קו 18 של בני ברק

מצב
הנושא נעול.

shim121

New member
קו 18 של בני ברק
הופך להיות קו סיבובי החל מ1.12.07.
אני לא מבין למה זה "שיפור שירות"
לאנשים שמחכים בכיוון חזור לבני ברק לא יהיה מושג מתי האוטובוס צריך להגיע. כבר ביציאה בהלוך יש שעות שהוא תקוע 10 דקות ברח' בן גוריון(מודיעין) אח"כ הוא תקוע בפקקים של ב"ב , אם אין לו תחנת קצה בגני תקוה עם שעת יציאה מוגדרת, אנשים בכיוון חזור ממש לא יוכלו לשער את זמן הגעתו.
 

Dannycom

New member
אני לא מבין למה זה "שיפור שירות"
לאנשים שמחכים בכיוון חזור לבני ברק לא יהיה מושג מתי האוטובוס צריך להגיע. כבר ביציאה בהלוך יש שעות שהוא תקוע 10 דקות ברח' בן גוריון(מודיעין) אח"כ הוא תקוע בפקקים של ב"ב , אם אין לו תחנת קצה בגני תקוה עם שעת יציאה מוגדרת, אנשים בכיוון חזור ממש לא יוכלו לשער את זמן הגעתו.
הידבקות מסוכנת מחברת "קווים"
שעושה קווים סיבוביים ממסלולים באורך דומה. מקווה שלא יעשו דברים דומים עם קווים אחרים חסרי מסוף (ולא חסרים כאלה).
 
קו 18 של בני ברק
הופך להיות קו סיבובי החל מ1.12.07.
אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק
קומדיה של טעויות, כל אחת יותר אווילית מהשנייה, והכל בגלל מסירת קו לא נורא חשוב ממפעיל אחד לשני. אז מה היה לנו שם? קו 69 שעבר מדן לקווים, זכה למסלול משופר(!). השיפור גרר פתיחת שלושה קווים בלתי אטרקטיביים חדשים: קו 9 ששרף דלק לחינם בין שדרות הכרך הגדול גני תקווה, לרחובות עיר האורות גבעת שמואל, והוכיח כי גם מיניבוס בתדירות נמוכה יכול להיות ריק לחלוטין. הקו בוטל עקב דיכאון שחש הנהג, כנראה מבדידות. לאחר מכן הוקם קו 169 שבא לענות על הקישור המתבקש: גבעת שמואל-תמח"ת, והפעם במסלול די אטרקטיבי. כדי לקלקל את החגיגה פעלה קווים בשיטת טיזינג - אחלה קו לכיוון אחד פעמיים ביום. באופן מפתיע הקו בוטל לאחרונה. ועכשיו יש לנו את קו 18 של דן שבא לנסוע בקטע הבני ברקי של 69 הקודם. דווקא קו די מתבקש, אבל עכשיו תושבי גני תקווה ייאלצו לנחש מתי יגיע האוטובוס הלא מאוד תדיר שלהם, מה שיפחית את כמות הנוסעים בו ויגרום לביטולו, כנראה, בשנה הבאה. בברכה, בזיל פולטי, מתכנן קווים.
 

אוהד11

New member
אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק
קומדיה של טעויות, כל אחת יותר אווילית מהשנייה, והכל בגלל מסירת קו לא נורא חשוב ממפעיל אחד לשני. אז מה היה לנו שם? קו 69 שעבר מדן לקווים, זכה למסלול משופר(!). השיפור גרר פתיחת שלושה קווים בלתי אטרקטיביים חדשים: קו 9 ששרף דלק לחינם בין שדרות הכרך הגדול גני תקווה, לרחובות עיר האורות גבעת שמואל, והוכיח כי גם מיניבוס בתדירות נמוכה יכול להיות ריק לחלוטין. הקו בוטל עקב דיכאון שחש הנהג, כנראה מבדידות. לאחר מכן הוקם קו 169 שבא לענות על הקישור המתבקש: גבעת שמואל-תמח"ת, והפעם במסלול די אטרקטיבי. כדי לקלקל את החגיגה פעלה קווים בשיטת טיזינג - אחלה קו לכיוון אחד פעמיים ביום. באופן מפתיע הקו בוטל לאחרונה. ועכשיו יש לנו את קו 18 של דן שבא לנסוע בקטע הבני ברקי של 69 הקודם. דווקא קו די מתבקש, אבל עכשיו תושבי גני תקווה ייאלצו לנחש מתי יגיע האוטובוס הלא מאוד תדיר שלהם, מה שיפחית את כמות הנוסעים בו ויגרום לביטולו, כנראה, בשנה הבאה. בברכה, בזיל פולטי, מתכנן קווים.
, בקיצור, לא שמים על תושבי גב"ש וגני תקוה
 
אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק
קומדיה של טעויות, כל אחת יותר אווילית מהשנייה, והכל בגלל מסירת קו לא נורא חשוב ממפעיל אחד לשני. אז מה היה לנו שם? קו 69 שעבר מדן לקווים, זכה למסלול משופר(!). השיפור גרר פתיחת שלושה קווים בלתי אטרקטיביים חדשים: קו 9 ששרף דלק לחינם בין שדרות הכרך הגדול גני תקווה, לרחובות עיר האורות גבעת שמואל, והוכיח כי גם מיניבוס בתדירות נמוכה יכול להיות ריק לחלוטין. הקו בוטל עקב דיכאון שחש הנהג, כנראה מבדידות. לאחר מכן הוקם קו 169 שבא לענות על הקישור המתבקש: גבעת שמואל-תמח"ת, והפעם במסלול די אטרקטיבי. כדי לקלקל את החגיגה פעלה קווים בשיטת טיזינג - אחלה קו לכיוון אחד פעמיים ביום. באופן מפתיע הקו בוטל לאחרונה. ועכשיו יש לנו את קו 18 של דן שבא לנסוע בקטע הבני ברקי של 69 הקודם. דווקא קו די מתבקש, אבל עכשיו תושבי גני תקווה ייאלצו לנחש מתי יגיע האוטובוס הלא מאוד תדיר שלהם, מה שיפחית את כמות הנוסעים בו ויגרום לביטולו, כנראה, בשנה הבאה. בברכה, בזיל פולטי, מתכנן קווים.
בזיל פולטי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה