קולות החיילים לא שינו את חלוקת המנדטים...*

  • פותח הנושא wapy
  • פורסם בתאריך

wapy

New member
קולות החיילים לא שינו את חלוקת המנדטים...*../images/Emo41.gif

כמעט יומיים אחרי שנסגרו הקלפיות, פרסמה ועדת הבחירות המרכזית את תוצאות האמת הסופיות. לאחר ספירת המעטפות הכפולות נותרה התמונה הפוליטית ללא שינוי: קדימה בראש עם 28 מנדטים, הליכוד קיבל 27 מושבים בכנסת ה-18
 

wapy

New member
התוצאה של בחירות 2009 ברורה

"התוצאה של בחירות 2009 ברורה: ציפי לבני ניצחה את השמאל ונוצחה על ידי הימין. מנהיגת קדימה הגיעה להישג דרמטי בכך ששברה את מפלגת העבודה וריסקה את מרצ. לעומת זאת, היא לא הצליחה לנגוס במחנה הלאומי. לכן לגוש הימין יהיה בכנסת רוב מוצק, המקנה לו את הזכות להרכיב את הממשלה הבאה. "
 

wapy

New member
שבת שלום/tapuzforum/images/emo16.gif/tapuzforum/images/emo16.gif

....-,,,,.
 
איזו בדיחה טובה.

נצחה את השמאל והפסידה לימין. בעצם זה אומר שבישראל מי שמצנח זה מי שאין לו דעות מוצקות בשום נושא, וכמובן - הוא אישה. אחלה.
 

wapy

New member
השמאלנים תמימים - והליכוד זכה במיליון מצבעים

"התוצאה של בחירות 2009 ברורה: ציפי לבני ניצחה את השמאל ונוצחה על ידי הימין. מנהיגת קדימה הגיעה להישג דרמטי בכך ששברה את מפלגת העבודה וריסקה את מרצ. לעומת זאת, היא לא הצליחה לנגוס במחנה הלאומי. לכן לגוש הימין יהיה בכנסת רוב מוצק, המקנה לו את הזכות להרכיב את הממשלה הבאה. " השמאלנים תמימים קנו את הספין 9 מנדטים עברו מעבודה ומרץ לקדימה לעומת זאת נתניהו הצליח בקמפיין מבריק להעלות את הליכוד מ -12 ל- 27 מנדטים תוספת של למעלה ממיליון מצבעים
 

wapy

New member
זהו רצונו של הבוחר../images/Emo42.gif

"..המנצח האמיתי הוא הליכוד שמ-12 מנדטים זינק ל-27 מנדטים, ...... הציבור נתן רוב מוחלט למחנה הלאומי. זהו רצונו של הבוחר. כל אינטרפטציה אחרת היא שקרית ובלתי מוסרית בעליל. הרף שמציבים הסקרים, הן לחיוב והן לשלילה, הוא רק אינדיקציה אולי ליום עריכתם עם מגבלות של מי העושה, איך, ובעבור מי. אך הסקרים הם לא הדבר האמיתי. הנסיון להשתמש בהבדל ביניהם, בין הסקרים והציפיות שיצרו לבין תוצאות האמת, בכדי ליצור אוירה נוחה, להפוך הצלחה לכשלון וכשלון להצלחה, לא יצלח. הדבר האמיתי הן המעטפות בקלפי והתרגום שלהם לכח ולרוב פרלמנטארי. וזה מה שיש לנתניהו ואין ללבני . וזהו הפרמטר היחיד המצדיק ומחייב הטלת הרכבת הממשלה על מועמד. על בנימין נתניהו. ..."
 

GIOVANINI

New member
התוצאות = רוטציה או בחירות עוד חצי שנה/ שנה

קיוונו מצביעי קדימה תעבור את הליכוד ביותר ואז לליכוד לא תהיה ברירה לשבת איתנו בממשלה אבל ממשלה שבה ליבני תהיה ראש ממשלה, קיבלנו את זה שהיא תכהן רק שנתיים, ולאחריה השקרן שאיכפת לו רק מעצמו שפתאום רוצה ממשלת ימין קיצונית. אם ביבי יתעקש על הימין הקיצוני אין בעיה נשב באופוזיציה ונחפש תאריך טוב לבחירות ב2010 כי ש"ס וישראל ביתנו ביחד אם מישהו פה מאמין שיחזיק הרבה זמן אז אתם באמת באשליות. סיכום של הבחירות מבחינתי: 1. העם ללא ספק הלך ימינה- גם מצביעי השמאל פעם כמוני הלכו לימינה שלהם = קדימה(מרכז). 2. ביבי רוה"מ גם בבחירה ישירה אם היה נבחר, אחד הלא פופולארים שהיו, והמון מהעם כן רוצה שינוי ומישהי חדשה לא ביבי ולא ברק
 

בדנתמ

New member
אתה טועה במסקנה השניה שלך.

למעלה מ75% מאזרחי המדינה שמימשו את זכותם להצביע לא רוצים בלבני. מצביעי גוש הימין מעדיפים ברובם המוחץ את ביבי על פני לבני (או יותר נכון לנסח את זה "חושבים שהיא תהיה יותר גרועה אפילו ממנו"
). לבני היא לא שינוי ולא מישהי חדשה. היא אותה דרך שהנהיג ראש הממשלה הכושל ביותר בתולדות המדינה, מר אולמרט המאוד לא נכבד. לבני היא בובה של יועצי תקשורת במקרה הטוב, ומנהיגה של מפלגה שמאגדת תחתיה את רוב המושחתים הכבדים בכנסת במקרה הרע. אני מסכים שביבי לא כזה מלהיב, אבל אני חושב שהנזק שלבני תעשה כראש ממשלה גדול מהנזק שביבי יעשה. מעבר לכך, אני חושב שרוב הציבור נוטה להסכים איתי בכך ומעדיף אותו על פניה.
 

GIOVANINI

New member
אתה מסכים איתי ברק יושב במקום ליבני

לא היינו מגיעים למצב כזה, הרבה מהליכוד לא מודים בזה אבל מצביעי קדימה הרבה כן רוצים את ליבני כראש ממשלה(כמוני) ויש גם חלק לא קטן שפשוט לא רוצה ביבי וזה ההצבעת המחאה שלו. אם סילבן שלום היה עומד למשל בליכוד הבחירות היו מוכרעות לטובה הליכוד.
 

בדנתמ

New member
לא הבנתי בדיוק למה התכוונת...

מצביעי קדימה מן הסתם רוצים את לבני ולא את ביבי, אחרת הם לא היו מצביעים קדימה
אם סילבן שלום היה מנהיג את הליכוד, הליכוד היה מקבל פחות מנדטים לדעתי. לעומת זאת, לאנשים כמו בני בגין, כל עוד היו נלחמים היטב בספינים שקדימה היו מנסים לעשות לו על זה שהוא לא היה בפוליטיקה בשנים האחרונות וזה, יש סיכוי טוב יותר להנהיג. אני חושב שהוא הבנאדם הכי שפוי בכנסת היום (בגין) ומבחינתי הוא מהווה דמות מנהיג שקולה, ישרה, וטובה יותר משתי האופציות הנוכחיות...
 

בדנתמ

New member
רגע הרשה לי לתקן את התגובה שלי ../images/Emo9.gif

לא הייתי מרוכז, מצטער על התגובה התקיפה... למיטב הבנתי גם אתה גורס שבבחירה ישירה ביבי היה נבחר. התבלבלתי בגלל שעירבת שם את הזמנים וקראתי בעיקר את החצי השני של המשפט שלך. יחד עם זאת, אני חושב שלאור אחוזי ההצבעה הנמוכים ומספר המנדטים הנמוך שגם קדימה וגם הליכוד קיבלו, לא יהיה מדויק להגיד שהמון מהעם רוצה בלבני. ממש כשם שלא הייתי אומר שהמון מהעם רוצה בביבי. הסוגיה היא יותר מי רוצים שלא יהיה, ופחות מי רוצים שיהיה לצערי. ואני עדיין עומד מאחורי החידוד שלי שלבני היא לא שינוי ולא מישהי חדשה.
 

wapy

New member
הבית היהודי תמליץ על נתניהו בפני הנשיא

מפלגת הבית היהודי הודיעה היום (ו') כי תמליץ לפני הנשיא פרס להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה החדשה על יושב-ראש הליכוד, בנימין נתניהו - כפי שהודיעה כבר לפני הבחירות. גם ישראל ביתנו צפויה להמליץ על נתניהו גם גורמים ב"ישראל ביתנו" העריכו הבוקר כי מפלגתם צפויה להמליץ לנשיא המדינה להעניק לנתניהו את ההזדמנות להרכיב ממשלה. במפלגה צפויים להתפשר, ולא לדרוש מהליכוד לתמוך באישור חוק ברית הזוגיות; במקום זה יסתפקו בישראל ביתנו בכך שינתן להם חופש הצבעה מלא בנושאי דת ומדינה
 

wapy

New member
וְכָל-הָעָם רֹאִים אֶת-הַקּוֹלֹת ../images/Emo188.gif..**../images/Emo41.gif

יש לי אידיקציה לנצחון הליכוד - קולות עזים בפרוט בקישור " בקיצור זה סיפור ניצחון הליכוד באזור עם מודעות בטחונית - מצב סוציו אקונומי טוב, תערובת של זוגות צעירים, מסורתיים וגם מבוגרים מבוססים בקוטג'ים מעניין לראות את התוצאות בשכונה שאני גר בפסגת זאב בירושלים מדובר בשכונה בת 50 אלף תושבים (כל התושבים) - שסומכת על נתניהו שישמור על ירושלים בכל הסדר עתידי עבדנו קשה לשכנע , חרשנו את השכונה ,יש עלייה גדולה בתמיכה לליכוד מ 15% ל 41% "
 

wapy

New member
הרוב בחר: ימין אש - רינו צרור

בסוף השבוע הזה היו שלל מאמרים דעות וכתבות להלן אחת שבתרתי: " הרוב בחר: ימין אש השמאל איבד בבחירות האלה כארבעה מנדטים למפלגות קיקיוניות. זה לא שמאל, זה סלון " הסיפור גמור. למרות שרשרת הספינים האינסופית של קדימה אחרי הבחירות, בנימין נתניהו הוא ראש הממשלה הבא. הוא עומד בראש מחנה של 65 חברי כנסת, רוב מלא וסגור בבחירות שלנו. הרוב בחר ימין וימין קשה, ימין אש נכנה את הקואליציה הזו, לפחות 19 מנדטים לבעלי היד החזקה, ליברמן וכצל'ה, לנדאו ואלדד. נתניהו היה רוצה להקים ממשלת אחדות עם ברק והעבודה יותר מכל, ובמצב רוח מסוים אפילו עם לבני וקדימה, אבל לא כל מה שרוצים מקבלים מיד. נתניהו התבגר. הוא ניסה את ברק השבוע מיד אחרי התוצאות, הוא הבין שאחרי מכת הפטיש אין עם מי לדבר, הוא ינסה לבנות ממשלה רחבה לאט לאט, ובינתיים יקים ממשלת ימין אש, בדיוק כפי שרוב הציבור ביקש. את הממשלה הראשונה יבנה במהירות, ובזיל הזול, יחסית. הצהרה פומבית בעניין מדינה פלסטינית, הצהרה פומבית בעניין מלחמת עולם בחמאס, עוד אחת בעניין סלע קיומנו וזכות אבות, וחוץ מזה, שר בינוני מינוס לאיחוד הלאומי, שר בינוני מינוס לבית היהודי, כל אגודת ישראל בעבור יו"ר ועדת הכספים, שלושה שרים לש"ס, לאלי ישי אין אופציה נוספת וליברמן בכלל רותח עליו, שיגיד תודה, וארבעה עד חמישה שרים לליברמן. לא חמישה, ארבעה מספיק, ליברמן ממילא לא ממש אוהב לגדל אותם. וכל היתר, לפחות עשרה תיקים נוספים, לחברים בליכוד. זו אכן תהיה חגיגה גדולה, אבל הפרק השני יבוא מיד אחר כך, הניסיון לפרק חלקים ממפלגת העבודה מצד אחד, וחלקים נוספים מקדימה, מצד שני, לטובת ממשלת אחדות. אהוד ברק בסוף דרכו הפוליטית, אומרים בליכוד, וביטחון ישראל חשוב לו מאוד. גם פואד בן אליעזר כך, ויש מצב ליצור סדק ראוי שיקיף נוספים, את ההתנגדויות של יחימוביץ' ופינס שמענו שלוש שנים, וכל הסכנות שעמדו לפתחנו עדיין עומדות. אם נתניהו יגיד לברק אני שומר לך שלושה חודשים את תיק הביטחון, הוא לא יבוא? ואם הוא יגיד את זה לשאול מופז, הוא לא יבוא? 14 מתוך 15 הח"כים הראשונים של קדימה באו מן הליכוד. הם לא ילכו לאחדות עם אחים?
 
למעלה