרא - מל , (מקיף כעולם מעוצב , המתואר במילים) יחדיו חשמל - המתארים יחדיו את התאימות בין הפנים לחוץ , או את רמת החיות , עד כמה מקור התודעה ירד לאשליה . הצדיק הוא כעין נקודת תקשורת בין הפנים לחוץ , ואין לה ממשות באשליה . התחום שעבורו מתקיימת הירידה של התודעה למודעות , נקרא תורה . ובו מגולם באופן יחסי , שדה של יחסיות בו מודעותינו משתנה ומתקיימת , כהבדלה פעילה של היחסיות , וזה פירוש המילה יהודי . עד כאן פסיק קטן , דוד
שלום לכולם . אתחיל בנוסחה יבשה ולאחר מכן פירוש ופיתוח רעיוני . קוביה/ת מטטרון ק - בירידה החולפת מהקיום ו - כקיום ב - הנברא (קרקע המציאות האשליתית ). ה - למודעות היורדת ועולה (שינויי התודעה ). או - ת - לתחום . מ - במקיף ( חלקי תודעה המקיפים את המודעות ). ט - כמבטלת ט - הביטול ( התודעה כמבטלת את חלקי המודעות שנוצרו על ידי ביטולים קודמים ) ר - לירידה (כתהליך המעצב את שדה אשליית הקיום) ו - כקיום . ן - המתקיים וחולף מהקיום . הסבר : א)כלומר חלקי התודעה מתממשים כמקומות ומרחבים של קיום , המתיחסים באופן יחסי למקור התודעה , כתחום , המקיף את התודעה . והתודעה פועלת בתחום זה כמבטלת את ``המציאות`` שנוצרה מביטולים קודמים שנעשו על ידי התודעה , בירידתם כמרחבי קיום המתקימים וחולפים מהקיום האשלייתי . ב)אותו מקור של התודעה הינו מובדל ממציאות האשליתית ומתקיים כאלמנט המבדיל חלקי מודעות - מציאות ומעביר את קיומם האשלייתי מהעולם , ומצויין באות צדיק - רמז למהות הצדיק . אותה מהות של הצדיק נמצאת בכולנו , ויוצרת עבורינו בפעילותה המבדילה את מציאותינו האשליתית . רמת אחדותינו אם מקור התודעה הוא נושא הדבקות . דבק - בהבדלתינו כבוראי הירידה החולפת מהקיום . כלומר עד כמה אנו פועלים כצדיקים , או ביחס מנקודת לידתינו עד לצדיק היושב לעומת הים (יחסיות האשליה) ושומע את שירת הים (האשליה), ונקרא צדיק יסוד עולם , שיוצר עבור כולם את המציאות בה כולם מתקיימים ונולדים לתוכה . ג)נושא התחברותינו לצדיקי יסוד עולם מאפשרת לנו להתחבר ולהעלות את רמת דבקותינו במקור התודעה או את הדבדלותינו מהאשליה על ידי הבדלה במעשינו . פעולת האילוף של ההכרה בתודעה שנעשית בלימוד מודעותינו הפנימית והחיצונית כביכול כמקשה אחת . רעיון החשמל שבמרכבה . המרכבה היא שם תואר לכל חלקי התודעה המקיפים את קיומינו באשליה היורדים לאשליה ככוונות או דרכי פעולת ה``מציאות`` , ומיוחסים לצדיקים שונים . תחום מודעותינו הפנימית נקרא - חש . (תחושות היש הפנימי) תחום מודעותינו לחיצוני נקרא - מל , (מקיף כעולם מעוצב , המתואר במילים) יחדיו חשמל - המתארים יחדיו את התאימות בין הפנים לחוץ , או את רמת החיות , עד כמה מקור התודעה ירד לאשליה . הצדיק הוא כעין נקודת תקשורת בין הפנים לחוץ , ואין לה ממשות באשליה . התחום שעבורו מתקיימת הירידה של התודעה למודעות , נקרא תורה . ובו מגולם באופן יחסי , שדה של יחסיות בו מודעותינו משתנה ומתקיימת , כהבדלה פעילה של היחסיות , וזה פירוש המילה יהודי . עד כאן פסיק קטן , דוד