קטא הרג את המשחק?

עדיגי

New member
קטא הרג את המשחק?

אהלן, אמנם פרשתי מהמשחק לפני חודשים, ובכלל לא הספקתי לטעום מקטא, אבל הרושם שלי מהפורום הוא שקטא לא מצליח לעורר את ההתלהבות שעוררו ההרחבות הישנות. אני זוכרת איך בחודשים אחרי צאת WOTLK הפורום היה מוצף בשאלות, דיווחים, התעניינויות וכו', ואילו עכשיו - דממה. ריק. נאדה. האם קטא כל כך מחורבן? או שלאנשים סתם נמאס מהמשחק (בכל זאת, שש שנים בשוק)? אשמח לשמוע.
 

rigidid

New member
אני עונה רק מבחינה אישית

חזרתי למשחק לפני כמה ימים, אחרי הפסקה של חודשים ולפני שקאטא יצאה. בלי להרחיב יותר מדי, חבל לי על ה-260 שקלים שהוצאתי על קניית ההרחבה החדשה+חודש משחק, יכולתי להשקיע במשהו אחר
. את המשחק אני נוטש שוב, והפעם לתמיד נראה לי. פשוט נהיה יותר מדי בנאלי, וכמות השינויים הגדולה שהביאו לא מתאימה לי. מצד שני, אני קורא תגובות הפוכות משלי, אז שוב זה אינדיבידואלי לכל אחד אני חושב, חלק מאוד נהנים וחלק אחר כמוני מתחיל לנטוש.
 

א ו ח נ ה

New member
אני אמנם רק שנה פלוס במשחק

וזאת הייתה הפעם הראשונה שממש חוויתי הרחבה חדשה באופן כללי רואים שהם השקיעו מאוד, אבל הקטע עם הדאנג'נים החדשים היה יותר מידי קשה (עד כדי כך שלפעמים ימים שלמים פשוט לא נכנסתי לשחק) ומבחינה אישית האכזבה הכי גדולה היא מהציוד החדש הבונוסים ב-T11 פשוט עלובים (למייג'ים לפחות, למרות שראיתי עוד קלאס עם בונוסים זהים) ולא נתקלתי בשום פריט מעניין שממש הייתי רוצה לקבל (אולי למעט המטה מארכיאולוגיה שאחרי 6 שבועות, 311 חפצי דורף ו-900 בכללי הרמתי ידיים).
 

erez1985

New member
בקשר לבונוסים

אני יודע שזה נראה עלוס, אבל לקבל עוד 5% קריט ו10% הייסט לחלק מהקסמים כאשר הסטטים במצב הנוכחי הם ברמה נמוכה, אב מבחינתי אלו בונוסים ממש טובים. אם אני עומד על 15% הייסט ומקבל עוד 10% ליכולת מסויימת הרי זה מבורך. ואל תדאג הבונוסים של הסטים הבאים יהיו יותר נחמדים, זה תמיד המצב עם סט ראשוני.
 

Kingeh

New member
ממש לא.

קטא לדעתי היא ההרחבה הטובה ביותר שיצאה עד היום. אז למה הפורום שקט יותר ממה שהיה לפני שנתיים? כי פשוט הרבה מהאנשים שהיו משחקים וכותבים פה בפורום הפסיקו לשחק מכל מיני סיבות. אבל יש בפורום הזה כמות לא קטנה של אנשים שמשחקים איתי ואני חושב שהם בהחלט נהנים מההרחבה
 

עדיגי

New member
טוב לשמוע

כי הרושם שלי מהפורום היה שהרבה אנשים העלו דמויות ל85, פתחו וורגן/גובלין ונעלמו מהנוף. שמעתי שהמבוכים קשים. האמת שזה נחמד, כי אלו של WOTLK היו ממש בדיחה.
 

erez1985

New member
הרחבה מעולה!

ואולי ההכי טובה שהייתה עד עכשיו, לפחות לדעתי, בליזארד החזירו עטרה ליושנה עם משחק שעשוי כהלכה, כשניתן להבדיל בה בין הרמות השונות של שחקנים שונים, ונכון שבהתחלה טענו שהמבוכים החדשים קשים מדיי, אבל בליזארד הביאו נרף קטן לרובם. ועדין אני מרגיש שזו לא בעיה קשה במיוחד לצייד אלטים, (הקוסם שלי בתור אלט, שלושה ימים אחרי שהגיע ל85 כבר היה עם ארבעה epix והשתתף כבר ברייד הראשון שלו שנמשך שעה וחצי שלמות והורדנו שני בוסים בריצת אלטים וכמעט את השלישי - על וויפ של 1.5%) אני באופן אישי מאוד נהנה מההרחבה, ומקדיש פחות זמן לשיטוטים בפורומים ויותר בבזבוז זמני הפנוי על המשחק. (וחוץ מזה שישנו פורום אחר שהרבה אנשים משתתפים בו)
 

עדיגי

New member
איזה פורום?

אני לגמרי לא בעניינים, מסתבר. יש לי אלט זנוחה על ER. אם אחזור למשחק, אגיד שלום :)
 

Orcoblin

New member
אני אשית לא הייתי מצפה משחקני וואו

להיות פעילים בפורומים, מעצם היותם שחקני וואו. בתקופת וואו הכבדה שלי לא חשבתי בכלל על האופציה של להיות במחשב ולא לשחק וואו. ולך תדע, אולי קטא עד כדי טוב שהוא משאיר שחקנים דבוקים למסך? :p נההה. אבל ברצינות. אני ממש מבסוטה מההרחבה הזאת. עדיין לא סגורה על זה שהיא ההכי טובה, אבל אין לי ספק שבליזארד משתפרים מהרחבה להרחבה וממש מוסיפים לכל חווית המשחק. בואו נעזוב את כל הדאנג'נים, הציוד והרייסים החדשים בצד. הם נורא השקיעו בכל העניין של חווית הקווסטים. מעבר לזה שהם הרבה יותר מעניינים ולא בנאליים כמו בעבר, יש את הווקלז שהוסיפו ל- NPCיז, יש שם אשכרה מאות קווסטים שבליזארד לקחו אנשים והקליטו אותם באופן בשבילהם כל הקטע של הסינמטיק שהתחיל להופיע הרבה בכל מני קווסטים. ובכלל, אני חושבת שכל העיצוב של העולמות באמת רק הולך ומשתפר. ואיך בכלל הסתדרנו בלי פליינג מאונט בעולם הישן לפני? O:
 

Kingeh

New member
להיפך, אין כמו פורומים

כדי להעשיר את חוויית המשחק שלך. אחרת איפה תלמדי על הFaction השני? איפה תקראי על חוויות משחק שונות משלך שאולי יעניינו אותך? קחי את הפורום הזה לדוגמא, אם לא הייתי כותב בו, לא הייתי נמצא במקום בו אני נמצא היום במשחק.
 

Orcoblin

New member
עובדה שאני כאן. לא? D:

אני נורא מאמינה בפורומים, זו סתם הייתה השערה לא לצפות ליותר מדי פעילות בפורומים מהסוג הזה. אני מאמינה שכל נושא ההתמכרות כן משחק פה תפקיד, אולי שולי, אבל עדיין. אני כן חושבת שיכול להיות הבדל מפורום של משחק שיש לו נטייה ממכרת לכל פורום אחר. אנשים באים, נכנסים, שואלים שאלה, קוראים קצת, ואז מבלים את כל היום בוואו.
 

מירטל

New member
בקצרה :

יש לי הרגשה שזה לא קאטא שהרג את המשחק כמו הגמדייה שרוקנה את הפורום הזה, ובצדק, אם הייתי יכולה לגלוש שם מהסלולרי הטרנטה שלי, זה היה מושלם.
 

מירטל

New member
אכן אהההמ.

לא נכנסתי למשחק משבת בערך, מרצוני החופשי. אפילו לי לא ברורה הסיבה.
 
למעלה