קלף יום הולדת

קטר3

New member
קלף יום הולדת

הי רחל
הוצאתי קלף יומולדת - שמש
נראה לי שזה טוב. מלא אור. אני ממש אודה לפירוש שלך
 
קטר3 יקרה, ברוכה השווה השבה

לרגל יום הולדתך. שפע ברכה והצלחה.



השמש
קלף השמש הוא קלף מהארקנה הבכירה, מיסוד האוויר .מיוחס לו עפ"י האסטרולוגיה המערבית המזל האסטרולוגי תאומים, הכוכב חמה (מרקורי).; המספר 19 והאות ר' בא-ב העברי .

השמש מסמלת את החלק המוחצן באישיות. היא עוסקת בתדמית החיצונית, בתכונות שמפתח הפרט ומביא לידי ביטוי כלפי חוץ ואת הרצון המודע.
לפיכך קלף השמש עוסק בטיפוח התדמית החיצונית וביצוע התאמות עפ"י הרצוי בעיניך. כמו שמש קורנת , האישיות המוקרנת החוצה היא זו הקשורה בבריאות , בביטחון – גם עצמי -ובהדר מלכותי. גבולות הזמן והמרחב נמוגים או מתרחבים, הנשמה נטענת מחדש וזמנית מוגנת בין גדרות גן פורח -הרחק מהכאוס החיצוני.
תחת קרני השמש החיים מוארים מחדש את גווני הטוב הנצחי, אמת ויופי בתוליים טהורים כפי שהיה ביום הבראם.


בעבר סגדו בני אדם גם לגרמי השמיים.
בקלפי הטארוט יש שלושה קלפים המתייחסים לגרמי השמיים באופן ישיר: הכוכב, הירח והשמש ובאופן עקיף מופיעה האמונה בכוחם של כוכבים ומזלות להשפיע על חיי בני האדם באמצעות קלף גלגל המזלות.
הפגניות היתה תרבות פוליתיאיסטית. הפולחן כלל עבודה לגרמי שמיים, לאיתני הטבע , לעצים לאבנים, לצמחים גם באמצעות עבודה לפסלים שנוצקו בדמותם. לאורך הדורות הדתות המונותאיסטיות ,המאמינות באל מופשט אחד, נאבקו לא רק זו בזו, אלא גם בדתות פוליתאיסטיות שהיו נפוצות בין עמי האזור. בפרט התנהל מאבק נגד עבודה זרה. ביהדות נחשבת האסטרולוגיה ל"עבודת כוכבים ומזלות" (בראשי תיבות: עכו"ם). שהיא סוג ספציפי של עבודה זרה. אסטרולוגיה היא האמונה שקיים קשר בין מצבם של גרמי השמים ובין מעשיהם ותכונותיהם של בני אדם. בפרט, מנסה האסטרולוגיה לחזות את העתיד לפי מיקומם של גרמי השמים. הגופים השמימיים העיקריים שמשמשים את האסטרולוגים בחיזוי הם השמש, הירח, כוכבי הלכת במערכת השמש, נקודת האופק ונקודת רום השמיים. עפ"י האסטרולוגיה כאשר אדם נולד נקבע מזל לידתו על פי מיקומה של השמש בגלגל המזלות. השמש מסמלת את האישיות המודעת, התכונות המוחצנות והנלמדות במהלך החיים. מסמלת את הרצון המודע. השפעתה ניכרת בתכונות הרצויות בעיני האדם, ההולכות ומתפתחות לאורך חייו.

אל השמש בתרבויות ודתות קדומות רבות הוא ישות האחראית על השמש או על אספקטים מסוימים הקשורים אליה. במהלך ההיסטוריה, תרבויות רבות העריצו את השמש. נטייה זו הגיונית ביותר, שכן השמש הייתה (ועודנה) גורם חשוב והיוותה מסתורין גדול, ככדור התלוי באוויר שמפיק אור וחום. לכן התפתחו אגדות רבות בקשר לשמש.
השמש יכולה להיות מיוחסת גם לאלוהות נקבית, וחוקרי מיתולוגיות מסוימים טוענים שהאלהת השמש בדמות נקבית אף נפוצה יותר, רק לא בתרבות האירופית.
באמונות מסוימות אל השמש הוא אל שאחראי על השמש בתור עצם, ואילו בתרבויות אחרות אותו אל הוא השמש עצמה. דוגמה לכך היא הליוס היווני, שלפי האמונה רוכב במרכבת אש בשמים, ובלילה יורד למחילה תת-קרקעית.

כשהקלף מייצג אדם כלשהו בקריאת קלפים הוא מרמז על התגלמות הניצוץ האלוהי על פני האדמה.

המסר עבורך:
הכל לטובה גם אם נראה אחרת.
השנה מתאפיינת עבורך באנרגיה של להיות במקום הנכון בזמן הנכון.
ישנה הזדמנות לחוות נס או להיות חלק ממנו!!!


הרחבה:
יהיו פיך וליבך שווים , היי נקיית כפיים וטהורת לבב. האירי את העולם במידה!
זיכרי שעודף נתינה מעורר בוז!

מהותך טהורה. נשמתך טהורה. טוהר מידות וניקיון כפיים הם הדרך בה קדושת האל זורמת דרכך ומאירה את העולם. השארי נאמנה למהותך והתרחקי מנורמות חברתיות שייתכן שיפגמו בטוהר זה. דבקי באמת ובפסוק: "אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים, ובדרך חטאים לא עמד ובמושב לצים לא ישב." (תהילים, א, א). חישפי לעיני העולם את עקרונותייך הנעלים תוך שאת משמשת להם דוגמה בהתנהגותך. זו גם דרך להרחיק מעלייך ביקורת נוקבת או מבוכה פומבית. תוכלי לשמש מורת דרך לאחרים ומודל לחיקוי אם תפגיני אמונה ודבקות ללא מיצרים.


רחל

 
למעלה