קודם כל מזל טוב על הפורום!!

שלמונזה

New member
מי זה כולם ../images/Emo35.gif

אני חולה חולה חולה על רומנו!!! הוא גדול ענק מקסים! זה שהוא כזה ציני ומצד שני מחפש שיאהבו אותו (כשהתאהב באליזבת, הקטע עם הבן של בנטון), הוא פשוט מ ק ס י ם !!! אני מבינה למה אנשים לא אוהבים אותו, אבל זה בדיוק כל הכיף ברומנו!!! ונא אל להכליל, אני מכירה הרבה אוהבי אי אר שאוהבים את רומנו! שלמונזה
 

~*~gaL

New member
גם אני!

עד כמה שהוא בלתי נסבל - הוא דמות מצויינת ואני מאד אוהבת אותו.. הרבה סצינות איתו הן גם מצחיקות פחד... Romano - Where else have you applied? Peter - You can´t ask me that. Romano - Oh no! Someone call the interview police.
 

mgirl

New member
טוב, נכון

בעונה הזאת הוא באמת חמוד כזה... אבל בעונות קודמות... לדוגמא, כשהוא צעק על קרטר שהוא לא כתב את המרשם נכון והשעה אותו בגלל זה... גררררר! איך שהוא עצבן אותי!
 

שלמונזה

New member
חייבת לציין ש...

דווקא נורא אהבתיאת הפרק הזה!!! זה היה פרק ג ד ו ל!!! ותני נקודות זכות לרומנו שהעיף את קרי למשך כמה פרקים... וחוץ מזה שהפרק ההוא הראה את הכח של רומנו באי אר, כישרון משחק ענק, והוא פשוט מקסים. וחוץ מזה שאת קצת מתבלבלת... רומנון צעק על בנטון וקלואיעל זה שרשמו מרשום לא ברור, לא על קרטר!!! אני חושבת שקרטר היה שם מטעם "הבוררות" בשבל כלשהו הוא גם ביקש מאבי לקרוא מה כתוב שם, אבל היא ברחה די מהר... יום טוב שיהיה לכם שלמונזה
 
ההשעיה היתה במקום ../images/Emo70.gif

ואם כתוצאה מהמרשם הלא נכון היה מת חולה????
 

Girly Girl

New member
קודמיישן, וולקאם ../images/Emo140.gif

דבר שני, אומרים פה ולא פו.. אלא אם כן אתה פו הדב.. דבר שני רומנו ח-מ-ו-ד ולא אכפת לי. בסיידר הוא קצת מעצבן.. אז מה? כל בנאדם יכול להיות מעצבן לפעמים.. לרומנו יש דעות משלו והוא מנהל את חדר המיון בהחליטות וצ´יק צ´ק בלי לבזבז שניות! וקרי כלבה .. ~גירלי
גירל~
 

Girly Girl

New member
אה ופתאום נזכרתי בעוד משו..

הזה על הקרח=מלוצ´י?!?!?! שלא תרגיז אותי מלוצ´י שלי לא מעצבן ובטח שלא .. מעצבן!
 

Girly Girl

New member
אוי אני מפגרת ../images/Emo4.gif

זה הקרח ולא על הקרח טוב עזבו אני מעופפת..
~גירלי
גירל~
 
מי אמר רומנו ולא קיבל????

יש שמועות שפוגעים בשמו של דר רומנו האחד והיחיד???
 

guy15

New member
דמות מצוינת

בסדר, אז הוא אולי בן-זונה, ציני, מאנייק, ויכול לאמלל לאליזבת´ ופיטר את החיים לפעמים, אבל הוא עדיין דמות מצויינת, ופול מק´קריין, השחקן שמשחק אותו, הוא שחקן מצוין, והסדרה לא היתה אותו דבר בלעדיו. דרך אגב, מישהו יודע איך הוא קיבל את הכינוי "רוקט"?
 
רוקט = טיל

כי תמיד הוא מופיע כמו טיל וכמו שבא כך הוא נעלם כמו טיל הוא מדבר במהירות של טיל הוא פועל במהירות של טיל מנפנף רופאים וחולים כמו טיל בקיצור רוקט אמיתי דרך אגב היום חוזרת לסידרה ד"ר סוזן לואיס
 

guy15

New member
לא!? באמת?!?

כן, אני יודע שרוקט זה טיל, תתפלא, אתה לא הבן אדם היחידי בארץ שיודע אנגלית. עכשיו, אתה יודע שקוראים לו ככה בתור עובדה, או שאתה סתם מניח שזו הסיבה?
 

~*~gaL

New member
עוד פחות משעה!

כבר מהקיץ אני מחכה לזה! סוזן סוזן סוזן! בקשר לרומנו, נראה לי שזה בגלל שיש לו דגם של Apollo Saturn V rocket ברקע של המשרד שלו.. מי יודע. זה כתוב בIMDb, אגב. יש שם כלמיני דברים :)
 

t@li

New member
היי ../images/Emo9.gif

טוב, לא הייתי פה אי פעם, ולא יודעת אם אני אחזור... ובכלל לא יוצא לי לראות אי אר! למה דווקא יום שלישי?? הממפפף בכל מקרה אני די בטוחה שקוראים לרומנו ככה כי הוא היה מתאגרף כשהוא היה צעיר... נראה לכם שיש בזה משהו?
טלי
 

~*~gaL

New member
למה שלא תחזרי?

כמה שיותר יותר טוב. ואת יכולה להקליט ולראות את זה אחרי יום שלישי, רעיון משוגע הא? :)
 

t@li

New member
*נרגשת*

אנשים נחמדים... טוב, אולי אני אחזור... אם ייצא לי לראות קצת פרקים, כי בינתיים אין לי מושג על מה אתם מדברים... וחוצמזה - כבר כמה פעמים אמרתי לעצמי שזו *הסדרה* *הכי* *טובה* *שיש*. (קצת יותר מידי התלהבות עם הכוכביות, לא?
) אולי אני אקליט. |רעיון| טוב!
 
למעלה