קנסות עקב אי תשלום חשבוניות מכביש מס 6.

יעקב269

New member
קנסות עקב אי תשלום חשבוניות מכביש מס 6.

קנסות עקב אי תשלום חשבוניות מכביש מס 6..בני נסע כנראה בכביש מס 6 לפני שנתיים ושלוש (הוא לא זוכר) . כביש מס 6 טוען ששלח החשבוניות לכתובת בה התגורר באילת. בני לא קיבל מכתבים לתשלום. כביש מס 6 טוען שהוא לא שולח מכתבים רשומים. כעת בני מקבל מכתב מעו"ד התראה לפני משפט על תשלום החשבוניות וקנסות. בשיחה עם משרד עו"ד נאמר שהחוק אומר שכביש מס 6 לא שולח חשבוניות בדואר רשום ואם נהג נסע בכביש ולא שילם. אחריותו לבקש מכביש מס 6 את התשלום. האם זה נכון ? לי קרה מספר פעמים שנכנסתי בטעות לכביש מס 6 ולא שמתי לב.
כמו כן בני שינה כתובת מגורים לפני יותר משנה במשרד הפנים. במשרד עו"ד טוענים שהיה צריך לדווח גם למשרד הרישוי. במשרד הפנים נאמר לי שהמשרד אחראי לעדכן את משרדי הממשלה . משרד עו"ד דין טוענים ושבאחריותו לעדכן את משרד הרישוי
מספר שאלות :
1. כביש מס 6 לא שולח חשבוניות בדואר רשום . אם נהג לא שם לב נסע בכביש ולא קיבל מכתב לתשלום. עקב כך כמובן לא שילם החשבונית בזמן. האם הוא צפוי לשלם קנס נוסף.
2. משרד הפנים מעדכו את משרדי המממשלה בשינוי כתובת. מדוע נהג צריך לעדכן את משרד הרישוי?
3. לפני מספר שבועות קיבלתי טלפון מוזר מדואר שליחים לזיהוי הכתובת שלי ושל בני . שאלתי מדוע , נאמר לי שצריך לקבל חבילות. אני באמת מחכה לחבילה מחו"ל.. לא נאמר לי שמודבר במכתב רשום של משרד עו"ד. האם זה חוקי לברר כך כתובת?
תודה
 

shlang

New member
לפי שאלותייך, אתה מנסה להתחמק מתשלום, נסה להגיע

איתם לפשרה
 

יעקב269

New member
ממש לא. אם לא קיבלתי חיוב דואר רגיל האם אני צריך לשלם קנס ?

הם טוענים שהם לא חייבים לשלוח בדואר רשום . האם זה חוקי?
 

shlang

New member
שליחה בדואר רשום , לכתובת הרשומה במשרד הפנים

נחשב שהגיע ליעדו אפילו אם לא תיקח את הדואר הרשום מהסניף, זה מצויין בחוק לכן מכתב שנשלח בדואר רגיל אין כל אחריות גם לשולח וגם למקבל, שאכן יגיע או הגיע ליעדו. לא פעם אני רואה על תיבות הדואר אצלינו מכתבים שהדואר הניח שם כאשר הנמענים לא גרים בבניין.
בקש להשפט עם ניתן ,בעניין דרישות התשלום ואם לא ניתן, תשלם ותבע אותם
 
למעלה