קושקולינה, עדכני אותנו פליז

kushkulina

New member
אולי הפעם???

לפני 4 חודשים הפלתי בשבוע 10- עקב אי התפתחות ומאז אנחנו כמובן מנסים... מאז הגרידה המחזור אינו סדיר בכלל - קודם הוא היה מאד סדיר ועל כן קשה לי לחשב את זמן הביוץ. היוםזהו היום ה 28 למחזור הקודם ואני מסתובבת עם תחושה שזהו, הפעם זה נקלט. כולל מעט בחילות וסחרחורות. עשיתי בדיקה ביתית היום שיצאה שלילית...... מה הסיכוי שאולי בכל זאת, אני בהר...(בכוונה לא כתבתי את כל המילה- לא לפתוח פה...)
 

פּוֹנְג

New member
הלוואי... רק שעל מנת לדעת אם את כבר

באיחור, חשוב לדעת כמה לא סדיר המחזור שלך, האם יש לך מחזורים יותר ארוכים מ 28 יום? כי אם כן אז אני הייתי מחכה עוד קצת (למרות שזה קשה, אני יודעת). בכל מקרה תשובה שלילית בבדיקה ביתית זו אינה תוצאה סופית. בדיקת דם היא הרבה יותר אמינה... כדאי לך הפעם, כי אנחנו עושות תחרות מי תגיע ראשונה לשני הקווים הכחולים.
 

kushkulina

New member
אולי בכל זאת...

מאז ההפלה היו לי 3 מחזורים: הראשון- 35 יום השני- 29 יום והשלישי- 25 יום. לפני ההפלה המחזור היה סדיר -כל 28 יום בדיוק, על אף שנטלתי 10 שנים גלולות. מאז ההודעה עברו כבר יומיים- כלומר היום זהו היום ה 30 ועדיין אין זכר למחזור. בחילות קלות וסחרחורות קלות (הרבה יותר קלות ממה שחוויתי בהריון. מלבד זאת, יש לי הפרשה צהובה מעט מהרגיל על התחתונית (האם זה איזשהו סימן?). אני לא רוצה למהר לבצע בדיקת דם,כי לקבוע תור לרופא משפחה או נשים שלי דורש ממני לעבוד פחות שעות ביום ולבצע את הבדיקה דורש ממני להגיע מאוחר לעבודה ולתפוס את כל הפקקים.אז אני משתדלת להמתין....
 

פּוֹנְג

New member
אם אני הייתי את, הייתי מתאפקת עד

ליום ה - 35 ואם עדיין לא קיבלת, אז לעשות בדיקת דם. (אבל אני לא את ואצלי זה רק בגלל שאני מזוכיסטית וכנראה נהנית להיות במתח) בנוגע לאיחור לעבודה, תחשבי על זה שכאילו את מכניסה את הילד לגן, אז האיחור והפקקים מרגישים אחרת לגמרי
 

sael

New member
לקושקולינה

גם אני עברתי גרידה (בשבוע 8) לפני כשנה ואחרי זה המחזור שלי נהיה לא סדיר: 35 יום, 38 ו-42 (בערך, אם אני זוכרת נכון). והיום ב"ה אני בהריון בחודש שמיני. אז אל תתייאשי ותחכי קצת עם הבדיקה. את הבדיקת דם האחרונה שעשיתי (שיצאה חיובית) עשיתי רק ביום ה-45. בכל אופן, המון בהצלחה ומחזיקה לך אצבעות!!!
 

kushkulina

New member
מה עושים? אני לא ...

אני לא עומדת בלחץ... להזכירכן, 31 יום מהמחזור הקודם. לא קיבלתי ויש מיליון סימנים של הריון/מחזור. ביומיים האחרונים גדלו חצ'קונים, יש לי בחילות קלות וסחרחורות קלות המהלך היום.יש לי דקירות בבטן והתכווצויות. לא נראה לי שכמות ההליכה לשירותים גברה. יש לי הפרשה צהבהבה מעט ובכמות גדולה מעט מהרגיל. אין לי מושג מה קורה לי. אני במתח...
 
מקווה בשבילך.

מקווה שאכן זה היריון הפעם. גם אני נמצאת באותו מצב, אחרי גרידה בשבוע 10 לפני חצי שנה כבר ומאז ועד לפני שלושה חודשים היה לי מחזור של 21 יום.לא שפוי ביותר.עכשיו הוא עלה ל-24 יום מה שגרם לי בחודשיים הראשונים לחשוב שהאיחור הוא היריון. כבר ילדתי את שירה לפני שנתיים ועכשיו רוצה עוד. נראה לכן מוגזם מחזור של 21 יום?
 

פּוֹנְג

New member
לי יש לפעמים מחזור כזה

היתרון היחיד שיש בו הוא שהמתח נגמר מהר... הפיתרון שלי הוא פשוט לא לספור לא רוצה לזכור כמה ימים עברו מאז תחילת המחזור בשביל לא להטריף לעצמי את המוח. זאת אומרת שאחרי זמן הביוץ המשוער אני שוכחת את תאריך היעד. למשל החודש, בהצצה מהירה על הרישומים שלי, ראיתי את ה 21 לחודש ומשום מה זכרתי שזה יוצא היום ה- 21 למחזור. כך שהיה לי עוד שבוע זמן רגוע שבו אני יכולה לא להיות לחוצה. אבל כוונות לחוד ומעשים לחוד, וכמובן שלא התאפקתי ובאיזה שהוא שלב הצצתי ברישומים שוב וראיתי שלמעשה ה-21 לחודש זה תאריך יפה אך אינו משקף את המחזור שלי והיום ה-21 למחזור הוא השבוע. אז כמובן שאני בלחץ ובהקשבה הסטרית לגוף שלי... רוצה להגיע לסוף השבוע בלי מחזור... בעצם - רוצה להתחיל בלהגיע לסוף היום הזה בלי מחזור.. צעד צעד.
 

מעיןבר

New member
בזהירות בזהירות אני אומרת...

שאולי אפשר כבר לבדוק,כי לפי מה שאת מתארת מאז ההפלה המחזורים הלכו והתקצרו. הבדיקה לפחות תעשה לך קצת סדר נאם זה המחזור |ספויילר| בפתח או שמא זו הבשורה המשמחת מכל?
רק כדאי מאוד להיות מוכנה לאכזבה האפשרית (וזה מאוד מאוד כואב כשזה "שלילי"...)
 

bubamara

New member
מחזיקה לך אצבעות חזק חזק, הלוואי וז

וזה יהיה
... אבל אם
- גם לא סוף העולם, תמיד יהיה לך את החודש הבא ואנחנו כמובן כאן בשבילך בדיוק כמו שאת כאן בשבילנו...
 

פּוֹנְג

New member
קושקולינה, נו מה קורה?

האם את הראשונה של הפורום עם הפסים הכחולים. את מוכנה לעדכן אותנו אנחנו במתח
 
נוווווווווווווווווווו../images/Emo39.gif

למה את לא ספרת לנו מחכות לזוכה!!!!!! מליון פעמים בהצלחה והלוואי יאללה תודיעי לנו
 
למעלה