קיצור השירות - הועדה

אמִיר

New member
קיצור השירות - הועדה

הדוח של הועדה שהמליצה על קיצור השירות, מופיע באתר משרד הביטחון: http://www.mod.gov.il/pages/general/dochVaada.pdf והנה כמה קטעים נבחרים (בעיקר מעמוד 10) על מי חל הקיצוץ: בשלב א' שירות החובה לבנים יקוצר מ36 חודשים, ל32. קיצור השירות יכול על כל הגברים שיגויסו החל במחזור יולי 2006 ואילך, וכן על כל הגברים המשרתים שמועד שחרורם המקורי צפוי מאוגוסט 2007 . קיצור השירות האמור לא יחול על המשרתים במסלולים מקוצרים. הארבע חודשים של שכר גבוה- " גובה הגמול ייקבע כך, שסך כל התקבולים של החייל בכסף ובעין (מה?) יהיו בגובה עלות השכר הממוצע במשק לגברים בגיל 21" - בהמשך מופיע בדיוק כיצד נקבע הגמול- זה דיי מסובך, ומשתנה כל שנה, אבל בסופו של דבר הוא מגיע ל2500 (אחרי כמה שנים) ולגבי הבנות- "נשים שתשרתנה בשירות חובה מעל 28 חודש תזכנה בגמול כספי זהה " סכ"ה- נשמע טוב
 

qet1

New member
../images/Emo45.gif

אם הקריטריון הוא מועד השחרור, ולא מועד הגיוס, והתוכנית המלאה אכן תצא לפועל, אז יש סיכוי שמי שעכשיו לומד ישרת רק שנתיים בכלל
בעין = בשווה כסף (כלומר כל דבר שנותנים לך והוא לא כסף, נניח אוכל, מגורים וכו').
 
זה עלול להיות מצויין

אם לא הייתי הולך לעתודה אז זה היה 32 חודשים שירות. וככה יש מצב ל24 וזהו
(אופטימי ביחס לקבע
)
 
שימו לב!

לפי המסמך, כ-ו-ל-ם יקבלו קיצור שירות של ארבעה חודשים (כלומר ל-32 חודשים). ה"משכורת המוגדלת" היא על הארבעה חודשים האחרונים (כלומר החל מהחודש ה-28), שלא כל החיילים חייבים בהם (אבל סביר מאוד שעתודאים כן).
 
הוריי!

גיגול מוצלח. אם תאריך השחרור הוא התאריך הקובע, אז... אז... מה ש-qet1 אמר! (אני לא יכול להעלות את הרעיון על שפתיי מחשש שהכישוף יישבר לפתע).
 

יוסי99

New member
כמובן

שדו"ח הוועדה הינו בגדר המלצה בלבד, ואין בו כדי להעיד על ההחלטה הסופית שהתקבלה. מציע להמשיך לתור אחר ההחלטה עצמה (כנראה באתר הכנסת).
 
למעלה