קצת מחשבות של שבת בבוקר

OrEl74

Well-known member
מנהל
הסיקסרס מציגים יכולת נהדרת נכון לעכשיו
אמביד בכושר פסיכי ונותן עונה אפילו יותר א טובה מעונה שעברה.
טובאייס האריס נהדר, מקסי קיבל את עמדת הרכז הפותח וזינק על זה בשתי ידיים.
מסתבר שכל מה שהיה צריך זה לתת לדוק בעיטה ולהיפטר מהסרטן בחדר ההלבשה.

אפרופו הארדן, הקלפרס 0:3 מאז שהוא משחק אצלם.

כן כן, פיניקס פצועים והשלישיה של דוראנט, בוקר וביל עדיין לא שיחקה ביחד ובכל זאת, כרגע הם לא נראים טוב ואפילו מאכזבים גם בהרכב הנוכחי ניתן לצפות מהם ליכולת טובה יותר במיוחד ברגעי ההכרעה.

כנ"ל לגבי מילווקי.
מידלטון אגב, הפך לשחקן שולי לגמרי
לא יודע אם הוא עדיין סוחב פציעה אבל הוא ביכולת זוועה ממש ואם הוא לא יתאפס, הבאקס בצרות.

ממפיס בלי ג'ה מזעזעים ממש(אחרי שירדו עליו שהם טובין גם בלעדיו) ואין ספק שגם החיסרון של אדמס וברוקס בולט.
בהנחה שעוד 30 משחקים הם הקבוצה עם המאזן הגרוע בליגה וקבורים עמוק מידי בשביל להצליח להשיג משהו בעונה הזאת, חושבים שיש מצב שהם עושים טאנק בוטה ולא מחזירים את ג'ה?

מישהו בדק פעם אם לברון רובוט?
 

Rapgamer

Well-known member
מחשבות של שבת בערב

יותר כמו שבת בצהריים אבל רק עכשיו התפניתי לכתוב אותן.

פילדלפיה- לחלוטין נכנסו לקטגוריה של "אני צריך לראות את זה בפלייאוף", ובפרט אמביד. כן הוא מוביל אותם לפתיחה מצוינת, היכולת האישית שלו זה לא חדש. האם הוא התבגר והתחיל לתעדף את מה שחשוב? אני לא בטוח, המשחק נגד דטרויט כבר היה גמור והוא קלע שלשה על הבאזר וביקש review כדי שיכניסו אותה לסקור (הייתה אחרי הזמן).

וושינגטון- שארלוט: ראיתי את הcondensed, היה נראה ששארלוטלוקחת ריב' בלי סוף. אז אני פותח את הבוקס סקור ומגלה- יתרון 67-36 בריבאונד, כולל 28 ריב' התקפה מתחת לסל של וושינגטון, כולל 15 ריב' התקפה ל מארק וויליאמס בלבד (פחות מ10 שחקנים בתולדות הליגה התעלו על המספר הזה). מביך מאוד בשביל וושינגטון.

יוסטון מנצחת 5 רצוף- כנראה לראשונה מתקופת הארדן. היה מותח לקראת הסיום מול הפליקנס. שנגון התחפש לדריימונד עם סדרת מהלכים יוצאי דופן בהגנה אבל פאדיחות בהתקפה. ברוקס שמר יפה על ציון רוב המשחק, לקראת הסיום אינגרם התחמם והוא עבר עליו והצליח לקרר גם אותו. ואן פליט קלע לבסוף את שני הסלים הגדולים במשחק שהכריעו אותו. אחלה יוסטון, קבוצת ליג פאס נחמדה מאוד.

הארדן והקליפרס- כן, הם פשוט לא טובים. שום פלואו בהתקפה, הפעם נגד דאלאס עשו פאדיחות גם בהגנה. פול ג'ורג' שקיבל מחמאות מדור השיב עם 12/43 מהשדה בשלושת המשחקים האחרונים. אלא שהבעיות הרבה יותר עמוקות מסלאמפ קליעה זה או אחר, הם פשוט מבוגרים וסוליסטים מדי.
לוקה אאוט אוף היז מיינד, פתח את העונה חזק מאוד והוא בדיון המאוד מאוד מוקדם לMVP אחרי שהוגדר פייבוריט בסוכנויות ההימורים בשנים עברו.

ספרס- מינסוטה- איזה מרענן זה שהוולבס בצמרת הליגה ברייטינג הגנתי. מאפשר לנצח גם משחקים לא מבריקים בלשון המעטה כמו זה. דובר לא מעט על הסייז שיש לנו בכל עמדה, גוברחזר לעצמו בהשוואה לעונה הקודמת החלשה ומקדניאלס פנטסטי. בצד השני קונלי עם מנהיגות וקבלת החלטות נהדרת פשוט עושה אצלנו סדר. חסר לנו עוד גארד התקפי מהספסל (שייק מילטון חלש) אבל בינתיים הסייז והמחויבות בהגנה, יחד עם הטאלנט בהתקפה, עושים את העבודה.
אצל הספרס וומבי סיים עם 29 נקודות יחסית שקטות, ה29 של ואסל הכאיבו הרבה יותר. האפקט בהגנה כן הורגש בהתקפה של 3 מול 1, האחד היה וומבי והם אפילו לא שקלו להיכנס לטבעת.
קלדון ג'ונסון הרבה פחות דומיננטי בהשוואה לעונה שעברה, לא יודע מה הסיפור שם. סוהאן שחקן שקל לעודד אבל כמה שטויות הוא עושה יא ווארדי. לתת לו את המפתחות בPG זה הכי קרוב שאפשר לטנקינג מכוון.

פיניקס- לייקרס: בעונת 13/14 קווין דוראנט זכה בתואר הMVP, שני היה לברון. מדהים שעשור לאחר מכן אפשר עדיין להינות מקרבות ישירים ביניהם וסוג של קרב ענקים בקלאץ' שהלך לטובת הלייקרס הפעם. קאם רדיש פתח בחמישייה במקום אוסטין ריבס, היה טוב אבל אני סקפטי לגבי ההמשך. בעונה שעברה הקסם שהתגבש במרץ-אפריל היה סביב הובלה של דיוויס והתעלות של ריבס, בינתיים שניהם חלשים והלייקרס נאלצים להסתמך על לברון הרבה יותר מהרצוי רק כדי להגיע לתוצאות בינוניות.
אצל הסאנס בראדלי ביל חזר לשחק, היה ממש טוב בחצי הראשון, לא זוכר אף מהלך שלו כמעט בחצי השני. לנרקיץ' נשאר יותר כדורסל ממה ששיערתי.

ולגבי הin season tournament- אחלה רעיון אבל לא קל לעקוב אחרי הבתים. למתעניינים זה המצב עד כה:
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אין ספק שחובת ההוכחה על אמביד אבל אני חושב שגם לדוק היה חלק לא קטן בהתנהלות שלו אז אני מקווה שגם משהו בזה ישתנה.
בכל מקרה, המבחן האמיתי יהיה באפריל כפי שציינת ואנחנו כבר יודעים כמה העונה הרגילה שווה.

לגבי הקליפרס, הארדן וראס דומים מידי בשביל לשחק ביחד.
אחד מהם צריך לעשות את המעבר לספסל וכנראה שזה ראס כי לא נראה לי שהאגו של הארדן יסכים לזה.
 
למעלה