קראתי כרגע תגובה

1איב

New member
קראתי כרגע תגובה

של מישהי להודעה שלי בקשר לסוטים ורציתי להגיב עליה. לדעתי זה עניין של חינוך כי לא מזמן ניגשו אליי 2 ילדים בני 10 בערך וניסו להתחיל איתי ולגעת בי. כמובן שכשכאני אומרת להתחיל איתי אני מתכוונת ל``אני רוצה לזיין אותך`` , ``יש לך תחת יפה`` , ``תראה איזה חזה`` והערות מהסוג הזה, לאחר שהם סיימו לדון באיבר מסויים בגופי הם ניסו לגעת בו. אני נגד אלימות אז בהתחלה הייתי שלווה והערתי להם שאני לא בגילם ושאני ממליצה להם בחום להפסיק לדבר איתי ככה ולנסות לגעת בי אבל הם התעלמו והמשיכו ואני לא מאלה שמסוגלים להתעלם מדברים או להשאר רגועים כשמשהו מעצבן אותם ולכן רק אחרי שאחד מהם קיבל ממני כאפה (שנראה לי שעדיין מצלצלת לו) הם הלכו. איך ילדים בני 10 לומדים התנהגות כזו?! זו תוצאה ישירה של חיקוי וחיקוי זה אחד מאמצעי הלמידה של בני האדם. אני מקווה מאוד שהתופעה הזו תעלם. איב
 

זואי

New member
תגובה

אני קוראת מידי פעם את ההודעות האלו שאת משאירה, ונראה לי שהבעיה היא בסגנון החיים שלך. במקרה גם אני סטודנטית לפסיכולוגיה (מדעי ההתנהגות) בדרום הארץ, אני מניחה (באר-שבע) שגם את. אני לא יודעת בדיוק איך להגדיר את זה, אבל מה שאת כותבת מחזק אצלי את התחושה שבמיוחד במחלקה הזו משתוללת פריצות. יכול להיות שאני אפילו מכירה אותך, אם לא אותך אז הרבה כמוך. אולי את לא כזו, אבל לפחות ממה שראיתי בנות יעשו ה כ ל בשביל להשיג את הגבר האומלל שלהם. ואני מדברת רק על המחלקה הזו. אני מסתכלת מהצד ולפעמים אני מתה מצחוק. יש ממש מעט בנים במחלקה (לפחות בשנה שבה אני לומדת) שרובם נראים זוועה ובכל זאת יהיו בנות שיעשו הכל בשביל להשיג את ``המציאות`` האלו. בנות כאלו מחזקות להם את התחושה שהם יכולים להשיג את כל מי שהם רוצים. (ואפשר לראות את זה ביחס שלהם לבנות וביטחון עצמי מוגזם). זה כל כך מגעיל אותי, נראה לי שהן איבדו כל תחושת כבוד עצמי לעצמן ולגוף שלהן והן לא קולטות שהן משמשות כאובייקט למילוי צרכים וזהו. לא מדובר בכל הבנות אבל מדובר במספיק. אפילו מבחינת לבוש וכאלה, משודרת כזו זולות שאני נגעלת מחדש. את לא חושבת אולי שאת מושכת טיפוסים מסוג מסוים בגלל מה שאת משדרת? אולי לא במודע אבל זה קיים. אני לא מצדיקה מה שנעשה לך אבל מהניסיון שלי אם קורה משהו שחוזר על עצמו את צריכה לבדוק בעצמך מה השתבש. אל תביני לא נכון, את נשמעת בחורה אינטלגנטית ורגישה, אבל נראה לי שאת צריכה להעריך קצת יותר את עצמך.
 

libertad

New member
זואי יקרה

א. אם אכן את לומדת פסיכולוגיה, אל לך להשתמש בכך כנשק על מנת לתת לדעותיך האישיות משקל רב יותר. אולי אם היית מסיימת את לימודייך היית יודעת זאת טוב יותר. ב. נכון שתופעה החוזרת על עצמה יש בה כדי לחפש את הבעיה המסתתרת מאחוריה. אבל- אם התופעה החוזרת על עצמה במקרה הזה היא חברתית? היינו גברים ישראלים המטרידים נשים מינית במידה זו או אחרת. כי התופעה אכן נפוצה. ולאו דווקא בקשר הדוק עם מיניות המוטרדת. ולגבי הגועל העצום שאת מרגישה במפגש עם בחורה המשדרת מיניות הייתי מציעה לך לבדוק ראשית את עצמך. לא הן מגעילות אותך. את זו שנגעלת. למה זה כ``כ מפריע לך? ומדוע הקשר הישיר להערכה עצמית? לא כל דבר מיני הוא מלוכלך. ולא כל בחורה מושכת זולה.
 

1איב

New member
לזואי

אכן יש מחסור גדול בגברים בתחום שבו אנו לומדות. אני אתחיל מהעובדה שיש לי המון ואני מדגישה המון כבוד עצמי. צר לי אם הבנת מההודעות שלי שאני שוכבת עם כול גבר ומתלבשת בחושפנות. אני בררנית בנוגע לגברים וסליחה שאני לא פוליטיקלי קורקט אבל בשבילי יופי הוא כן דבר חשוב ולכן אני לא מאלה שמתנפלות על ``המציאות``. בנוגע ללבוש שלי אני לא מתלבשת חשוף בכלל. נורא חבל לי שאת חושבת שאני גורמת לגברים לנסות לאנוס אותי. אני לא מתלבשת חשוף ולא מתנהגת בשום אופן שיכול לרמוז עיניין מיני מצידי אליהם. לכן לדברים שלך אין שום בסיס וחוץ מזה אני מכירה הרבה אנשים וקשה לי לומר לך שנתקלתי בבחורה שרצתה שיאנסו אותה. אולי אנחנו מסתובבות בחברות שונות... אני רוצה לשאול אותך משהו: אם בחורה מתלבשת חשוף צריכים לאנוס אותה או להטריד אותה?! אנשים, במיוחד (אני מכלילה למרות שלא כולם ככה) ישראלים שיעשו הכול בשביל לצאת שאקלים וגברים צריכים להבין את המילה ``לא``. מקווה לתשובה איב
 

ananina

New member
אני לא יודעת אם זה בסדר...

אבל אני חייבת להפנות אתכם לפורום נשים של וואלה להודעה מאוד מסוימת. יש עוד אנשים שחושבים ככה ומכאן מתחילות ההטרדות. מכאן מגיעים למצב שילדים בני 10 ``מתחילים`` עם בחורה בת 20. מכאן מגיעים למצב שאנשים חושבים שהמותקפת נהנית - לא משנה אם ההתקפה היא מילולית או פיזית - הם בטוחים שהיא נהנית. ולי נותר רק לשבת בפה פעור ובהלם מוחלט.
 
למעלה