קו 9 RML880

מצב
הנושא נעול.

yblumann

New member
קו 9 RML880

קו 9 RML880
RML880 או ER880 היה הראשון שיוצר מה rM הארוכים יותר בשנת 1961. הסדרה היה RML880 to RML903 RML880 אומץ על ידי London United ונצבע בצבעים שלהם. כמובן ש RML880 היה האחרון בקו 9 קו שהתחיל ב 1908 עם כרטיסן, קיבל RMs בשנת 1959. Yoram
 

yblumann

New member
73- RML2665 stagecoach

קו 9 RML880
RML880 או ER880 היה הראשון שיוצר מה rM הארוכים יותר בשנת 1961. הסדרה היה RML880 to RML903 RML880 אומץ על ידי London United ונצבע בצבעים שלהם. כמובן ש RML880 היה האחרון בקו 9 קו שהתחיל ב 1908 עם כרטיסן, קיבל RMs בשנת 1959. Yoram
73- RML2665 stagecoach
הינה RML2665 בצבע של Stagecoach. Yoram
 

yblumann

New member
RM RMLs

אני יודע......
כוחות סוס, הילוכים, מנוע, מקומות ישיבה וכו'
RM RMLs
ה Routemasterנוצר ל stop/start operational mode ולכן הוא אינו אוטובוס מהיר אבל הוא מתחיל מהר ועוצר מהר. RM סטנדרטי הואבאורך 10 מטר עם 64 מקומות ישיבה, RMLארוך יותר 10.6 מטר עם 72מקומות ישיבה. הסדרה יוצרה עם מנועים של AEC או Leyland אבל בשנים האחרונות כל חברה החליפה מנועים ותיבת הלוכים לSPec שלהם כך שאין טעם ואני לא יוע בדיוק את ה spec Yoram
 
הRM נחשב לאוטובוס AEC

RM RMLs
ה Routemasterנוצר ל stop/start operational mode ולכן הוא אינו אוטובוס מהיר אבל הוא מתחיל מהר ועוצר מהר. RM סטנדרטי הואבאורך 10 מטר עם 64 מקומות ישיבה, RMLארוך יותר 10.6 מטר עם 72מקומות ישיבה. הסדרה יוצרה עם מנועים של AEC או Leyland אבל בשנים האחרונות כל חברה החליפה מנועים ותיבת הלוכים לSPec שלהם כך שאין טעם ואני לא יוע בדיוק את ה spec Yoram
הRM נחשב לאוטובוס AEC
כמעט ולא היו ליילנדים בלונדון. זה לא כל כך משנה כי לימים AEC התאחדה עם ליילנד... אגב, ר"ת של AEC הם Associated Equipment Company
 
לא יאומן... אז הטייגר חזק בהרבה,

הספקי מנוע של RM
לרוב האוטובוסים היה מנוע בעל הספק של 115 כ"ס. כמה דמים (בעיקר לשימוש ב "גרין ליין" שהם הקוים הפרוריים, היה מנוע של 150 כ"ס.
לא יאומן... אז הטייגר חזק בהרבה,
גם מבחינת המנוע וגם מבחינת המרכב הוא הרבה יותר קל.
 

yblumann

New member
לאיל

לא יאומן... אז הטייגר חזק בהרבה,
גם מבחינת המנוע וגם מבחינת המרכב הוא הרבה יותר קל.
לאיל
horses for corses או תלוי למה האוטו נועד לעשות. RM תוכנן לנסיעות ערונית בסגנון של stop and start ומהירות מרבית של 50 קמש. RMC באותה מהירות. Tiger מיוער לנסיעות בין ערוניות ולא הוגבל במהירות. מנוע חלש יותר מוריד צריכת דלק ומאריך את אורך החיים של המנוע. yoram
 

846

Active member
בנוסף היו גם RMC עם כיסאות גבוהים

RM RMLs
ה Routemasterנוצר ל stop/start operational mode ולכן הוא אינו אוטובוס מהיר אבל הוא מתחיל מהר ועוצר מהר. RM סטנדרטי הואבאורך 10 מטר עם 64 מקומות ישיבה, RMLארוך יותר 10.6 מטר עם 72מקומות ישיבה. הסדרה יוצרה עם מנועים של AEC או Leyland אבל בשנים האחרונות כל חברה החליפה מנועים ותיבת הלוכים לSPec שלהם כך שאין טעם ואני לא יוע בדיוק את ה spec Yoram
בנוסף היו גם RMC עם כיסאות גבוהים
כמו בניעירוני C= COACH לונדון טרנספורט יצרו גם דגם משלהם ERM שהיה RM שנחתך והוסיפו לו באמצע חלקי מרכב מ RM שפורקו. ניתן לזהות את הדגם הזה ע"י החולון צד הקטן באמצע האוטובוס. RMF היה דגם עם דלת קידמית במקום הפתח מאחור, דגם שלא היה אהוד על עובדי לונדון טרנספורט. במידה ואמצא עוד חומר הפרסם אותו פה.
 

yblumann

New member
סוגי routemasters

בנוסף היו גם RMC עם כיסאות גבוהים
כמו בניעירוני C= COACH לונדון טרנספורט יצרו גם דגם משלהם ERM שהיה RM שנחתך והוסיפו לו באמצע חלקי מרכב מ RM שפורקו. ניתן לזהות את הדגם הזה ע"י החולון צד הקטן באמצע האוטובוס. RMF היה דגם עם דלת קידמית במקום הפתח מאחור, דגם שלא היה אהוד על עובדי לונדון טרנספורט. במידה ואמצא עוד חומר הפרסם אותו פה.
סוגי routemasters
RM,RML היו הסטנדרטים באורך 10,10.6 m . RMC RCLsהיו האוטובסים ל coach work of the Green Line שנבנו עם דלת במקום פלטפורםפתוח. ה RMC היו הקצרים ו RCL הארוכים. RMFs נבנו עם דלת קדמית אבל כמעט ולא ראו שימוש ברשת הקווים הרגילים באיזור לונדון. Yoram
 

yblumann

New member
390- RM1971

קו 9 RML880
RML880 או ER880 היה הראשון שיוצר מה rM הארוכים יותר בשנת 1961. הסדרה היה RML880 to RML903 RML880 אומץ על ידי London United ונצבע בצבעים שלהם. כמובן ש RML880 היה האחרון בקו 9 קו שהתחיל ב 1908 עם כרטיסן, קיבל RMs בשנת 1959. Yoram
390- RM1971
קו 390 התחיל עם הקצאה מעורבת של RM & RML, אבל לקראת הסוף נשאר רק אחד. RM1971 חוצה את Oxford Circus בפעם האחרונה. Yoram
 

yblumann

New member
9 RML2464-

390- RM1971
קו 390 התחיל עם הקצאה מעורבת של RM & RML, אבל לקראת הסוף נשאר רק אחד. RM1971 חוצה את Oxford Circus בפעם האחרונה. Yoram
9 RML2464-
תשוו את התמונה הזאת עם RM1971 לראות את ההבדל בין RM ו הגירסה היותר ארוכה שלו RML או 10 ו 10.6 מטר. RML2464 חוצה את Aldwych/Waterloo Bridge Yoram
 

yblumann

New member
Gold RM6

קו 9 RML880
RML880 או ER880 היה הראשון שיוצר מה rM הארוכים יותר בשנת 1961. הסדרה היה RML880 to RML903 RML880 אומץ על ידי London United ונצבע בצבעים שלהם. כמובן ש RML880 היה האחרון בקו 9 קו שהתחיל ב 1908 עם כרטיסן, קיבל RMs בשנת 1959. Yoram
Gold RM6
הנה RM6 בקו 137
 

yblumann

New member
73- RM25- Great Northern

קו 9 RML880
RML880 או ER880 היה הראשון שיוצר מה rM הארוכים יותר בשנת 1961. הסדרה היה RML880 to RML903 RML880 אומץ על ידי London United ונצבע בצבעים שלהם. כמובן ש RML880 היה האחרון בקו 9 קו שהתחיל ב 1908 עם כרטיסן, קיבל RMs בשנת 1959. Yoram
73- RM25- Great Northern
Great Northern היא חברה שלא היתה קיימת. RM25 נצבע לציון 175 שנה לשרות צבורי בלונדון ובדרך כלל משרת בקו 19 . Yoram
 

yblumann

New member
73- RML2524 Shilibeer

קו 9 RML880
RML880 או ER880 היה הראשון שיוצר מה rM הארוכים יותר בשנת 1961. הסדרה היה RML880 to RML903 RML880 אומץ על ידי London United ונצבע בצבעים שלהם. כמובן ש RML880 היה האחרון בקו 9 קו שהתחיל ב 1908 עם כרטיסן, קיבל RMs בשנת 1959. Yoram
73- RML2524 Shilibeer
RML2524 הוא השני לציון 175 שנים לתחבורה צבורית בלונדון שהתחילה ב 1829 כשרות כרכרות על ידי Thomas Shilibeer בצבע הירוק. RML2524 משרת בקו 19 עד הסוף 4/2005 Yoram
 

yblumann

New member
L4

קו 9 RML880
RML880 או ER880 היה הראשון שיוצר מה rM הארוכים יותר בשנת 1961. הסדרה היה RML880 to RML903 RML880 אומץ על ידי London United ונצבע בצבעים שלהם. כמובן ש RML880 היה האחרון בקו 9 קו שהתחיל ב 1908 עם כרטיסן, קיבל RMs בשנת 1959. Yoram
L4
קו 127 הופעל על ידי Mitchim Belle. הם הפסידו כסף, לא תחזקו את המכונות ולבסוף מכרו ל Centra. Cetra היו צרכים ל hire אוטובוסים והנה Leyland Olympian משנת 1986 שהוצא מהשרות אחרי 18 שנים על ידי Arriva ,נמכר לפירמה Ensign ש hired את ex L4 ל Centra. 4/9/2004- Tooting Broadway
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה