קידום או IQ

ofer3236

New member
קידום או IQ

אני מחפש קורס פסיכומטרי לבן שלי הלומד בתיכון.
הבנתי שיואל גבע נחשב הכי טוב הבעיה היא שאין סניף בקירבת מגורנו והקורס אינו מתואם לתיכונים ומתנגש בבגרויות
לאומת זאת לקידום ו IQ יש קורסים של כחודש וחצי שמתאמים לתיכוניסטים ומחיר הקורסים נמוך משמעותית מיואל גבע (1500-2000 ש"ח מול 8000 ש"ח)
בנוסף לזה הקורסים של קידום IQ ממוקמים בתיכונים ולכן לא צרכים לנסוע לקורס מרוחק.
השאלה מי מבן בתי הספר עדיף, ממה צריך להיזהר בכל בית ספר אולי בכללל עדיף ללמוד במסגרת עצמאית ללא בית ספר ואם כן איזה מסגרות עצמאיות יש ?
 
בחירת קורס

שלום עופר,

אענה לך בזהירות הנדרשת, היות וחוקי הפורום לא מאפשרים לפרסם אודות חברות פסיכומטרי שונות.
עובדתית, איכות של קורס פסיכומטרי נמדדת בין השאר על פי המדריך. ישנם מדריכים ברמות שונות בכל חברה. ניתן "ליפול" על מדריך איכותי ומנוסה מאד בכל חברה, ומאידך אפשר להיקלע לקורס שמדריך אותו מדריך עם ניסיון מועט מאד.
לכן, לומר שחברה X נחשבת הכי טובה - קשה מאד. ייתכן שישנו מיתוג כזה, אבל האם הוא מצדיק נהירה אחרי אותה חברה? לא ממש.
לעניין קורסים הנלמדים בתיכון - לעתים מדובר בקורסים מקוצרים, הכוללים מספר קטן יחסית של מפגשים, המועברים על ידי מדריכים "טירונים". הראיה - המחיר. מחיר של 1500-2000 ש"ח לקורס פרונטלי הוא לא "מחיר אמיתי". חברות מספקות מדי פעם מחיר כזה על מנת ללכוד קהל שיהיה שבוי שלהם לקורסים חוזרים וכדומה, ולכן נוכל למצוא מחירים כאלה בעיקר בתיכונים, בנות שרות לאומי, בוגרי צבא וכדומה.

לגבי לימוד במסגרת עצמאית - כבר עלה כאן בפורום לדיון מספר פעמים הנושא של קורס מקוון, והתייחסנו אליו באריכות.
מוזמן לעיין באתר שלנו, "שמשי פסיכומטרי" (לינק לאתר תוכל למצוא כאן בפורום בהודעה הראשית ובפרופיל מצד שמאל), ותוכל לקבל שם מידע על קורס מקוון. בכללי, מדובר על לימוד עצמי בעזרת שיעורי וידאו מוקלטים, בעזרת ערכת ספרי לימוד ותרגול, ובעזרת תמיכה וליווי וירטואליים.

אם יש שאלות נוספות, אני כאן.

בהצלחה!
 

שיראב7893

New member
קורס לתיכונים

אני מסכימה עם חלק ממה שמנחם אמר מעלי, לא עם הכל..
אני מאוד נזהרת במילים כדי לא לעבור על חוקי הפורות...
בכל קורס פסיכומטרי שתעשו זה עניין של הרבה מזל לזכות במורה איכותי וטוב ולא מרצה "חדש"..
הקורסים שמציעים IQ וקידום הם קורסים שמותאמים לתיכונים ותלמידי תיכון, הלימוד בהתאם למה שלה והמחירים בהתאם ליכולת שלהם..
בתור אחת שלמדה בקידום אני מדברת ומניסיון אצלם, לא קרה עדיין ששמעתי על מרצה לא טוב שלימד אצלם גם בקורסים לתיכוניים ובני משפחה שלי שעשו שם קורס לתיכוניים יצאו ממנו עם ציונים גבוהים ועם תחושות טובות מאוד..
לגבי למידה בבית אני אישית לא הייתי מצליחה, זה דורש המון כוח רצון ויכולת לשבת ללמוד לבד בלי "בריחה" למקומות ומריחת זמן... הכל תלוי באדם..
המון בהצלחה :)
 
למידה בבית

שיר, תודה על הדברים שכתבת.
בהחלט, למידה עצמית לא מתאימה לכל אחד ולכל אחת, ונדרשת כאן יכולת לשבת ללמוד.
אבל, כדי לא להשלות את המתעניינים, בכל מקרה ובכל אופן - כדי להתכונן לבחינה, יש צורך בכוח רצון גדול וחזק, וביכולת משמעותית לשבת ללמוד בבית בלי למרוח את הזמן. משך הזמן הנדרש לתרגול שיעורי בית, למעבר על מילונים ולשיפור האנגלית, לכתיבת חיבורים ופתרון סימולציות - הוא לא פחות מאשר משך הזמן הדרוש ללמידה הראשונית של החומר.
 
למעלה