קצת מידע לחברי הפורום בנושא משקפיים

eytcor

New member
קצת מידע לחברי הפורום בנושא משקפיים

במיוחד למשקפופרים
בינינו. לטובת בעלי המשקפים הרוצים להמשיך לעבוד מול האש עם המשקפים ובנוחות הוציאה חברת Phillips Safety Product לשוק עדשות Clip On המולבשות על משקפי הראיה לעבודה מול מבערים. עדשות אלו מסוג מסוג Phillips 202 או Ace והינם פיתוח מתקדם של עדשות rose didymium ונועדו לעבודה מול מבערים אך אינם מומלצים כמשקפי שמש מאחר ואינם מסננים קרני UV. ישנם שלוש צורות עיקריות של Clip On: עגול, מרובע ואובלי כך שיוכלו להתאים למגוון של צורות משקפים. כדי לדעת איזה משקף מתאים לך יש להגיע עם משקפי הראיה לחנות כדי לבצע מדידות ולבחור את המתאים ביותר. הבעיה: בשנים האחרונות נכנסו לאופנה משקפים מלבניות (עם או בלי מסגרת). בשלב זה אין Clip On מתאים לסוג זה של משקפים. התופסנים העליונים נתפסים על המסגרת אבל התופסנים התחתונים נמוכים מדי ולא נתפסים בחלקה התחתון של המסגרת. במידה ומתכופפים מעט ה-Clip On מתחיל להתנדנד ויכול גם ליפול. הפתרון היחידי הנראה כיום באופק: להזמין זוג נוסף של משקפים מאד פשוטות עם עדשות גדולות לעבוד עם משקפים אלו. זה הפתרון שאני אישית הלכתי עליו. למרות שיש לי משקפים עם צלינדר מאד גדול בעיין אחת הצלחתי לא להוציא יותר מ-300 ש"ח על זוג משקפים נוסף. ישנו עוד פתרון אבל לא יודע עד כמה הוא מעשי: אתר Arrow Springs מציע לשלוח אליו את קווי המתאר של המשקפים והוא ינסה להתאים לכם את ה-Clip On המתאים ביור עבורכם. למי שלא בא Clip On ניתן להשיג את אחד שני המשקפים הבאים (במחירים זולים יחסית למרות שיש להם עדשת ACE): - דגם F70. עם מסגרת פלסטיק (מיועד יותר לאנשים שעובדים בלי משקפי ראיה). - Industrial SC-9000 - משקפים גדולות אותן ניתן להרכיב על משקפי הראיה. מחירים ממוצעים (בארץ ובחו"ל) ============================ נתחיל בחו"ל: - כל ה-Clip On עולים ברוב אתרי האינטרט שראיתי (כולל אמזון) בין 85$ ל-95$ + משלוח כמובן. - ה-F70 וה-SC9000 עולים ברוב אתרי האינטרט שראיתי בין 35$ ל-45$ + משלוח. מחירים בארץ: - כל ה-Clip On עולים בסביבות 550 ש"ח כולל מע"מ ולאחר הנחה של 10%. - F70 ו-SC9000 עולים בסביבות 350 ש"ח. משהו אחרון ========== לאמנון יש עדשות שהם לא רק Clip On אלא גם Flip Up. לצערי לא הצלחתי למצוא משהו דומה באינטרנט. הדבר הכי דומה Plastic Clip-On Flip Ups של חברת פליפס שלא בטוח שהם מתאים לעבודה מול אש. אז כל מי שרוצה לראות מה אמנון איבד אז הנה. אני נוסע מחר (היום) לקנות את ה-Clip On עם המשקפים החדשות (והפשוטות) שלי. מקווה שעזרתי.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
והמשקפיים צוחקות

איתן יופי של כתבה תודה. למשקפיים יש נטיה לשבת לנו על הראש ולתת לנו לחפס אותם בכל הבית.היא אוהבת להעדר במסלול שבין כפר סירקין לגבעת זאב, נהנת להימעך כאשר היא תלויה לנו עם חוט על החזה בשעה שאנו מחבקים את האישה, מאוד נהנות להיות לרגע בכיס האחורי ושנשב לשניה,לקבל סריטות מכל דבר חד,להיתחבא במגירה הלא נכונה. זו הסיבה ואל תגלו למשקפיים שתמיד יהיו עוד זוג אחד לפחות במקום שבור. ועד שהנעדרת סוררת מקולקלת תשוב, אנחנו נמשיך לעבוד תוך שמירה על המשקפיים.
 

mikirosen

New member
משקפים - פתרון

מולטיפוקל ואתה תמיד עם המשקפים המתאימים (לקרוב או רחוק) ותמיד במקום הנכון על.... האף.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
גם בזה איניני מבין

באפן עקרוני ראיתי היתה טובה לאורך השנים, הבעיות שלי הן רק בקריאה , מחשב . או חרוזים, אהבתי את הקליפ און שלי כי יכולתי להרים את מגן ה- אינרא רד, והיו וי ועדיין להיות חמוש במשקפיים. ראיתי פעם בכפר הזכוכית שבניו גרסי מגן עניים דוגמת מגן מסך מחשב, שחוצץ בינך לבין האש, נראה לי כפתרון נח .
 

mikirosen

New member
מולטיפוקל אלו

משקפים רב מוקדים ,החלק התחתוןשל העדשה מיועד לקריאה וחלקו העליון לראיה למרחק . המעבר ממוקד למוקד הנו הדרגתי כך שכאשר אתה קורא אתה משפיל את עיניך או מרים את עיניך לראיה למרחק . היתרון המשקפים תמיד על האף ומגנות , חסרון קצת יקר. אם אינך זקוק למשקפי מרחק מכינים עדשת מולטיפוקל עם קריה בחלקו התחתון ו-מוקד 0 בחלק העליון. הנושא שייך לזכוכית ?!
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
כן

כך נוכל לראות מה אנחנו עושים, הבעיה היא שבזמן העבודה אני נוהג לפזול ימינה ושמאלה והעדשות מסוג מולטיפוקל מגבילות את שדה הראיה הממוקד, טישטוש רגעי זה גורם לאי נוחות לא מובנת בזמן העבודה, אני זקוק לשקט נפשי ונושא הראיה לפעמים מעצבן אותי וגורע מהנאת העבודה, תודה על תשובתךהמשך כך .
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
יש

הלכתי לקומונה לחפש את-- חותכת מלחימה, צעקתי בקולי קולות אך גם שם היא איננה, אך להפתעתי מצאתי שם את המשקפיים האבודות, ומה הפלא הן אבדו בדיוק בזמן המעבר,
 

eytcor

New member
רק שהמחיר של מסך מגן קטן בארה"ב

הוא כ-150$ ויותר. פרטים על המסך כאן. למסך יותר גדול המחיר יהיה בהתאם.
 

mikirosen

New member
משקפי boroscope

לא הצלחתי להבין מה הם? הם מוזכרים בקישורים של איתן.
 

forestdevil

New member
פיליפ בורוסקופ זו חברה שעוסקת

בייצור משקפי מגן לעבודה בזכוכית. אני רוצה להעביר לידיעתכם שייתכן והן לא מתאימות לעבודה גדולה או צבעונית מאוד של זכוכית בורו. יש יצרן אחר בשם אאורה-לאנס (Aura lens), שטוען שהמשקפיים שלו הן היחידות שמתאימות לעבודות בורו צבעוניות. הוא ערך מחקר מעבדתי שבו הוא בחן את רמות הקרינה שמצליחות לבלום המשקפיים שלו ושל פיליפ. מסתבר שהמשקפיים של פיליפ בולמות הרבה פחות UV\IR מאשר אאורה לנס. המשווק של האורה לנס (שהוציא פטנט ולכן מרשה לעצמו לגבות 400 דולר לזוג משקפיים) הנו אדם מאוד תוקפני על גבי אינטרנט (בקבוצות דיון). הוא נוהג לתקוף את חברת פיליפ וכל מי שמתנגד לדבריו. הבעייה היא שאחנו לא ממש יודעים כמה הבדיקה הזו מהימנה, מכיוון שכמות הקרינה שנבדקה, והמרחק שבו היתה ממוקמת הלהבה לא בהכרח ברורים לנו (קרינת IR קטנה וקטנה עם המרחק שהיא עוברת), הבדיקה היא יקרה מאוד, ולכן לא כל אחד עושה אותה.... מה גם שחברת פיליפ בורוסקופ לא נתנה תגובה לתוצאות הבדיקה הזו. אני שאתדל לחפש את השרשור שדן בזה, לקשר לכאן. אור.
 

פומיקיז

New member
ועכשיו.. עוד שאלות: כשנכנסתי לקישור

של האתר למשקפי F-70 הראשונות הם = 129$ (בורו.. משהו) והשניות הם דידימיום = 35$ לאלו הכוונה? לא מצאתי משהו עם פרוט שהעדשות הן של ACE - פספסתי או לא הבנתי?
 
למעלה