קודם כל מזל טוב על הפורום ולשאלה..

קודם כל מזל טוב על הפורום ולשאלה..

אני בת 27 אחרי 3 לידות , לאחר כאבי גב רבים הלכתי לאורטופד שאבחן עקמת. גם לסבתי גם לאימי וגם לאחותי יש עקמת. הגב ממש שורף לי מכאב , הטיפול היחיד שהוא נתן לי זה מדרסים לרגלים שחוץ משעלו לי 800 ש"ח הם לא מועילים בכלל. אין עוד דרך להקל על הכאבים? מה עלי לעשות? תודה רבה רבה.
 

דנטל

New member
לפני הלידות לא כאב הגב?

לי כואב מהילדות. טוב, יש המון סוגים של עקמות, אז לי יש כזו שגם מכאיבה לי מאז שאני זוכרת את עצמי. תמיד אמרו לי שכשאני אהיה בהריון אני אסבול. מעולם לא הייתי בהריון, ואני גם לא ממש מתכוונת, כך שלפחות הקטע הזה מסודר בינתיים. בכל מקרה, אחרי צילומי רנטגן כל שנה (כשהראשון מביניהם הוא כשהייתי בת יום, לבקשתה של אמי שידעה שזו בעיה רווחת אצלה במשפחה), פיזיותרפיות שונות ומשונות, בלט, התעמלות והרבה התייעצויות עם אורטופדים, הגעתי כשכבר הייתי אחרי הצבא לרופא שהוא ראש מחלקה אורטופדית באיזה בית חולים (כבר לא זוכרת) והוא אמר לי "רפואה קונבנציונלית לא תעזור לך". טוב, הבנתי את הרמז והלכתי לרופא אלטרנטיבי. אחרי כמה טיפולים אצלו הבנתי עוד רמז - נראה ששום דבר לא יעזור לי. חייבת לציין שעל מדרסים מעולם לא דיברו איתי. בכל זאת, כל השנים האלה (אני בת 30) תמיד המליצו לי על שחיה. איפה שלא הלכתי, שחיה זו היתה המלצה חמה. שונאת לחיות, אז העדפתי להמשיך לחיות עם הכאבים והתרגלתי.
 
העדפתי להמשיך לחיות עם הכאבים

"שונאת לחיות, אז העדפתי להמשיך לחיות עם הכאבים והתרגלתי." משפט עצוב מאד שכנראה נובע מגישה לא נכונה של רופאים שאומרים "תלמדו לחיות עם הכאב". אין ניסים בכירופרקטיקה אבל מנסיוני רוב המטופלים שסבלו וחשבו שכבר אין מה לעשות, הופתעו שכירופרקטיקה פתרה להם את כאבי הגב.
 

דנטל

New member
אופס, התכוונתי "שונאת לשחות"

לא היה רופא שאמר דבר כזה. אני אמרתי את זה. לפעמים יותר כואבים לי הטיפולים מאשר להמנע מהם. כאב זה משהו שקל להתרגל אליו, אז התרגלתי וחסכתי לעצמי את הטיפולים האלה שאני שונאת ושגורמים לי לסבל יותר גדול (גם אם הוא נמשך רק חצי שעה - 45 דקות). הייתי צריכה לבחור חרא מחרא. בחרתי את זה שפחות הסריח בעיני. נורא פשוט.
 
כאבי גב

לא ציינת כמה זמן את עם המדרסים. בדרך כלל הם יתחילו להשפיע רק אחרי שבועיים. יתכן שנוצרו לחצים בין החוליות שדורשים מתיחה לעמוד השדרה או "כוונון" של חוליות שזה החזרת תפקוד לחוליות פגועות. בכך כירופרקט יכול לעזור לך. בהצלחה
 
אני עם המדרסים

כבר כמעט חודש. לא הבנתי אבל מה כן אני יכולה עוד לעשות? שחיה באמת עוזרת? ומה עושים בכירופרקטיקה שלא עושים במקומות אחרים?
 
כירופרקטיקה לעקמת

עקמת גורמת להפרעה בתפקוד החוליות, ליצירת לחץ על העצבים ולכאב. בטיפולי כירופרקטיקה מוחזר התפקוד התקין של חוליות עמוד השדרה על ידי מתיחה מיוחדת של עמוד השדרה ועל ידי פעולות כוונון ידניות של חוליות עמוד השדרה. שחיה מומלצת (במיוחד שחיית גב) על מנת לחזק את שרירי הגב התומכים בחוליות. בהצלחה.
 
למעלה