קוריאה בטלויזיה - שבוע 29.07-04.08

kiCkiC

New member
קוריאה בטלויזיה - שבוע 29.07-04.08

הוט + YES תוספות יתקבלו בברכה...
 

kiCkiC

New member
יום ראשון 29.07

YES ערוץ אגו 14:30 גאדג'ט שואו : פרק 9 (ש.ח. 18:30) התכנית עוסקת בתשתית הטכנולוגית המתקדמת שבדרום קוריאה. בדרום קוריאה לומדים רובוטיקה בבתי הספר, מתקיימות תחרויות רובוטיקה ומשחקי מחשב הם אחד מענפי הספורט הלאומי, המשודר בשעות צפיית השיא בטלוויזיה. YES 3 20:27 להרגיש בבית דרמה. צעיר שנוהג לפרוץ לבתי עשירים ונהנה מהשהייה בהם, מבלי לגנוב דבר, מציל יום אחד דוגמנית מידי בעלה המתעלל, ומתאהב בה. עם: לי סונג-יון, ג`יי הי, גוון היוק-הו. במאי: קים קי-דוק. דרום קוריאה/יפן, 2004.
 

Woogy

New member
הרובוטיקה בקוריאה זה משהו ../images/Emo70.gif, תאור

רואים תחרויות בטלויזיה די הרבה. ויש תחרויות רובוטיקה שכל אחד יכול להשתתף. למשל חבר שהוא סטודנט בקוריאה הכניס אותי למעבדה באוניברסיטה שלו, שהוקצתה לו עם עוד כמה סטודנטים, לצורך עבודה על פרוייקטים לימודיים הוא הראה לי רובוט שסופק להם כולו בחינם מחברה שמארגנת תחרות רובוטיקה. הם צריכים לכתוב תוכנה אינטיליגנטית שתנחה את התנועה שלו, ושתעבד את המידע מהחיישנים והמצלמה שלו, כך שיצליח לבצע את המשימה של התחרות בזמן שיא. הקבוצה שהרובוט שלה מצליח הכי מהר, מקבלת את הרובוט מתנה וכן פרס כספי גדול. (יש חמישה-עשרה פרסים גדולים בנוסף) הרובוטים הקוראנים מנצחים לרוב גם את הרובוטים יפניים בתחרויות. הרובוטים היפניים במקרים רבים קצת יותר זריזים, נראה שהרובוטים הקוראנים יותר "חכמים", וזה מידע ששמעתי ממישהו שעובד בתחום !
 

kiCkiC

New member
יום שלישי 31.07

YES נשיונל ג'וגרפיק 16:00 תעופה בחקירה אוגוסט 1997, טיסה 801 של קוריאה אייר המריאה מסיאול. הם קיבלו אישור נחיתה בשדה התעופה גואם אך המטוס התרסק 3 מייל מדרום מערב. YES 3 18:38 חג מולד באוגוסט דרמה. כאשר נודע לצלם מסיאול שנותרו לו חודשים ספורים לחיות, הוא עורך סידרת מפגשים עם חבריו מהעבר ומתיידד עם שוטרת תנועה. עם: האן סוק-קיו, שים יון-הא, שין קו. במאי: הור ג`ין-הו. קוריאה הדרומית, 1998.
 

m0shi

New member
שכת לציין :\

אתמול הייתה תוכנית מדהימה בנשיונל ג'אוגרפיק במקרה זיפזפתי ועצרתי בנשיונל על תוכנית בשם "שניות מאסון-סיאול" בטח חלקכם כבר מכירים את הסיפור אבל לאלו שלא, 1995 בסיאול, דרום קוריאה, מתמוטטת חנות הכלבו סמפונג.חנות כלבו ענקית מידי יום כ50,000 מבקרים! 5 קומות קרסות ולוכדות אלפיי אנשים בפנים,מראה מזעזע גופות אנשים קבורים תחת טונות של הריסות,קשה לצפייה! מיד כוחות ההצלה נחלצים לעזרה! פרופסר החל לחקור את המקרה בתחליה חשד שצפון קוריאה אשמה וביצעה פיגוע, תאוריה זו נכשלת,אחר כך עולה תאורייה של פיצוף בלון גש אך פיצוץ בלון גז לא גורם נזק קשה כל כך, ואז התאורייה היחידה וההגיונית קשיים בבנייה ובשירטוט! סדקים הופיעו במבנה עוד באפריל. שעתיים לפני התאונה החלה הקומה העליונה לשקוע, אך ההנהלה סירבה לפנות את הקניון (למרות הערותם של המוכרים מהקומה ה5 שכבר להיסדק כולה) עד הרגעים האחרונים, כאשר עובדי החנויות החלו לסלק את הקונים מן הקומות למשמע קולות המתח והשבר מן הקירות ולמראה התקרה הצונחת, תחילה באיטיות. מה שקרה זה כאשר המנהלים של סמפונג החלו לבצע את הבנייה היו אמורות להיות 4 קומות באמצע הבנייה החליטו שהחלל לא מספיק ועל כן החליטו להוסיף עוד קומה המהנדס סירב בתוקף ואמר שהעמודים שנועדו ל4 קומות לא יחזיקו מעמד,ופוטר ואז לקחו מהנדס חדש שייבנה את הקומה ה5 הם אמרו שזה היה אמור להיות זירת החלקה אבל לבסוף זה היה קומת מסעדות! יותר גרוע במקרה של קוריאה כאשר אןכלים יושבים על הרצפה ולכן צריך מערכת חימום בריצפה שמוסיפה למתח על העמודים ששממתחת לקומה ה5 שנתיים לפני הקריסה הוזזו יחידות המיזוג הם השאירו סדקים לבסוף הפרופסור שחקר את המקרה מעלה תאורייה מפחידה שגורמת לפיקפוק ברוב המגדלים הבנויים הנמצאים בדרום קוריאה בסופו של דבר נקבע ש1 מ50 בניינים בקוריאה בטוח ו1 מתוך 4 מסוכן! ביום ה שלישי לפינוי ניצולים מההריסות עדיין נשאר קיר אחד המאיים לקרוס ולכן הממשלה קובעת להפסיק את הפינוי אלפיי בני ההמשפחה של הנעדרים יוצאים בהפגנתיות למקום, מתחילה מריבה גדולה בינם לשוטרים,ומחליטים לחדש את הפינוי! 1000 פצועים קשה 502 גוויות מתחת להריסות ו100 מתים שני סיפורים מדהימים אחד על נערה שעבדה בקומה ה1 שעלייה קרסו כול חמשת הקומות ובכול זאת נשארה מתחת להריסות כ12 יום שתתה מיי גשם,ושרדה עם פצעים קשיים במיוחד,ועוד נערה נמצאה אחרונה אחריי 16 יום של פינוי הריסות בנס יש לה רק כמה שריטות! בסופו של דבר נכלאים המנכ"ל ובנו ברשלנות ושוחד המהנדס **כל הכבודד*!! וזהו ,סיפור עצוב
 

Gitana

New member
"עיר טהורה" בערוץ הסרטים

פעולה עתידני. בשנת 2080, שוטר שתפקידו לתפוס אנדרואידים אשר תוקפם פג, מנסה להציל את אהובתו הרקדנית, כאשר התוקף שלה עומד לפוג. עם: יו ג`י-טה, לי ז`ה-יון, בימוי: מין ביונג-צ`ון (דרום קוריאה 2003). שחקנים: יו ג`י-טה,לי ז`ה-יון ד. קוריאה המידע לקוח מפה
 

SashTheRed

New member
מה זה ערוץ הסרטים?

מה שפעם היה ערוץ ארבע והיה קיים בתקופת ערוצי זהב? זה עדיין קיים?
 

SashTheRed

New member
שבוע חלש לקוריאה. חח

לא נורא, אבדוק את "חג מולד באוגוסט". נשמע לי מעניין
 

kiCkiC

New member
חלש כי נגמר חודש המזרח הרחוק בהוט...

יולי היה חודש המזרח הרחוק ושודרו הרבה סרטים בהוט פריים... אבל נגמר, חבל
 
למעלה