קומונת ארקטיק מאנקיז - החייאה! |במבה|

OverAndOver

New member
קומונת ארקטיק מאנקיז - החייאה! |במבה|../images/Emo183.gif

אז כן, הכותרת אומרת הכל (כמעט)! אנחנו, חברי קומונת הארקטיק מאנקיז, מנסים להחיות את המקום האידיאלי לדיסקוסים על הלהקה והזלת ריר על אלכס טרנר. ופה אתם נכנסים לתמונה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס ללינק הזה, לפתוח הודעת "אני חדש/ה!" ולהתחיל להגיב
אוי אבל רגע! אתם בכלל מכירים את הלהקה?
אז אם לא, הנה כמה פרטים ודברים שיעזרו לכם בהתחלת האובססיה החדשה שלכם
הארקטיק מאנקיז הם רבעיה בריטית שמגיעה משפילד. אלבומה הראשון (והמדהים) נכנס להיסטוריה הבריטית כאלבום שמכר הכי הרבה עותקים בשבועו הראשון בחנויות! מדהים לא?
אלבומם השלישי, יצא לא מזמן בתאריך ה23.8 וכבר אפשר להשיג אותו בחנויות הדיסקים בארץ, טוסו לקנות. חברי הלהקה הם - אלכס טרנר - זמר וגיטריסט ג'יימי קוק - גיטריסט מאט הלדרס - מתופף ניק או'מאלי - בסיסט לעוד מידע על הלהקה אתם יכולים להיכנס לפה, לכאן ולויקי - http://en.wikipedia.org/wiki/Arctic_Monkeys כמובן שגם בקומונה תמצאו עוד לינקים ועוד מידע. עכשיו אחרי שאתם יודעים את הרקע של הלהקה בכללי, האם המוזיקה בכלל שווה את זה? מאוד!
הנה קישורים ליוטיוב, לשירים של הלהקה מההתחלה ועד עכשיו. http://www.youtube.com/watch?v=JGCre4HgPLU - סינגל מאלבומם הראשון, I Bet That You Look Good On The Dance Floor http://www.youtube.com/watch?v=30w8DyEJ__0&feature=related - סינגל מאלבומם השני, Brainstorm http://www.youtube.com/watch?v=J_G9RRY7SS0 - סינגל מאלבומם השלישי, Crying Lightning נכנסתם, הקשבתם, אהבתם? יאללה לקומונה!
 

sok777

New member
כמה תוספות

"אלבומה הראשון (והמדהים) נכנס להיסטוריה הבריטית כאלבום שמכר הכי הרבה עותקים בשבועו הראשון בחנויות! מדהים לא?" לא סתם מדהים, מדהים שהם שברו בזאת את השיא של אואזיס עם דפנטלי מייבי שעם כל הכבוד יותר טוב, ואפילו יותר מכונת להיטים (עם אהבתי הגדולה למאנקיז). ובנוסף - I Bet That You Look Good On The Dance Floor זה לא סתם סינגל מהאלבום הראשון זה הסינגל הראשון שלהם אי-פעם עד כמה שזכור לי וגם אחד השירים הטובים שלהם. אני אישית חושב שהאלבום הראשון מצויין, עשוי היטב ומלא רוח צעירה. השני לא רע בכלל, אלבום טוב מאד מהטובים שיצאו באותה השנה והשלישי לא שמעתי מספיק אבל הוא חביב.
 

OverAndOver

New member
כן אני יודעת שהוא הסינגל הראשון |במבה|../images/Emo183.gif

ואני איתך, האלבום הראשון לדעתי הכי טוב
אבל גם השניים שאחריו לדעתי מעולים.
 
למעלה