קצת צורם הרעיון של הפורום

Feanor75

New member
קצת צורם הרעיון של הפורום

הרי בסופו של דבר אתן בצד שלא עושה מילואים, באיזו זכות אתן מתלוננות על גברים ששירתו שלוש שנים ועושים מעט מילואים, לעומת השנה ושמונה ואפס ימי מילואים שלכן? יש מעט מאוד נשים שעושות מילואים.
 
לפי הכרטיס שלך לא ברור אם אתה נשוי ואם יש לך

ילדים. אבל אני מוכנה לנחש שאין לך ילדים כי אם היו לך ילדים היית יודע מי עושה באמת מילואים. ומכאן הזכות שלנו להתלונן שרק הבעלים שלנו עושים בעוד אחרים (אתה?) משתמטים. ואל תגיד לי "לא קוראים לי" אם היה לך איכפת היית טורח לפנות לצבא. אני באופן אישי עשיתי 3 שנים צבא וכשהשתחררתי ביקשתי לעשות מילואים והצבא פטר אותי. לא התייאשתי וביקשתי שוב ועדיין לא מצאו את התקן עבורי. כיום כשיש לי ילד הייתי מתה להתחלף עם בעלי וללכת לחודש מילואים פעם בשנה.
 

Feanor75

New member
אז הנה

אין לי ילדים כי בחרתי לא להביא ילדים. אל תציגי את זה שיש לך ילד כהקרבה מצדך למען הבעל או החברה, כי זו תהיה צביעות מוכרת. את בחרת בזה אז אין לך מה להתלונן לאף אחד. בד"כ הנשים הן אלה שלוחצות להביא ילדים. אני לא משתמט, אף פעם. אני לוחם בשריון עוד 20 יום יש לי אימון טנקים בבאליש ואין לי טענות אבל ממש לא ליקקתי דבש כל השנים. אחי לא קרבי את חושבת שקל לו? יש לו שני ילדים קטנים והוא עושה מעל ומעבר בשביל אשתו, אין שום הצדקה שהוא יעשה מילואים יותר מנשים. אי אפשר לשחק על הקטע הפיזי רק כשזה נוח, ובכל השאר לדרוש שיוויון זכויות.
 
אני בחרתי לעשות ילדים

אבל בניגוד לילדים מילואים זו לא בחירה. כלומר זו אמורה להיות לא-בחירה אבל במדינה שלנו כשרק קומץ עושה מילואים (וכל הכבוד לך) אני חושבת שצריך לתת זכויות יתר למי שעושה מילואים ולא פחות לנשים של אותו מיעוט נכחד. אגב לא הבנתי אחיך עושה מילואים או לא? אם כן - יופי ואם הוא עושה תעסוקות מחוץ לבית (כלומר תקופת של מעל לשבועיים מחוץ לבית - קרביים או לא זה לא משנה) אני מוכנה להתערב איתך שאישתו מוכנה להתחלף איתו. אם לא - אז לא הבנתי בדיוק מה הדוגמא של אחיך - הוא הדוגמא הטובה לדוגמא הרעה. ומה זאת אומרת "עושה מעל ומעבר למען אישתו" הוא עושה למען ביתו.
 

Master Stav

New member
עכשיו עיצבנת אותי ~~~בערך

אני מצטט יש לו שני ילדים קטנים והוא עושה מעל ומעבר בשביל אשתו|דגש| יש לי 4 ילדים שאני מטפל בהם אני לא עושה כלום עבור אישתי אני עושה עבור ילדי ועבור עצמי בחרת לא להביא ילדים לעולם ...שמע גבר גבר החלטה טובה ...לא טוב להעביר את הגנים שלך הלאה . לוחם בשריון ....עוד 20 יום אימון .....חכה רגע ארחם עליך ...לא ....לא נכנס לי טוב ללוח הזמנים שלי .... אין לי זמן לאנשים שאכולים רגשי נחיתות שחושבים ששוויון חובות וזכויות הינו משהו נידרש ומצד שני לטפל בילדים שלך הוא לעשות עבור אישתך/בת זוגך ....
 
בסופו של דבר אני בצד שכן עושה מילואים.

אני אישית אכן נקראתי למילואים בתפקידי הצבאי אבל זה לחלוטין לא רלבנטי בעיני. כאשר המבוגר השני במשפחה נאלץ להעדר לפרקי זמן ממושכים, לעיתים ללא כל התרעה מוקדמת, שלא לדבר על מצבי לוחמה, אני כחלק מהמשפחה הזו משלמת את המחיר. זה כלל לא משנה אם יש או אין ילדים. העובדה שאנחנו אכן הורים לילדים קטנים מרחיבה את מעגל "הסובלים". אבל גם ללא ילדים, המציאות היא שכל צו ארור שמגיע, ממוען גם אליי.
 

החתולית

New member
אני מתלוננת בזכות הדמוקרטיה

זו שמאפשרת לי ולך חופש ביטוי וגם את הזכות להתלונן על מה שמפריע לי, מרגיז אותי, מקומם אותי וכו'. למה מפריע לך שאני מתלוננת ? הרי העובדה שאני מתלוננת אינה מעלה או מורידה מזכותך להתלונן על דברים שמפריעים לך ? אני מבטיחה לך שלא קל להיות הורה יחידני בערך 30 יום בשנה (נניח) ולעשות את הג'אגלינג הנדרש בין עבודה, הסעות, חוגים, שיעורים, קניות, בית ועוד ועוד. דרך אגב, אתה מודע לזה שהצבא הוא הגורם שהחליט שנשים כמעט לא יעשו מילואים ? עניין כלכלי גרידא.
 

Master Stav

New member
שמע אתה חמוד

עןוד מעט תתחיל לספר כמה היה קשה לך בשירות כמה קרבי אתה וכמה הZ שלך יורת גדול משל כולם אבל פה זה פשוט לא עובר מסך ...אתה מבין נשים הן בלי Z ולא באמת מעניין אותן השירות הצבאי שלך מעניין אותן השירות הצבאי של החברים/בניזוג/בעלים שלהן והתחושות שלהן שנישארות בבית לתקופת המילואים הפרדס מלא בפורומים בכל מיני נושאים אתה עובר אחד אחד ובודק האם זה רלוונטי לדרך חייך ? עשה לעצמך ולכולן טובה .....תגיד יפה סליחה טעיתי היו שלום . ולבנות הפורום ...יש כאלו ..לא נורא .... כול פורום צריך את
החצר שלו
 

Feanor75

New member
תקשיב

שמע לוחם בבגדי בלט, אני רק עניתי על טענה שאני משתמט. לשירות הצבאי שלי כבר אין כמעט שום משמעות בשבילי. חבל שהבאת 4 ילדים עם הגנים הפגומים האלה. אני מבין שאתה לוקח את תפקיד הפמיניסט, העבד. תהנה ממנו. אתה בטח גם שמאלני מתייפיף וצבוע. אחי עובד הרבה יותר קשה מאשתו בסה"כ, אז אל תזיין לי תשכל. לעניין חלוקת הנטל. אין מה לבוא בטענות דווקא לגברים שמקבלים פטור, כאשר מגזרים הרבה יותר גדולים כמו ערבים ונשים מקבלים פטור אוטומטי. רוב הפמיניזם (שהמגיב הזה הוא חלק ממנו) מונע ע"י שנאה ורגשי נחיתות. אם כל מין היה ממלא את תפקידו בטבע היו הרבה פחות בעיות. נשים שלא מתכחשות לטבען חיות הרבה יותר טוב, ואותו דין בגברים. פעם גבר היה גבר ואישה אישה.
 
קודם כל

אני מבקשת גם ממך וגם ממר סתיו לא לרדת לפסים אישיים. כל אחד יעשה כמה ילדים שהוא רוצה והילדים של כולנו נהדרים. אני חייבת להודות שאתה מבלבל אותי מצד אחד אתה טוען שאנחנו מתבכיינות על פארש ומצד שני אתה מלין על הפמינסטיות. מי כאן פמיניסט? (לא שיש בכך רע) אנחנו לא קובלות על כך שלא מגייסים אותנו אנחנו בסך הכל רוצות את היחס המגיע למיעוט שנושא בנטל של הרוב.
 

Feanor75

New member
הכל או כלום

מתקנים את האפליה נגד גברים בחוקי גרושים, נשים בכלל לא היו משרתות חוץ ממי שרוצה, אזרחים לא נאמנים למדינה היו מגורשים ממנה. כמו בהרבה מקומות עבודה, אם כוח עבודה הרבה יותר קטן אבל יעיל, אפשר להפיק הרבה יותר. היו בונים מחדש את מע' המשפט, האקדמיה והחינוך, בלי כל הפמיניזם המטורף. אסור להמעיט בחשיבות הגירושים, כי אפליה גורפת מפרה את האיזון גם אצל רוב הזוגות הנשואים, כשאפשרות הגירושים היא כמו אקדח על רכת הגבר. אישית הייתי מעדיף לחיות כמו בעולם שלישי, יותר ירוק ופחות מסובך. מקווה לעשות את זה.
 

Master Stav

New member
יעני קוף ....שכנעת אותי ...

אישית הייתי מעדיף לחיות כמו בעולם שלישי, יותר ירוק ופחות מסובך. מקווה לעשות את זה
 

החתולית

New member
נדמה לי שלא תזכי לתגובה עניינית

ולעקרונות עקביים מהכותב הזה. כשמישהו רוצה להתכתש, שום דבר לא יעצור בעדו, לא תגובות ענייניות, לא תשובות לשאלות שלו ולא הסבת תשומת ליבו שהדברים שלו אינם עקביים. יום נעים ונטול טרולים.
 

Master Stav

New member
לפחות תהייה מקורי בעקיצות שלך

אתה כלום בעטיפה של שום דבר אני לא פמיניסט אני שיוויוניסט אבל שיוויון לא אומר תפקידים זהים ומטלות זהות כול אחד עושה את שהוא עושה הכי טוב הבאתי 4 ילדים מדהימים לעולם הזה ....משהו שכנראה לא תזכה לו לעולם .....עם הגישה הזו לא תבין מהי אהבה של אדם לבנו/ביתו לא תבין מהי אחריות .... אתה מדבר בשם אחיך שאלת אותו חתיכת פרימיטיב בעטיפה של לוחם מהסרטים המצויירים באם הוא חושב כמוך ? אני בטוח שלא .... לגבי מגיזרים כמו בני ישיבות/ערבים אני מאד מסכים איתך הפטור אינו מוצדק מצד שני על מי יצא קיצפך על נשות אלו שכן תורמים לחברה הזו ? על שהן תורמות את חלקת בלהיות הורה יחידני במשך 30-90 יום בשנה ? מתוקי ...פמניזים מבחינתי זה שוביניזים בלי Z אבל את זה אתה כנראה לא תבין לעולם מאז המאה ה14 אין תפקידים מוגדרים לגברים או נשים .... הצבא בגין נושאי תקציב ויתר על השירות במילואים של נשים ...אבל למה שתיתן לעובדות לבלבל אותך יותר נוח להיכנס לפה ולהראות כמה אתה גבר גבר ... ודבר אחד קטן אחרון .... אם אתה חושב שבעצם טיפול בילדים הילדים שלי אני עבד ...אין לי אלא לומר ... אתה פשוט
אין שום עבודה קשה בטיפול בילדים שמדובר בילדים האהובים שלי , אעשה בשבילם הכול ועוד קצת זוהי האחריותש לי מתוך בחירה מה לעשות שיש ילדים שמגיעים לעולם מתוך תיכנון .... אתה הבנת את זה חור בגומי ?
 

Feanor75

New member
עוף לי מהעיניים

אתה צ'יקמוק ולגמרי לא מקורי, לא כתבת ולו מילה אחת שהיא פרי החשיבה שלך, הכל מבחוץ. הרבה אנשים חושבים שאני טיפש אתה לא הראשון, אבל לפחות טוב לי בחיים פשוטים. אבל עזוב אתה יצור פגוע ומסכן סתם בזבוז זמן.
 

Master Stav

New member
מתוקי ניפגעת ? רוצה פלסטר ? על הפה ?

שאחד אומר לך שאתה שיכור ...נו שויין ששנים אומרים לך .... אבל ש...: |הדגשהרבה אנשים חושבים שאני טיפש אתה לא הראשון תסיק מסקנות ....
 

Feanor75

New member
נפגעתי? ממה?

מה פתאום נפגעתי, גם לא יכול להיפגע מעבד טיפש. תחנק עם הילדים שלך ואל תענה. לך לנקות את הבית.
 
למעלה