קצת על שחייה

The Orange One

New member
קצת על שחייה

אחרי משלחת די גדולה של שחיינים לסידני ב 2000, שלא הביאה הישגים שיתאימו לגודלה. חוץ מההישג של אורבך (8 בגמר) וחליקה (11) השאר די נכשלו. הפעם 2 שחייניות בלבד, ורד בורוכובסקי ואניה גוסטומלסקי. חליקה מעוניין לערער על ההחלטה לא לשלוח אותו, ואני מוצא את זה באמת בטעם רע, הוא השחיין הבכיר ביותר היום, אחרי הפרישה הזמנית/תמידית של יואב גת, וזה קצת לא נעים. הבעיה עם חליקה לדעתי, היא העובדה שהוא לא מתקדם. הוא נותר במקום שהוא היה בו באיסטנבול ב 1999, אותם זמנים פחות יותר, בעוד שאר העולם מתקדם. מה שאז הספיק לו למדליית ארד וכסף בהלסינקי (אני חושב שאני מדייק, לא בטוח לחלוטין) מספיק בקושי למקום 12-14 היום. מה דעתכם יקרה עם ורד ואניה באתונה? לדעתי אניה עושה טבילת אש ב 2004, ולכן מאוד חשוב לשלוח אותה. אני רואה אותה מקסימום בחצי הגמר, אבל קשה לי להאמין. לגבי ורד, כאן ההערכות דווקא יותר זוהרות, קשה לי להאמין שנראה מדליה, אבל ריאלי להגיד גמר ב 100 פרפר, אני מאוד מקווה שהיא תוכיח את עצמה. לגבי עוד שחיינים, אני חושב שהיה מקום להגמיש במעט את הקריטריונים כדי לאפשר טבילת אש לעוד שחיינים הפעם, כמו שי לבנת וענבל לבבי, שאני בטוח שנראה אותם בבייג'ין ב- 2008. מה דעתכם? ודרך אגב, שלום לכולם
רעיון טוב הפורום הזה
. בהצלחה
 
מה הביא לצמצום כל כך דרסטי של

הנבחרת לאולימפיאדה? רק שתי שחיניות - מול המשלחת הגדולה בסידני??
 
זה ברור

הקשיחו את כל הקריטריונים בכל הענפים , למשל באתלטיקה צריך להשיג פעמיים את המינימום , או בשחייה קבעו תוצאות ממש גבוהות כדי להיכנס לאתונה . לפי דעתי זה בגלל שבוועד האולימפי יצאו מעט מאוד עסקנים לסידני , אז הפעם הם דאגו לעצמם לעוד כרטיסי טיסה לאתונה מאשר לספורטאים !
 

PRINCER

New member
דאגו לשלוח נבחרת חזקה מאוד.

זה יפה מאוד. אבל לא בארץ. אנחנו לא מעצמה ספורטיבית וכשיש לנו ספורטאים שמשקיעים את כל חייהם בשביל להגיע לאולימפיאדה, ואז משיגים את זה, אז צריך לשלוח אותם. בעיקר במקצועות לא פופולריים בארץ. בשחייה הקריטריונים בהחלט מוגזמים.... מקום 14 בעולם זה קשה מדי אבל אוקיי. פרט לכך מביאים רק 2 תחרויות לקביעת קריטריון וחייב שזה יהיה במוקדמות המשחה וזה קשה מאוד.
 

מתכת

New member
היי

באתלטיקה לא צריך להשיג פעמים את הקריטריון זו החלטה מטומטמת של האיגוד או מי שקובע את ההחלטות בארץ צריך להשיג אותו פעם אחת בלבד אבל מכיוון שזו א"י בה האתלטיקה ברמה כל כך גבוהה, צריך להשיג אותו פעמים.
 
למעלה