קצת על מערכות יחסים בסידרה

קצת על מערכות יחסים בסידרה

נכון שזאת סדרת חדשות אבל בגדול איך אשר להתעלם ממערכות יחסים שמתקיימות במערכת.
בין וויל מקנזי מגי וג'ים, מגי ודון,ומערכת שמאחורי לוסי וג'ים.
בוא נאמר לכם את האמת עליהם(אשמח שתחוו עליהם דעה)
האמת שבין וויל ומקנזי-יד מתח מאוד גדול,וזה פשוט בולט על פני השטח הכעס של וויל כלפיה ואי אפשר פשוט להתעלם הבעיה היא שהם לא ממשים את הקשר וזה חבלזה ירגיע את וויל עם התקפי הזעם שלו.
אני ממש מקווה שלא יתעסקו עם כל הפרשיה של הבגידה הזאת,כי חבל הם יכלו להיות זוג מאוד טוב.
מגי וג'ים-לעומת זאת עומד בצד גם מגי וג'ים שהוא עורך משני של החדשות(משהו כזה לא בדיוק זוכרת תפקיד מפיק משני שעומד לצד עם מקנזי מדי עם שמשתתף גם דון)באמת שגם על ג'ים ומגי מאוד מאוד חבל,ששוב גם הם אותה בעיה לא ממשים את הקשר ובמקום זה הוא עם לוסי והיא עם דון.
שאילו דון לא היה מתעקש שיצא עימה,הוא לא היה עושה זאת,כי הוא קצת מנצל את לוסי לא מתייחס אליה,ומצד שני אח''כ הוא מתחבט כי נמאס לו לראות את דון ומגי ביחד,אבל הוא גם מצד שונה יודע שמגי לא ממש מבינה את היחסים שלו אליה,ואת היחסים שלה אליו וכל הזמן מתעקשת שהזוגיות שלה עם דון בסדר אבל גם שם ישנם בעיות,והיא כל הזמן בוכה בפניו על כל שטות.
והיחסים בינהם פשוט מוזרים מהרגע הראשון,מאז שמקנזי אמרה לו להתחבר עם מגי,אבל בלי קשר זה ברור שכמה שיהיה עם לוסי יש לו סוג של קשר עם מגי,ואי אפשר להתעלם.
ושוב חבל-וזאת די אשמתה של מגי שיוצאת עם מישהו שלא מתאים לה ומזלזל בה,ומצד שני שג'ים יוצא עם לוסי זה מרגיז אותה שתחליט כבר את מי היא אוהבת?
ולצערי כל הקשרים האלו לבסוף לא יתממשו ולמה?
ראיתי כבר ספויילר לפרק האחרון לא יכולה לומר לכם עדיף שתחכו לפרק האחרון.
מקווה שבעונה השנייה הקשרים יתממשו זה פשוט לא נראה ככה.
תאמינו לי שמגי נראית טוב יותר עם ג'ים מאשר עם דון
 

E l S i

New member
ברור שמערכות היחסים הן חלק מהסדרה

זה כיף לדבר עליהן :)

אני בעד שויל ומקנזי יהיו ביחד בסוף, אבל הם לא יכולים פשוט להתעלם מ"פרשית הבגידה" כי זה משהו שקרה ביניהם, והם צריכים להתמודד איתו ולא יכולים להתנהג כאילו זה לא קרה (ובמיוחד כשכוווולם יודעים)

אני מאוד תומכת במגי וג'ים, אבל מערכת היחסים בין דון למגי מחזיקה כבר זמן ארוך, ובפרקים האחרונים ראינו שהוא לחוץ לגבי זה ושבאמת חשוב לו לתקן אותה, אז אני רוצה לתת לו עוד הזדמנות.
בעיקר גם ג'ים אכזב אותי כשלא נפרד מליסה כמו שצריך, אז אני לוקחת הפסקה קצרה מהשיפ (=מערכת היחסים ביניהם) עד הפרקים הבאים.

אם תחשבי על סיפורי האהבה הכי טובים בקולנוע או בספרים- בדרך כלל אלה שלקח זמן וסיבוכים עד שהתממשו היו מעניינים וטובים יותר


--
אור- לא נעים כל כך בעין לקרוא הודעה שכולה בולטת. אני מציעה שתכתבי את ההודעות כרגיל, ותדגישי רק קטעים חשובים.
 
למעלה