קו רכבת חדש London-Heathrow

מצב
הנושא נעול.

קובי לו

New member
קו רכבת חדש London-Heathrow
פרטים ב Ynet
בשביל שיהיה על מה לקחת מכל נוסע
בקו הזה 6 או 7 ? ואני לא מדבר על ש"ח (שקלים חדשים) ואפילו לא על in god we trust-ים (יענו דולרים של ארה"ב הברית) אלא על 6 או 7 לירות שטרלינג. זו פשוט נבזות חצופה ומטונפת מחירי הרכבות לנמלי התעופה ומהן בממלכה המאוחדת של בריטניה הגדולה והאזור של צפון אירלנד (זה השם הרשמי של בריטניה). משהו כמו 55 עד 60 ש"ח לנמל התעופה במקום 12 ש"ח אצלנו. המרחק הוא מקסימום כפול מהמרחק של נתב"ג-ת"א. אז נניח במקום 25 ש"ח אצלנו. פי 2.5 ריאלית פר קילומטר. אם זו לא נבזות אינני יודע נבזות מהי.
 
בשביל שיהיה על מה לקחת מכל נוסע
בקו הזה 6 או 7 ? ואני לא מדבר על ש"ח (שקלים חדשים) ואפילו לא על in god we trust-ים (יענו דולרים של ארה"ב הברית) אלא על 6 או 7 לירות שטרלינג. זו פשוט נבזות חצופה ומטונפת מחירי הרכבות לנמלי התעופה ומהן בממלכה המאוחדת של בריטניה הגדולה והאזור של צפון אירלנד (זה השם הרשמי של בריטניה). משהו כמו 55 עד 60 ש"ח לנמל התעופה במקום 12 ש"ח אצלנו. המרחק הוא מקסימום כפול מהמרחק של נתב"ג-ת"א. אז נניח במקום 25 ש"ח אצלנו. פי 2.5 ריאלית פר קילומטר. אם זו לא נבזות אינני יודע נבזות מהי.
אל תשכח קובי
שיוקר המחיה בבריטניה שונה מזה שבישראל. כך שההשואה שלך מעוותת את העלות האמיתית של הנסיעה. 7 פאונד הם 60 ש"ח ב"תרגום" שלנו, אך אם תיכנס לפרמטרים אחרים כמו משכורת ממוצעת של בריטי, ועלויות של מוצרים ושירותים אחרים בממלכה, תגלה שמשמעות המחיר הזה שונה בעיניים אנגליות.
 

846

Active member
בשביל שיהיה על מה לקחת מכל נוסע
בקו הזה 6 או 7 ? ואני לא מדבר על ש"ח (שקלים חדשים) ואפילו לא על in god we trust-ים (יענו דולרים של ארה"ב הברית) אלא על 6 או 7 לירות שטרלינג. זו פשוט נבזות חצופה ומטונפת מחירי הרכבות לנמלי התעופה ומהן בממלכה המאוחדת של בריטניה הגדולה והאזור של צפון אירלנד (זה השם הרשמי של בריטניה). משהו כמו 55 עד 60 ש"ח לנמל התעופה במקום 12 ש"ח אצלנו. המרחק הוא מקסימום כפול מהמרחק של נתב"ג-ת"א. אז נניח במקום 25 ש"ח אצלנו. פי 2.5 ריאלית פר קילומטר. אם זו לא נבזות אינני יודע נבזות מהי.
ו1.5 פאונד לנסיעה עירונית בודדת
זה לא המון? משהו כמו 12 ש"ח פי 2.5 מפה בממוצע... אי אפשר להשוות כי כל המדדים הכלכליים הם אחרים, משכורת מינימום, יוקר המחיה השנתי וכולי.
 

קובי לו

New member
ו1.5 פאונד לנסיעה עירונית בודדת
זה לא המון? משהו כמו 12 ש"ח פי 2.5 מפה בממוצע... אי אפשר להשוות כי כל המדדים הכלכליים הם אחרים, משכורת מינימום, יוקר המחיה השנתי וכולי.
התל"ג לנפש בבריטניה איננו כפול מבישראל
ככה שגם ריאלית במונחי יכולת או כח קניה בריטיים המחירים של התח"ץ בבריטניה גבוהים ושערורייתיים. אבל, כנראה שהאלטרנטיבה יקרה יותר (אגרת גודש, מחירי חניה יקרים להחריד במרכז לונדון). כי עובדה היה שיש ביקוש לתח"ץ בלונדון וגם לרכבות אל ומנמלי התעופה שסביבה (שני הית'רו וגטוויק).
 

קובי לו

New member
התל"ג לנפש בבריטניה איננו כפול מבישראל
ככה שגם ריאלית במונחי יכולת או כח קניה בריטיים המחירים של התח"ץ בבריטניה גבוהים ושערורייתיים. אבל, כנראה שהאלטרנטיבה יקרה יותר (אגרת גודש, מחירי חניה יקרים להחריד במרכז לונדון). כי עובדה היה שיש ביקוש לתח"ץ בלונדון וגם לרכבות אל ומנמלי התעופה שסביבה (שני הית'רו וגטוויק).
היא (היה צ"ל היא) (עובדה היא שיש...)
 
התל"ג לנפש בבריטניה איננו כפול מבישראל
ככה שגם ריאלית במונחי יכולת או כח קניה בריטיים המחירים של התח"ץ בבריטניה גבוהים ושערורייתיים. אבל, כנראה שהאלטרנטיבה יקרה יותר (אגרת גודש, מחירי חניה יקרים להחריד במרכז לונדון). כי עובדה היה שיש ביקוש לתח"ץ בלונדון וגם לרכבות אל ומנמלי התעופה שסביבה (שני הית'רו וגטוויק).
לונדון זה מקום יקר מכל הבחינות...
אין כ"כ טעם להשוות את לונדון מבחינת מחירים לארץ.
 

luckydude

Active member
התל"ג לנפש בבריטניה איננו כפול מבישראל
ככה שגם ריאלית במונחי יכולת או כח קניה בריטיים המחירים של התח"ץ בבריטניה גבוהים ושערורייתיים. אבל, כנראה שהאלטרנטיבה יקרה יותר (אגרת גודש, מחירי חניה יקרים להחריד במרכז לונדון). כי עובדה היה שיש ביקוש לתח"ץ בלונדון וגם לרכבות אל ומנמלי התעופה שסביבה (שני הית'רו וגטוויק).
יש לך טעות בסיסית בהנחה שלך
התל"ג הגולמי לנפש בבריטניה הוא כמעט בדיוק כפול מזה שבישראל. זה התל"ג שאתה מתכוון אליו פה. התל"ג לנפש לפי עלות כח קנייה (זאת אומרת אחרי שכבר השוות לפי עלות המחייה) הוא בערך רק 15% יותר גבוה מישראל.
 
יש לך טעות בסיסית בהנחה שלך
התל"ג הגולמי לנפש בבריטניה הוא כמעט בדיוק כפול מזה שבישראל. זה התל"ג שאתה מתכוון אליו פה. התל"ג לנפש לפי עלות כח קנייה (זאת אומרת אחרי שכבר השוות לפי עלות המחייה) הוא בערך רק 15% יותר גבוה מישראל.
צודק ודבר נוסף...
התל"ג גם אם היה גבוה יותר בישראל הוא לא מדד לפי שיטת המדידה בארץ מכיוון שאין לא משמעות לגבי ה5 העשרונים התחתונים אם הייתה כאן מדידה חציונית היה על מה לדבר אבל ברגע שיעשו את המדידה החציונית ממשלות כאן ייפלו, כלומר אם אתה לא מכניס את ה2העשרונים העליונים(אנשי ההון והממשל )ו2 העשירונים התחתונים (רובם ערבים וחרדים) ומודד את ה6 האמצעיים שמרכיבים את רוב העם שעובד עושה צבא מגדל משפחות לתפארת בארץ הקשה הזאת, מניע את הכלכלה, מעורב חברתית, מתנדב, שומר חוק וחי על הקצה בשביל המדינה כמעט ללא מרי חברתי אחרי שמעלים לא כל שני וחמישי מחירים ומפילים עליו עוד ועוד גזירות כדי למלא את בטנם הבלתי מתמלאת של אנשי השררה, כי אותו ציבור כמה שהוא מתלונן אוהב את המדינה הזאת ורובו גם תרם דם למדינה , תגלה שכח הקנייה כאן לא גבוה כל כך ורוב האנשים חיים על כסף שהוא לא שלהם אלה משעובד להלוואות, משכנתאות אינסופיות בקיצור כולנו חיים על "ליסיניג" ולא רק במכוניות.אבל עדיין אותו ציבור עם כל הקשיים מפתח את המדינה פותח עסקים חדשים קונה בתים מעורב חברתית ומוצא זמן גם להקמת משפחות למרות שבעת האחרונה בעיקר אחרי מלחמת לבנון השנייה והפרשיות שאחריה שהתגלה לכולם מה סוג האנשים שמנהלים את המדינה(עד היום העדיפו לעצום עיניים)נראה שדור ההמשך ברובו כבר לא יחייה במדינה הקשה הזאת
 

luckydude

Active member
צודק ודבר נוסף...
התל"ג גם אם היה גבוה יותר בישראל הוא לא מדד לפי שיטת המדידה בארץ מכיוון שאין לא משמעות לגבי ה5 העשרונים התחתונים אם הייתה כאן מדידה חציונית היה על מה לדבר אבל ברגע שיעשו את המדידה החציונית ממשלות כאן ייפלו, כלומר אם אתה לא מכניס את ה2העשרונים העליונים(אנשי ההון והממשל )ו2 העשירונים התחתונים (רובם ערבים וחרדים) ומודד את ה6 האמצעיים שמרכיבים את רוב העם שעובד עושה צבא מגדל משפחות לתפארת בארץ הקשה הזאת, מניע את הכלכלה, מעורב חברתית, מתנדב, שומר חוק וחי על הקצה בשביל המדינה כמעט ללא מרי חברתי אחרי שמעלים לא כל שני וחמישי מחירים ומפילים עליו עוד ועוד גזירות כדי למלא את בטנם הבלתי מתמלאת של אנשי השררה, כי אותו ציבור כמה שהוא מתלונן אוהב את המדינה הזאת ורובו גם תרם דם למדינה , תגלה שכח הקנייה כאן לא גבוה כל כך ורוב האנשים חיים על כסף שהוא לא שלהם אלה משעובד להלוואות, משכנתאות אינסופיות בקיצור כולנו חיים על "ליסיניג" ולא רק במכוניות.אבל עדיין אותו ציבור עם כל הקשיים מפתח את המדינה פותח עסקים חדשים קונה בתים מעורב חברתית ומוצא זמן גם להקמת משפחות למרות שבעת האחרונה בעיקר אחרי מלחמת לבנון השנייה והפרשיות שאחריה שהתגלה לכולם מה סוג האנשים שמנהלים את המדינה(עד היום העדיפו לעצום עיניים)נראה שדור ההמשך ברובו כבר לא יחייה במדינה הקשה הזאת
אכן, ההדל בין mean לmedian הוא דק אבל משמעותי
 
בשביל שיהיה על מה לקחת מכל נוסע
בקו הזה 6 או 7 ? ואני לא מדבר על ש"ח (שקלים חדשים) ואפילו לא על in god we trust-ים (יענו דולרים של ארה"ב הברית) אלא על 6 או 7 לירות שטרלינג. זו פשוט נבזות חצופה ומטונפת מחירי הרכבות לנמלי התעופה ומהן בממלכה המאוחדת של בריטניה הגדולה והאזור של צפון אירלנד (זה השם הרשמי של בריטניה). משהו כמו 55 עד 60 ש"ח לנמל התעופה במקום 12 ש"ח אצלנו. המרחק הוא מקסימום כפול מהמרחק של נתב"ג-ת"א. אז נניח במקום 25 ש"ח אצלנו. פי 2.5 ריאלית פר קילומטר. אם זו לא נבזות אינני יודע נבזות מהי.
בTube מפיקדילי להית'רו 3.5 ליט"ש בשעות השיא
או 2 ליט"ש בלבד בשעות השפל (אחרי 7 בערב) אם זמנך - שעה נסיעה- בידך כמובן. אופציות תח"צ אחרות: אוטובוס זוחל בפקקים הקבועים בדרך להית'רו, מונית (נהג ישראלי) ב25 ליט"ש או רכבת ישירה מתחנת פדינגטון היישר להית'רו בעלות כרטיס של 15.5 ליט"ש במקרה הטוב. מי אמר שבארץ אין תח"צ טובה וזולה למדי מת"א לנתב"ג?
 

yblumann

New member
בשביל שיהיה על מה לקחת מכל נוסע
בקו הזה 6 או 7 ? ואני לא מדבר על ש"ח (שקלים חדשים) ואפילו לא על in god we trust-ים (יענו דולרים של ארה"ב הברית) אלא על 6 או 7 לירות שטרלינג. זו פשוט נבזות חצופה ומטונפת מחירי הרכבות לנמלי התעופה ומהן בממלכה המאוחדת של בריטניה הגדולה והאזור של צפון אירלנד (זה השם הרשמי של בריטניה). משהו כמו 55 עד 60 ש"ח לנמל התעופה במקום 12 ש"ח אצלנו. המרחק הוא מקסימום כפול מהמרחק של נתב"ג-ת"א. אז נניח במקום 25 ש"ח אצלנו. פי 2.5 ריאלית פר קילומטר. אם זו לא נבזות אינני יודע נבזות מהי.
לכולכם: הסבר על תעריפי הנסיעה בלונדון
The guiding principles re: ticket pricing in London are really very similar to the general European concept of discouraging passengers from paying individual fares. Indeed, if you google the TfL site, and search for fares, you will see that those who insist on paying single fares are charged - deliberately- double the fare if you pay it by oyster [electronic] card, or, best of all, have some sort of a period card- daily, weekly, monthly, annual card. So, all you need to do- before using a mode of public transport in London, Paris, berlin, Switzerland, Holland, etc etc- is to investigate fares and fare structure. If you do not- tough! The so called journalist from Ynet- and what do you expect from this 'quality' rag- did not- as journalists tend to - investigate the issue properly, and went for a headline grabbing figure which does not represent what people like me pay for using public transport in London. The Heathrow Express is not part of the network- being -like the Gatwick Express - a premium service. This will change when CrossRail will open- perhaps in 2017... Regards Yoram​
 
לכולכם: הסבר על תעריפי הנסיעה בלונדון
The guiding principles re: ticket pricing in London are really very similar to the general European concept of discouraging passengers from paying individual fares. Indeed, if you google the TfL site, and search for fares, you will see that those who insist on paying single fares are charged - deliberately- double the fare if you pay it by oyster [electronic] card, or, best of all, have some sort of a period card- daily, weekly, monthly, annual card. So, all you need to do- before using a mode of public transport in London, Paris, berlin, Switzerland, Holland, etc etc- is to investigate fares and fare structure. If you do not- tough! The so called journalist from Ynet- and what do you expect from this 'quality' rag- did not- as journalists tend to - investigate the issue properly, and went for a headline grabbing figure which does not represent what people like me pay for using public transport in London. The Heathrow Express is not part of the network- being -like the Gatwick Express - a premium service. This will change when CrossRail will open- perhaps in 2017... Regards Yoram​
תודה יורם וסופ"ש נעים.​
 

בועז ל

New member
תודה יורם וסופ"ש נעים.
גם לך, סר אשבי .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה