קניתי, קבלתי ובינתים גם הוחזר לי הכסף

dudi4321

Member
לשלם אפשרי

השאלה אם אפשר לתת לו גם קרדיט על המכירה 4 כוכבים, שהכל היה בסדר?
&nbsp
 

dudi4321

Member
הפואנטה היא שהמכירה בוטלה עקב שביקשתי REFUND

וקיבלתי REFUND.
המוצר הגיע לאחר ההחזר הכספי.
< חשוב לי לדעת אם אפשר להחזיר המצב באיביי (לא פייפאל) כדי שהמוכר לא יפגע ויקבל , אם אפשר עדיין, את הכוכבים שבאמת מגיעים לו. >
כתבתי לו מסר דרך איביי. אני מחכה לתשובה.
&nbsp
אבל לרוב הסינים לא מבינים מה שכותבים להם, נתקלתי בלא מעט מקרים שהם עונים עם תשובות מוכנות או שהתרגום קלוקל או שהם מורחים.
 

dudi4321

Member
אין אפשרות ב More actions

Case is closed
&nbsp

 

trilliane

Well-known member
מנהל
משוב למוכר אפשר להשאיר בלי קשר, לפחות כך היה בעבר

זה היה 60 יום מהקנייה, ואפשר היה להשאיר משוב גם אם היא בוטלה. אבל לשלם מחדש למוכר דרך המערכת ולסמן שהמוצר הגיע בסופו של דבר – זה לא משהו שראיתי באיביי (אסייג ואומר שלא הזמנתי כבר זמן רב, ואיני מעודכנת בשינויים, אם היו). אם זה חשוב לך (כל הכבוד) פנה לאיביי ושאל אותם ישירות.
 

dudi4321

Member
קניתי, קבלתי ובינתים גם הוחזר לי הכסף

היה איחור בהגעה, קבלתי בינתים החזר מפייפל דרך איביי. אני רוצה לשנות להחזיר את הכסף.
מה הפרוצדורה להחזיר את היוצרות? האם אפשר להודיע שכן הגיע ולהודות למוכר ש"אכל אותה".
 

dudi4321

Member
פניתי וקיבלתי תשובה מלבבת

שמודים לי בלה בלה, אבל אחרי שהCASE סגור אפשר לפנות למוכר במסרים בלבד.
מה שקורה שהמוכר שינה את שם הפריט ועונה לי לא ממש לא לעיניין.
גם אינני מצליח לתת לו את הכוכבים, אין איפה, נסגרו הרבה אופציות לבחירה.
עקרונית אין הבדל באיביי כבר זמן רב.
 
למעלה