קווים היא הזוכה במכרז חדרה-נתניה

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
הן השתפרו במרכאות או לא בלי מרכאות

אבל אם החברות האלה נתנו שירות גרוע
מטרת המכרז היא להיפטר מהן ולהביא חברה טובה יותר?
הן השתפרו במרכאות או לא בלי מרכאות
לפני כשנתיים הם עיצבו לוגו חדש, רכשו אוטובוסים חדשים ונזכרו להעניק משכורת סבירה יותר לנהגים, בהשוואה לשכר העלוב, שקודם לכן הוענק.
אולי כל כך התרשמו מכך במשרד התחבורה.
בנוסף כיום "עילית" ו"קווים" הן חברה משותפת. ייתכן, שהניקוד של "עילית" גבוה יחסית וזה אולי העניק שיווי משקל אחר בציונים.
 

scooby5

Member
הביאו אוטובוסים חדשים, אבל עד היום

הן השתפרו במרכאות או לא בלי מרכאות
לפני כשנתיים הם עיצבו לוגו חדש, רכשו אוטובוסים חדשים ונזכרו להעניק משכורת סבירה יותר לנהגים, בהשוואה לשכר העלוב, שקודם לכן הוענק.
אולי כל כך התרשמו מכך במשרד התחבורה.
בנוסף כיום "עילית" ו"קווים" הן חברה משותפת. ייתכן, שהניקוד של "עילית" גבוה יחסית וזה אולי העניק שיווי משקל אחר בציונים.
הביאו אוטובוסים חדשים, אבל עד היום
לא טרחו/הצליחו לעדכן בהם את שילוט הקו, כך שיציג גם את יעד הנסיעה.
 

4XTOS

New member
משרד התחבורה עיוור?

קווים היא הזוכה במכרז חדרה-נתניה
חברת ההיסעים קווים, השייכת לתאגיד מאיר ולחברת הורן את ליבוביץ', זכתה במכרז התחבורה הציבורית של אזור השרון. ל-TheMakrer נודע כי הערב (א') הודיע משרד התחבורה לחברה על זכייה במכרז, שכולל הפעלת תחבורה ציבורית בחדרה, ומהעיר לנתניה, תל אביב ויישובים נוספים בסביבה. עלות ההפעלה באזור עומדת על 107 מיליון שקל, והחברה צפויה להפעיל 200 אוטובוסים.

http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1856917
משרד התחבורה עיוור?
הוא לא רואה מה קווים עושה?
העיקר קונס אותם ויום אחרי זה מעניק להם מתנות
 
א- יופי המגמה של הצמצום בחברות

קווים היא הזוכה במכרז חדרה-נתניה
חברת ההיסעים קווים, השייכת לתאגיד מאיר ולחברת הורן את ליבוביץ', זכתה במכרז התחבורה הציבורית של אזור השרון. ל-TheMakrer נודע כי הערב (א') הודיע משרד התחבורה לחברה על זכייה במכרז, שכולל הפעלת תחבורה ציבורית בחדרה, ומהעיר לנתניה, תל אביב ויישובים נוספים בסביבה. עלות ההפעלה באזור עומדת על 107 מיליון שקל, והחברה צפויה להפעיל 200 אוטובוסים.

http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1856917
א- יופי המגמה של הצמצום בחברות
מצד אחד שום חברה לא נשארת לנצח מצד שני לא צריך שלכל עיר תהיה חברה נפרדת.

ב- האם זה כולל גם את כוכב יאיר, צור יצחק?
 

arielguelman

New member
כוכב יאיר וצור יצחק - מטרופולין.

א- יופי המגמה של הצמצום בחברות
מצד אחד שום חברה לא נשארת לנצח מצד שני לא צריך שלכל עיר תהיה חברה נפרדת.

ב- האם זה כולל גם את כוכב יאיר, צור יצחק?
כוכב יאיר וצור יצחק - מטרופולין.
 

אורי404

New member
רצוי מאוד

חבל, כי כך היה אפשר לשפר את ה"שירות" לשם
רצוי מאוד
צור יצחק הולכת וגדלה וכך גם האזורים מסביב.
יש אוטובוסים לכיוון כפר סבא, שאותם "מטרופולין" מפעילה.
יש "אגד" עם הנסיעות הבודדות של 566, 567 ו-568 לכיוון תל אביב.
אם אני לא טועה, יש נסיעות לכיוון נתניה, אותן מפעילה "נתיב אקספרס".
 

arielguelman

New member
קו 40 של נתיב מטייבה

רצוי מאוד
צור יצחק הולכת וגדלה וכך גם האזורים מסביב.
יש אוטובוסים לכיוון כפר סבא, שאותם "מטרופולין" מפעילה.
יש "אגד" עם הנסיעות הבודדות של 566, 567 ו-568 לכיוון תל אביב.
אם אני לא טועה, יש נסיעות לכיוון נתניה, אותן מפעילה "נתיב אקספרס".
קו 40 של נתיב מטייבה
 

droriko

New member
רק שלשום

א- יופי המגמה של הצמצום בחברות
מצד אחד שום חברה לא נשארת לנצח מצד שני לא צריך שלכל עיר תהיה חברה נפרדת.

ב- האם זה כולל גם את כוכב יאיר, צור יצחק?
רק שלשום
מישהו בקומונת אוטובוסים הביא כתבה שלפיה משרד התחבורה עשה סוויץ' והיום הוא בחושב שצריך רק 3-4 חברות גדולות בישראל. אם כך כנראה הוא רוצה לבנות במכוון חברות גדולות שיצטרפו לאגד ודן על חשבון חברות אחרות שיסיימו את תפקידן.
 

mister K

New member
דיברו שם על 5-6 חברות.

רק שלשום
מישהו בקומונת אוטובוסים הביא כתבה שלפיה משרד התחבורה עשה סוויץ' והיום הוא בחושב שצריך רק 3-4 חברות גדולות בישראל. אם כך כנראה הוא רוצה לבנות במכוון חברות גדולות שיצטרפו לאגד ודן על חשבון חברות אחרות שיסיימו את תפקידן.
דיברו שם על 5-6 חברות.
ואני מסכים שהמודל הזה הרבה יותר יעיל מה-14 חברות שיש כיום.
 

אורי404

New member
נעשה חישוב

לך תדע אם לא יהיו איחודים של חברות
נעשה חישוב
1. קבוצת "אגד" - "אגד" ו"אגד תעבורה".
2. קבוצת "דן" - "דן" והחברה, שתפעיל את המטרונית. לצד זה "מטרודן" עם "מטרופולין" השותפה.
3. קבוצת "עפיפי" - חברת הנסיעות והתיירות "נצרת", "ש.א.מ" (מפעילת הקווים הפנימיים בנצרת), "נתיב אקספרס" ו"אומני אקספרס".
4. GB טורס - חברה הפועלת בנצרת. לא מפעילה אשכולות נוספים. לא זכור לי, שראיתי אותה מתמודדת במכרזים האחרונים. לא יודע האם קודם לכן אם היא השתתפה.
5. "מטרופולין" (ולצדה "מטרודן").
6. "קווים" ו"עילית".
7. "רמה" הפועלת בגולן.
8. "גלים" הפועלת ברהט.
9. "אפיקים" הפועלת בשומרון ומתמודדת במכרזים נוספים.
10. "ויאוליה", שעתידה להפסיק את פעילותה.

כבר ירדו לפחות שתי חברות "ויאוליה" ו"GB טורס". גם לא זכור לי ש"גלים" ו"רמה" השתתפו במכרזים השונים. כך שירדנו מעשר קבוצות לשש.

לגבי המשפט, שכתבת "לך תדע אם לא יהיו איחודים של חברות" - לא יהיה מפתיע אם אכן יהיו איחודים.
 

אורי404

New member
+ "סופרבוס"

נעשה חישוב
1. קבוצת "אגד" - "אגד" ו"אגד תעבורה".
2. קבוצת "דן" - "דן" והחברה, שתפעיל את המטרונית. לצד זה "מטרודן" עם "מטרופולין" השותפה.
3. קבוצת "עפיפי" - חברת הנסיעות והתיירות "נצרת", "ש.א.מ" (מפעילת הקווים הפנימיים בנצרת), "נתיב אקספרס" ו"אומני אקספרס".
4. GB טורס - חברה הפועלת בנצרת. לא מפעילה אשכולות נוספים. לא זכור לי, שראיתי אותה מתמודדת במכרזים האחרונים. לא יודע האם קודם לכן אם היא השתתפה.
5. "מטרופולין" (ולצדה "מטרודן").
6. "קווים" ו"עילית".
7. "רמה" הפועלת בגולן.
8. "גלים" הפועלת ברהט.
9. "אפיקים" הפועלת בשומרון ומתמודדת במכרזים נוספים.
10. "ויאוליה", שעתידה להפסיק את פעילותה.

כבר ירדו לפחות שתי חברות "ויאוליה" ו"GB טורס". גם לא זכור לי ש"גלים" ו"רמה" השתתפו במכרזים השונים. כך שירדנו מעשר קבוצות לשש.

לגבי המשפט, שכתבת "לך תדע אם לא יהיו איחודים של חברות" - לא יהיה מפתיע אם אכן יהיו איחודים.
+ "סופרבוס"
 

droriko

New member
אגב רק כדי להבין

א- יופי המגמה של הצמצום בחברות
מצד אחד שום חברה לא נשארת לנצח מצד שני לא צריך שלכל עיר תהיה חברה נפרדת.

ב- האם זה כולל גם את כוכב יאיר, צור יצחק?
אגב רק כדי להבין
כמה משרד התחבורה לא סגור על עצמו, מצד אחד הוא לא נותן לאגד ודן להתמודד במכרזים כדי לנגוס בכח שלהם, אבל מצד שני הוא מאפשר לחברות בת שלהן להתמודד באותם מכרזים וגם לתת להם לנצח לפעמים.
 

mister K

New member
הכל במסגרת ההסכמים שנחתמו עם אגד ודן.

אגב רק כדי להבין
כמה משרד התחבורה לא סגור על עצמו, מצד אחד הוא לא נותן לאגד ודן להתמודד במכרזים כדי לנגוס בכח שלהם, אבל מצד שני הוא מאפשר לחברות בת שלהן להתמודד באותם מכרזים וגם לתת להם לנצח לפעמים.
הכל במסגרת ההסכמים שנחתמו עם אגד ודן.
לפי הסכמים אלו, יותר להם להשתתף בחלק מהמכרזים באמצעות חברות בת. בשאר המכרזים נאסר גם על אגד תעבורה ועל חברות בת של דן להשתתף.
 

droriko

New member
אבל בוא נלך רגע עם ההיגיון של משרד התחבורה

הכל במסגרת ההסכמים שנחתמו עם אגד ודן.
לפי הסכמים אלו, יותר להם להשתתף בחלק מהמכרזים באמצעות חברות בת. בשאר המכרזים נאסר גם על אגד תעבורה ועל חברות בת של דן להשתתף.
אבל בוא נלך רגע עם ההיגיון של משרד התחבורה
הוא רוצה להחליש את הכח של אגד ודן כדי שהם לא יכתיבו לו דברים(עד היום הוא לא התאושש מהטראומה של השביתה הגדולה של אגד בשנות ה-80) אז אם בחרת לקחת כח מאגד ודן,למה להעביר אותו לחברות בת שזה בעצם להשאיר אותו אצלם?
 

mister K

New member
כי זה מה שסוכם.

אבל בוא נלך רגע עם ההיגיון של משרד התחבורה
הוא רוצה להחליש את הכח של אגד ודן כדי שהם לא יכתיבו לו דברים(עד היום הוא לא התאושש מהטראומה של השביתה הגדולה של אגד בשנות ה-80) אז אם בחרת לקחת כח מאגד ודן,למה להעביר אותו לחברות בת שזה בעצם להשאיר אותו אצלם?
כי זה מה שסוכם.
אי אפשר לחסל את אגד ודן לגמרי.
מלכתחילה המטרה הייתה לגרום להן להתייעל ולצמצם את כוחן, אך לא לחסל אותן. המדינה עדיין צריכה אותן עם כל המקצועיות והניסיון שלהן.
מה גם שמניעה כוללת מהשתתפות במכרזים תהווה אפליה. גם אגד ודן כמסיעים רוצים להתמודד במכרזים כחברות שוות זכויות. בדיוק כמו קווים, מטרופולין, סופרבוס וכו'. על אותו עיקרון הותר גם לעפיפי להתמודד באמצעות חברות בת.
 

oschlick

New member
קווים הולכת להפעיל את 819/700?

קווים היא הזוכה במכרז חדרה-נתניה
חברת ההיסעים קווים, השייכת לתאגיד מאיר ולחברת הורן את ליבוביץ', זכתה במכרז התחבורה הציבורית של אזור השרון. ל-TheMakrer נודע כי הערב (א') הודיע משרד התחבורה לחברה על זכייה במכרז, שכולל הפעלת תחבורה ציבורית בחדרה, ומהעיר לנתניה, תל אביב ויישובים נוספים בסביבה. עלות ההפעלה באזור עומדת על 107 מיליון שקל, והחברה צפויה להפעיל 200 אוטובוסים.

http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1856917
קווים הולכת להפעיל את 819/700?
 

רב קו 561

New member
גם מאתר NEWS1

קווים היא הזוכה במכרז חדרה-נתניה
חברת ההיסעים קווים, השייכת לתאגיד מאיר ולחברת הורן את ליבוביץ', זכתה במכרז התחבורה הציבורית של אזור השרון. ל-TheMakrer נודע כי הערב (א') הודיע משרד התחבורה לחברה על זכייה במכרז, שכולל הפעלת תחבורה ציבורית בחדרה, ומהעיר לנתניה, תל אביב ויישובים נוספים בסביבה. עלות ההפעלה באזור עומדת על 107 מיליון שקל, והחברה צפויה להפעיל 200 אוטובוסים.

http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1856917
גם מאתר NEWS1
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-313380-00.html
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה