קודם כל מזל טוב !

Oribius

New member
קודם כל מזל טוב !

אך אך , גנבתם לי את הרעיון ..... לא נורא . אם לא אוכל להיות מנהל פורום אז לפחות אוכל לעזור (האמת היא שאין לי זמן לנהל פורום גם ככה) . טוב מזל טוב רציני , לא כולם מכירים אותי , אבל אני ייתן לכם סקירה קטנה . אני עובד בתחום התופים וכלי הקשה , ולכן אשמח לעזור לכם בכל שאלה טכנית או שאלה מוזרה (כן כן אפילו שאלות מוזרות נראות לי פשוטות לפעמים). אני בן 23 , בזמנו היתי קצת בפורום כלי נגינה , אבל זה הפך לפורום גיטרות וזיוני מוח של ילדים שרק מקללים אז עזבתי . אני תמיד שמח לעזור בכל תחום , בעיקר תחום מקצועי של תופים , אני אוהב מאד מוסיקה , בעיקר PROGRESSIVE ROCK אבל גם עוד הרבה , בין מוסיקה קלאסית לרוק כבד מה70´ . חוץ מזה מתעסק במחשבים (GAMER מכור) , אופנועי CUSTOM , צילום , צלילת ציוד , שינה (אני קורא לזה ספורט EXTREME) . למנהל הפורום - אשמח להיות ידך הימנית בכל הקשור לפורום , ואם תצטרך עזרה תשאל אותי . בזמנו כתבתי סידרה של מאמרים על מוסיקה וביקורות על דיסקים , זמן אין לי יותר מדיי , אבל אנסה לכתוב מדי פעם ביקורות לגבי מוצרים עליהם אני דנים ביום יום ..... אז זהו , שיהיה לכולם מסע מעניין ומרתק בעולם הצלילים ..... You Won´t Cry , I Won´t Scream
 

danezeq

Member
שלום רב ידידי האנונימי!

איזה מזל שבאת, זה כ"כ חשוב שיהיו אנשים רציניים בפורום שתופים זה המקצוע שלהם, אני חושב שבפורום הזה אין משמעות ל"ניהול" (מה כבר המנהל עושה? כותב מה יהיה בקישורים ובטאגליין?) הכי חשוב שכולם עוזרים לכולם ומספרים חוויות ועצים עצות. ויש לי הרגשה שאלמד הרבה ממך וכך כל חברי הפורום אז אתה מוזמן, ואפילו מוכרח לבוא כל יום (כמה שרק תרצה ותוכל)
 

chinchila

New member
ANYWAY אני פה גם לכל דבר...

ובכן גם אני בן 23, למדתי פה אצל אורן אביסר הדגול וגם בPACIFIC DRUMS בקנדה.. ידע רב רכשתי במשך השנים ואשמח לעזור... בכל אני אני אהיה קצת חצוף ואשאל אם יש מצב לCO-ADMIN אני יחסית הרבה כאן וגם מנהל את פורום רוק באמברוזיה... אז יש בנסיון. כמו שפירסמתי פה יש לי ימהה מייפל קוסטום וגם מאפקס מארס פרו עתיקה ומשובחה... עברתי הרבה פירוקים והרכבות ומשם למדתי קצת... קיצר בלי לבלבל ת´מוח... אני פה. עם מעוניין או כל דבר האיזיק שלי הוא 130484721
 

danezeq

Member
בפורומים של תפוז לא קיימת אפשרות של

CO-ADMIN (משהו בסגנון "סגן מנהל") אבל בפועל אנחנו יכולים לנהל את הפורום ביחד כל מה שאתה רוצה להוסיף תכתוב לי ואני יוסיף זה בסדר? זה גם לא כ"כ משנה לא? הרי את הידע שלך אתה יכול להעביר גם בלי להיות מנהל - כמו שאמרת קודם "טוב שיש משפחה"
אז תמשיך להיות פה - ותיהיה פה הרבה
 

danezeq

Member
אה ובקשר ללהקה שלך...

עדיין לא שמעתי אותכם! הקישור שכתבת לא מוביל לשום מקום מחכה כבר לשמוע אותך מתופף!
 

chinchila

New member
טוווווווווווווובבבבבבב.....

אני מגלה עכשיו שהאתר שלי לא עולה ואני עצבני טוווווווווווווובבב(לקרוא בסגנון קיצ´יס) אז אוקיי, נצטרך להפנות אותך למקום אחר... גש לכאן: http://www.ambrosia.org.il/content/artists/ArtistTracks.asp?ArtistID=864 ותן דעה.. אני ממליץ על ELEVATION או FUCK ME בתור שירי תופים למרות שהכל טוב ואף מעולה! (ואחרי זה LABEL וכל השאר) אם אתה לא רשום שם אז בבקשה תן דקה מזמנך ותרשם וגם תבקר אותי בפורום רוק :)))
 

Kodak997

New member
וולקאם!

הפורום הזה מתפתח בקצב... אני שמח שנכנסים אנשים בעלי ניסיון וידע, כמוך וכמו עוד כמה פה (ולא כמוני לצערי
) אז ברוך הבא!
 
למעלה