קורס נש"מ או תובלה קלה?

holy19

New member
קורס נש"מ או תובלה קלה?

אהלן כולם אני מתלבט בין קורס נש"מ לתובלה קלה, יש למישהו המלצות כלשהן? שני הדברים האלו נשמעו לי הכי מעניין מבין כל הקורסים שהוצעו הפעם (טכנאי דרג א' F16/F15,חמ"מ F16) מישהו יכול אולי לפרט יותר מה בדיוק קורה בשירות עצמו במסלולים האלו? תודה רבה.
 

kerenGR

New member
היי

F-15 זה ה-קורס:)! אבל אני לא אוביקטיבית,הייתי מפקדת קורס בז/ רעם.. למה דווקא נש"מ או תובלה קלה?מה רע בחמ"מ?
 

holy19

New member
וואלה

עם כל הכבוד, ביקשתי המלצה מבין שני אלו ואני לא מעוניין בקורס בז/רעם. למה דווקא שני אלו? כי זה נשמע לי הכי מעניין, כי נראה לי שאני אוכל למצות שם את עצמי הרבה יותר טוב מאשר בתפקיד חמ"מ או טכנאי דרג א'. אני חושב שאני שיש לי אפשרות התקמדות יותר טובה בקורסים האלו, ובעיקרון אני פשוט לא חושב שאני מתאים לתפקיד של חמ"מ או טכנאי דרג א'. אז אם מישהו יכול בבקשה להסביר קצת יותר מה בדיוק הולך בנש"מ ותובלה קלה, אשמח לשמוע ולהתייעץ. תודה :)
 

elik121

New member
נש"מ,ללא ספק

העבודה הכי פחות קשה יחסית לעבודה עם "הראש".
 

holy19

New member
תודה

אבל לא הבנתי, אתה מתכוון שעבודה פיזית שם קלה יותר? אם כן, אז אחלה - מתאים לי...אני טוב עם הראש :)
 

kerenGR

New member
אלי...

תלוי באיזה דרג אתה.. נש"מ דרג א' עושים לא פחות מהטכנאים,לא בדיוק קל להרכיב פצצות... תובלה קלה-בדיוק כמו טכנאי דרג א' F15 רק של מטוסים קלים,אותה עבודה.
 

holy19

New member
דרג ב'

עד כמה שהבנתי בגלל בעיות רפואיות סיכוי נמוך שאני אגיע לדרג א' אז דרג ב' אמור להיות מתאים בשבילי סך הכל, אני מקווה.
 

holy19

New member
עוד משהו

ביום שיווק הזה, כמו בטכני כך בטכני, ההסברים היו כלליים ומעורפלים ביותר. כן, ברור שאני לא מצפה שיסבירו לי פרט-פרט, אבל לפעמים אנשים מרוב שהם רגילים לזה פשוט משמיטים פרטים שנראים להם כמובנים מאליו...ככה שמהיום שיווק הזה יצאתי עם ידע די דומה לזה שאיתו נכנסתי, את העדיפויות רשמתי על סמך התרשמות כללית ובעצם מה "פחות טחינה". כמו שאמרו בתחילת היום "זה העתיד שלכם" וחבל שאין לנו מושג לקראת מה אנחנו הולכים, כל תפקיד יכול להשמע מגניב לגמרי או מעפן, הבעיה איך מציגים את זה - לדעתי הציגו את זה הכי טוב (אם כי כללי ביותר) הנש"מ והתובלה קלה,לכן שמתי אותם בעדיפויות ראשונות.
 

elik121

New member
יום שיווק מקצועות לא יתן לך העדפות...

כיוון שהמפקדים רוצים "למלא את השורות" בכל הקורסים,ולא שכולם יקפצו על אחד,לא יקבלו כלום,וסתם יתבעסו. מבחינת "יוקרה" לך על נש"מ.
 

holy19

New member
אחלה

זו העדיפות הראשונה שלי בכל מקרה. אני מבין את העניין של "למלא את השורות", אבל נניח קורס טכנאי דרג א' F16 נפתח גם למגזר מכונות וגם למגזר חשמל, כאשר במכונות עד כמה שאני יודע שזה נכנס ל3 העדיפויות הראשונות אצל אנשים, בחשמל אם אני לא טועה זה לא קרה - ככה שלמלא את השורות הם ימלאו, והם גם יודעים טוב מאוד לאן אנשים מעדיפים שלא להגיע, העניין הוא שהם לא מסבירים לך למה אתה כן תרצה להגיע לנש"מ או לתובלה קלה או כל דבר...מסבירים בקצרה על העבודה סך הכל, נקטעים ע"י שאלות די מטומטמות של שוחרים (בעיקר שוחרות) ועוברים לקורס הבא... לא יודע, זה כנראה תמיד היה ותמיד יהיה ככה - אבל סתם לדעת לקראת מה אני הולך, אני אגלה רק בקורס אם לא בשירות עצמו ואני לא רוצה להתבאס פשוט. תודה רבה על ההמלצה :)
 

FireRescue

New member
יש לי משהו להגיד לך

כל עוד תחשוב חיובי ותיהיה בראש סבבה יהיה לך טוב בכל מקום.. אם לא אז מן הסתם הכל יהיה באסה... ניפגש בטכני עוד 19 יום:)
 

holy19

New member
סבבה

אני מהזורמים חח...מה שצריך לקרות יקרה וכו'... סתם ת'יודע דאגות בקטנה, יהיה טוב :) נתראה ;)
 
למעלה