קורס תיגבור בחופשות......

קורס תיגבור בחופשות......

מה אתם אומרים על זה??? כשהייתי בכיתה יא´... היה קורס תיגבור בחופשת פסח. חלק מהתלמידים חוייבו להגיע לקורס על מנת שיוגשו למס´ יחידות הלימוד שרצו והשאר, רק מי שרצה לשפר את הידע שלו הצטרף. הקורס היה ללא תשלום כפי שזכור לי. אבל אני מאלו שחייבו להגיע לקורס..... Y Y כמה קיללתי את המורה....... להרוס לי חופשה שלמה בגלל Aנגלית..... השתגעה..... הבטחתי...... התחננתי..... כלום..... לא עזר....... אני צריכה להגיע..... בסופו של דבר ניגשתי ל 4 יח"ל והוצאתי ציון גבוה....... בגלל הקורס......
אני בספק..... מה אתם אומרים????? מה דעתכם על הקורסים האלו???
 

Phlawless

New member
סה"כ זה נחמד...

כמובן שלא צריך להכריח אף אחד לבוא לאותם קורסים מאחר שהעתיד של האדם הוא באחריותו בלבד אך מעצם העובדה שמציעים תיגבור בבית הספר (מה שלא תמיד מוצע לתלמידים) אפשר ללמוד שישנו ניסיון לעזור לתלמידים המתקשים והבנת הקושי. אם רצית לרדת ל4 יחידות והמורה לא נתנה לך והכריחה אותך להישאר בקורס אף על פי שנורא לא רצית זה לא בסדר ולדעתי דבר כזה לא צריך להעשות. הבחירה אמורה להיות בידינו!
 
תודה על תגובתך - האם כך מתנהל דיון?

יחד עם זצר לי. בפורום משתתפים אנשים. אמנם לא רבים אך יש אנשים. העלתי נושא לדיון. לדעת מה דעתם של תלמידים בעניין. כיצד לנהוג עם הקורסים האלו. לצערי רק תשובה אחת יש לזה. אני מעלה כמה השערות:
מי שנכנס לכאן נכנס על מנת להתלונן, להוציא קיטור ותו לא.
כנראה שאת אף אחד זה לא מעניין ולאנשים אין דיעה בנושא.
כנראה שאין טעם לשאול בדעתם שלתלמידים כי גם כך אין התייחסות רצינית. חבל. יש נושאים רבים לדיון. על התנהגות כללית. על מידניות בבתי ספר וכו.... לא רק להתלונן כל הזמן על המערכת רק כדי להבהיר את עצמי. לא רציתי לרדת ל 4 יח"ל. זייתי שם מהתחלה בכיתה הזו של 4 יחידות באנגלית. המורה החליטה שציון 70 לא מספיק ולכן חייבה אותי להגיע. "אם לא תגיעי לקורס לא תוכלי לגשת לבחינת הבגרות" אמרה לי המורה לאנגלית. אז הגעתי. הציון אמנם היה גבוה מ 70 אך אני בספק אם קורס של שבועיים יכול לגרום לכזה מהפך. אז פותחת שוב את הנושא לדיון. אשמח לשמוע דעתכם.
 
אופס.... כמה טעויות דפוס....

זצר = זאת.... (איך הגעתי לזה) זייתי = הייתי (המילה בטעות שייכת לפורום אחר.....
)
 

Phlawless

New member
תגובה

הפורום נועד להתלונן אך גם להעריך את מה שיש. אמנם אני תלמידה ולא הבנתי כל כך מתוגבתך מה היתה הבעיה בתשובה שלי אלייך. להפך, הפעם אמרתי שאני חושבת ששיעורי התיגבור הם טובים אך לא אם זה נגד רצונו של התלמיד. אני תלמידה, הבעתי דעה.
 
אין לי כל בעייה עם תגובתך חביבתי

להיפך. אני שמחה שענית. שמחה לדעת את דעתך בעניין. מה שמפריע לי שישנה רק תשובה אחת, שלך. ויום אחד... יבואו ויתלוננו גם על זה. על הקורסים. כשבדיוק בחופשה יכריחו מישהו לבוא לקורס ואם לא יופיע לא ייגש לבגרות. אז ידעו להתלונן ולזעוק. יש לי שאלה: האם באמת הפורום נועד להתלונן על מע´ החינוך? נכון כתבת גם להעריך. אבל מע´ החינוך היא דבר גדול. ואוליי חלק מהכותבים לא מבינים איך המע´ בנוייה. מחוזות, בתי ספר , אזורים, מפקחים וכו... על כל מע´ במדינה שלנו יש תלונות. מע´ הבריאות - עליה אין תלונות??? יש מלא. אז אפשר להתלונן עד מחר...... אבל רק להתלונן??? אפשר ללמוד לחיות עם מע´ החינוך. (רגע רגע לא לקפוץ להמשיך לקרא), ללמוד לחיות איתה הכוונה: לדעת לקחת את הדברים הטובים שיש בה. לדעת לא לקחת את הדברים הלא רצויים. לדעת להפיק את המיטב. לרצות לשנות להעלות רעיונות והצעות ייעול. כאן בפורום הייתי רוצה לשמוע דעתם של תלמידים לי חשובה דעתם בהיותי מורה אני מנתחת כל מצב כמעט ומנסה להיזכר איך אני, שמיים, הייתה מרגישה, מגיבה, באותו מצב. לכן חשוב לי לדעת. אמנם בתשובתי גלשתי לחלוטין מהנושא הראשי של השירשור. אך שמחה שעניתי. ולך גל (למרות שהכריחו אותי להגיע לתיגבור הזה אין לי מושג איך לקרא את שמך באנגלית ומה פירושו - ומראש מתנצלת) תודה על תשובתך. דעתך מאוד חשובה לי.
 
אני אישית...

לא נתקלתי ב|קורסי קיץ" האלו בבית סיפרי... היה פעם לאנשים מהביה"ס שלי "קורס קיץ",אבל מסוג אחר... לאנשים שהיו בהקבצה b בכיתה ט´ ורצו להיות או ב-4 או ב-5 יח"ל בכיתה י´ נאלצו לעבור אותו ע"מ להשלים את החומר. קורס זה היה די חשוב,וחסך לתלמידים מורים פרטיים,לפחות באופן יחסי... בקשר לסיפור שלך עם האנגלית,אני לא מוצא בו דוגמא רלוונטית לנושא, מכיוון שהבחינה ב- 4 יח"ל מניבה לעיתים רבות תוצאות מקריות. כלומר-בבחינה הנ"ל נוצר מצב בו פעמים רבות התלמידים מוציאים ציונים הרחוקים לטובה או לרעה מהציון השנתי שלהם,שאמור לייצג את ממוצע הבחינות של התלמיד באותה שנה. בכלל מסתבר שסטיית התקן של ציוני התלמיד במהלך השנה גבוהה למדיי. מלבד הנאמר,אני שהעובדה שהוצאת ציון גבוה בהרבה או לא בהרבה\ללא קשר למקצוע אינה מראה על הכלל ולכן אין להסיק ממנה דבר... תמיד יבואו תלמידים שייתנו לך את הדוגמא ההפוכה. פייד!
 
למעלה