קיבלתי עכשיו הודעה שהפורום עומד להיסגר

n i v1

New member
קיבלתי עכשיו הודעה שהפורום עומד להיסגר ../images/Emo10.gif

עקב מיעוט בהודעות... נאמר לי שפורומים נסגרים אם נרשמות בהם פחות מ- 200 הודעות בחודש. לא נתנו לי אפשרות לערער, רק אמרו לי שכדאי לפתוח קומונה במקום. מה עמדתכם בעניין? האם תעברו לקומונה? האם תעזבו? האם תתגייסו להביא הנה דם חדש? האם אתם יכולים להתחייב להיות פה כל יום ולרשום לפחות הודעה אחת? מחכה לשמוע מכם
 

LiorInDaMix

New member
תפוז האלה ממש אידיוטים

במקום לתת במה למשהו קצת תרבותי מעדיפים להתעסק בפורום "האח הגדול".
 

Moshe972

New member
מה זאת אומרת לסגור את הפורום????!!!!!!!!!!!!!

מזכיר לי איך שסגרו את אנטרפרייז !!!!! צריך להילחם בהם!
 

n i v1

New member
בנוגע ללהילחם

עם כמה שזה מפתה- אני חושב שיכול להיות הרבה יותר מגניב אם נקים את הקהילה שלנו במקום חדש :) קרא מה כתבתי פה למטה בשרשור. וכן, גם אני סנטימנטלי על המקום הזה
 

EBow

New member
../images/Emo46.gif

זה ממש גרוע.... אפשר להגיש להם איזו עצומה או משהו?
 
זאת בעייה ... לויידע אם שמת לב אבל גם את פורום SW הם השביתו בגלל הקטע הזה .. לנסות לערער ? על הדיקטטורה שלהם ?? לא נראה לי .. עשיתי את הטעות הזאת פעם שכתבתי להנהלתה מסר שהמנהלים של פורום הומור זנחו אותו לטובת פורום אחר שהם מנהלים ושהייתי רוצה לקחת את הפיקוד במטרה להחיותו אז הם העדיפו לסגור אותו בגללזה .. לצערי אני כבר לא כותב כאן הרבה כמו פעם אבל זה בגללי ולא בגלל שהפורום נעשה יבש או משהו כזה ..
 

robotrik1

New member
נתחיל עם הדברים לפי הסדר

-
!!! Khaaaaaaannn
- אוףףף ....
, פאק ! - אני אבקש / מבקש / יכול רק לבקש (?) מניב לקבוע _עכשיו_ נקודת איסוף / ארגון מחדש (just in case) . לתפוז יש נטייה מוכרת לסגור פורום מהיום למחר בבום-וגמרנו , וקהילות מתפזרות ללא יכולת התארגנות מחדש לאחר שאין להם נקודת ציון מדוייקת , ואפילו אם כן מתארגנים מחדש במקום אחר , ללא הודעה מוקדמת תמיד יש אנשים שהולכים לאיבוד כי לא יודעים איפה לחפש את המקום המפגש החדש (ולפעמים סתם עצלנים מכידי לחפש) . במילים אחרות : We need coordinates Keptin !!! That's Capitain , with a russian "K" ! I אז זה לא משנה אם זה נענע , הפורומים של סטארבייס , הייד-פארק או כל מקום אחר , זה לא משנה אם זה זמני או קבוע , חשוב לפתוח שירשור המכוון את משתתפי הפורום ומחפשי הפורום העתידיים לאן זזים (אם זזים , ו... כנראה זזים) . - טוב , אחרי שסיימתי את "המסר לציבור" ... , WOW ... , קודם הפורום של בבילון , אח"כ באפי , אח"כ מלחמת הכוכבים ואכשיו אולי הפורום הזה ... . לא יודע ... , אין מילים . כאילו הבורג באו וניסו לקחת את רוב הדבק שחיבר בין החובבים של הסצנות השונות של מד"ב ופנטזיה . תפוז אשכרה נראה כמו אדמה חרוכה ... יחסית למה שהיה . - לגבי השאלות של ניב , בגלל סיבות אישיות אין לי זמן לכתוב כאן (או בפורום הרובוטריקים שלי) כל יום לצערי . למרות זאת אני עדיין נהנה לקרא כאן כי איכשהו תרבות הפורומים הוא בדמי ואני חי אותן בצורות שונות (במדינות שונות) קרוב לעשור אם לא יותר . אני אשתדל לסיים עם נימה חיובית עם המלצה לפודקסט (podcast) מעולה של סטר-טרק , עם מנחים שלא תמיד מדייקים בעובדות אבל יש להם כזו רוח חיובית מגניבה , והתלהבות כנה (ולא מטומטמת) , שזה פשוט כיף לשמוע אותם בזמן נהיגה / הליכה / וכו. אני אישית בזמן האחרון לפעמים נרדם עם זה (או עם פודקסט כזה או אחר) . רק להוריד ולנגן בנגן המוזיקה הנבחר שלכם . הנה קישורית לאתר הבית של הפודקסט , וגם קישורית לביקורת עם הציורים ההומוריסטיים המאפיינים של קטע "Hey, Star Trek" , הפעם על המשחק האון-ליין החדש . לסיום , תודה גדולה לניב על הכל !
 

n i v1

New member
אני יוצא לסופשבוע עכשיו- אבל

אני אכתוב פה שוב במוצאי שבת, אבוא עם פתרון. בינתיים, אנא המשיכו לכתוב פה כהמשך לשירשור שבת שלום, חיים ארוכים ושגשוג
 

Bufreak

New member
שוב? ../images/Emo10.gif

את פורום "באפי" סגרו, לפני כמה חודשים, בהתראה של פחות מיום. אפילו לא הספקתי לכתוב שם הודעה אחרונה. זה מרגיש ארכאי למדי, שחייבים לסגור פורום. זה באמת גוזל לתפוז כל כך הרבה משאבים, להשאיר פורום פתוח? ואם תהיה סדרת טרק חדשה? דוד.
 

goldy

New member
פתח קומונה

גם הסדרה המקורית שרדה רק שלוש עונות והיום היא הדבר הכי מעניין שיש.
 

Bajoran Priest

New member
../images/Emo41.gif והרי הגענו עד הלום ../images/Emo13.gif

אני בפורום הזה כבר משהו כמו 8 שנים... תמיד חששנו שהיום הזה אולי יגיע מתישהו, ועכשיו תפוז אולי כופים את זה עלינו. כבר שנים שהפורום לא ברמת פעילות כפי שהייתה בימיו הראשונים, אבל בכל זאת שרד והמשיך הלאה, ויש כאן גרעין של אנשים שהחזיק מעמד on and off מהימים הראשונים ועד היום. אז אני רוצה לשבור כיוון ודווקא לחגוג את כל מה שעברנו בפורום הזה מזה כמעט עשור שלם. הדיונים, ההתבדחויות, ההתנצחויות, ההיכרויות, החברויות, המפגשים, צ'טים הזויים ומה לא. בהזדמנות זו אני רוצה לומר לכל מי שהכרתי כאן : תודה על שנים מעניינות ומגוונות
באופן וירטואלי אך מוחשי למדי, הייתם שותפים לחוויות רבות שעברתי מאז שנת 2002 ועד היום. שלא לדבר על אלו שהפכו לחברים גם בעולם ש"בחוץ." תודה לכולם! קפאלה! Live long and prosper! May the Prophets be with you !
ועכשיו משסיימנו את הפרק הזה, אולי באמת נוכל להמשיך הלאה בפורמט אחר? כל זאת בהנחה שאין סיכוי לשמר את הפורום הזה בכל זאת? אני אישית בעד קומונה בתפוז. זה קרוב, זה נראה דומה. זה פחות או יותר אותו הדבר, רק בשם אחר. אמנם קצת פחות פומבי, אבל בינינו, גם ככה זה לא שאי פעם היינו לב ההתעניינות וההתרחשויות בפורטל תפוז. וכל עוד אין סדרה חדשה ומצליחה, לא צפוי שטף של חובבים חדשים, ואם תהיה יום אחד, אולי אפשר יהיה לפתוח את הפורום מחדש עם דם חדש. אז אני בעד קומונה קטנה ופרטית, בלי לחץ לשחרר הודעה כל יומיים. מקום שנדע שנוכל לחזור אליו ולהודיע הודעות ולדסקס דברים שעולים לנו פתאום לראש, ולראות ניקים מוכרים וחובבי טרק. במילים אחרות, אותו הדבר שהיה לנו כאן בשנים האחרונות, רק תחת הקטגוריה "קומונה" ולא "פורום". מישהו מרים את הכפפה? ניב?
 
זה באמת מטופש

למה קומונה זה בסדר ופורום לא? אני לא רואה איך זה מפריע להנהלת תפוז ואיזה משאבים צורך פורום שקומונה לא. אפילו שאני בקושי פה זה ממש עצוב... נכנסתי לפורום הזה כשגילי פתח אותו ב2002 ואין ספק שהעברתי פה המון שעות... מה כואב לכם בדיוק, תפוז? קרציות... אני לכשלעצמי אעיד שאם תיפתח קומונה אבוא להגיד שלום בערך באותה תדירות שאני באה כרגע. לא שזה הרבה. הולך ופוחת הדור, הא חבר'ה?... אני מרגישה כמו איזו פלמ"חניקית ענתיקה.
 

cפיר

New member
!!STAR TREK WILL LIVE FOREVER

אני בטוח שהטוב עוד לפנינו ומסע בין כוכבים יחזור ובגדול וככה גם הפורום הזה (ואני לא מתכוון לסטארטרק 2: משהו משהו) אז כשהאח הגדול 13 יגמר וכל האנשים שצפו בזה יחלו במחלת ניוון מוחי או משהו החנונים יוכלו לנקום בחזרה (טוב זה אולי יצא מוזר אבל מה שרציתי להגיד זה שאני בטוח שטרנד הרדידות של הראליטי, שבגללה אנטרפרייז התבטלה ד"א, תעבור והטלויזיה תחזור להיות כמו שהייתה בשנות ה90 מאתגרת, מעניינת ואיכותית)
 

Bajoran Priest

New member
אגב, מה לגבי ארכיון הפורום? ניב?

יש דרך לשמר את ארכיון הפורום גם במקרה של סגירה?
 

subatoi

New member
קח דוגמה מפורום אחר שמת לא מזמן.

פורום מלחמת הכוכבים, שעדיין נגיש כמו ארכיונו. אגב, גם הם פתחו קומונה, ומצבה לא נראה מבטיח...
 

n i v1

New member
המשך פעילות פורום מסע בין כוכבים-מה שאני חושב

לקחתי כמה דברים כשיצאתי לסופשבוע, חזרתי ממש עכשיו והנה מה שאני חושב: 1- כעסתי מאד בהתחלה, לא רציתי שיסגרו את הפורום הזה, שהוא מהראשונים בתפוז, אפשר לראות מהמספר. 2- אבל אז הסתכלתי על מה יכול לצאת מזה שנעבור מפה למקום אחר 3- למשל- אם נפתח עמוד או קבוצה בפייסבוק יוכלו הרבה מאד אנשים להצטרף אלינו, אנשים שנמצאים בפייסבוק והם מעריצים אך הם לא משתמשים בתפוז.... הרי דיברנו על דם חדש. 4- נוכל לשתף לינקים ביתר קלות. 5- רוח הקבוצה תישמר אני מתלבט אם להקים עמוד או קבוצה או שני הדברים גם יחד, בעברית. פתרון- אני פותח עמוד וגם קבוצה בפייסבוק. אמשיך לעדכן.
 

n i v1

New member
כתובות לעמוד ולקבוצה

כתובת הקבוצה בפייסבוק: http://www.facebook.com/group.php?gid=10150138626915416 כתובת העמוד: http://www.facebook.com/pages/ms-byn-kwkbym/363578099493?ref=mf ברגע שיהיו מספיק מעריצים בעמוד, אוכל לשנות אותו למשהו אכיל יותר. אני רוצה לשתף קצת על למה בחרתי לפתוח עמוג וקבוצה בפייסבוק: עמוד- עמוד מאפשר לכל אחד להצטרף כמעריץ. לי כמנהל הוא נותן המון כוח ויכולות ניהול. מצד שני, הוא מוחק אותי כבנאדם, וכך בכל פעם שארצה לכתוב משהו אני אחשב בתור "מסע בין כוכבים" ולא בתור ניב. הצד השלילי השני הוא שרק אני ומי שאשים כאדמין, יוכל להזרים פידים אל תוך עמוד הבית שלכם...ואילו מה שאני רוצה זה שכולם יהיו שווים בהקשר הזה, ולכן קבוצה עושה את זה טוב יותר. קבוצה מאפשרת לי לשמור על הזהות שלי גם כשאני אדמין, וכך אני יכול לצרף אדמינים נוספים לניהול הקבוצה- אגב, מי רוצה, אני נותן זכות ראשונים לחברי הפורום כאן
החסרון של קבוצה לעומת עמוד היא שדברים שקורים בקבוצה לא מגיעים לכם לעמוד הבית בפייסבוק. לעומת זאת, כל מה שמנהל עמוד (לא קבוצה) יכתוב או ישתף, כן יגיע, אבל אז יש לי כוח ואחריות מסוימת שלכם אין... בקיצור, זה גם טוב וגם פחות טוב. שלא לדבר על זה שאין שירשורים... אבל נראה לי שנתגבר על זה. בכל אופן, בואו, הצטרפו לשני הגופים שהקמתי בפייסבוק, בואו נזרים לשם חיים, בוא נדבר שם, בואו נשמור את העמוד והקבוצה במועדפים שלנו ובוא נגדיל את הקבוצה שלנו, אנחנו הרבה מאד שנים יחד :)
 
למעלה