קראתי מאמר שמגדיר מחדש אלימות

אב בדד

New member
../images/Emo13.gif אני רואה שהיא מצליחה

לדחוף גם אותך לפינה של ויכוחי סרק.. לא רק אותי....
מעודד....
יום טוב לנו!
 

אב בדד

New member
אין מה להגיד. כשאת צודקת את צודקת למרות שאת

באמת צודקת...
ואם כבר , אז הנה לך גם...
ליל מנוחה!
 

אב בדד

New member
למרות הסקפטיות, ניתן לך את הכבוד לפתוח בדיון

שאני כולי תקווה שיהיה מספיק רציני בשבילך, למרות שאת כבר בשלב כה מקדמי החלטת "לקבור" את הפורום כי הוא לא רציני, וכי "את כבר רואה את רוח הדברים". מוזמנת, אם כן, להיות החלוצה שתגיב לדברים שכתבתי כאן בפרום, ונראה בהמשך את "רוח הדברים"... ערב טוב ושבוע טוב לכולנו!
 

BellA עלמה

New member
נראה שיש לך משהו אישי

פה (בדיון הזה) ואין זה מקומי להכנס לזה וגם לא נראה לי מתאים לפורום ציבורי אלה אולי לעו"סית שאיתם אתם עובדים לא נראה לי שאנחנו כאן נקח צד כזה או אחר זה יהיה נכון
 

אב בדד

New member
BellA יקרה, אנחנו עוסקים באנשים אמיתיים

בשר ודם, ולא רק בדיונים "אקדמאים" במשרד או בכיתה הממוזגת, ב"תנאי מעבדה", ובניתוח "קייסים ותיקים". העובדה שמדובר בסיפור אישי שלי אינה שוללת את עצם הדיון המהותי בשאלה שהעליתי - הקלות הבלתי נסבלת של הגישה הסלחנית של הגורמים המקצועיים כלפי כל נושא תלונות השווא, אלימות נפשית, הסתה, נסיונות לתפירת תיקים, הפרות הסדרי ראיה ועוד כהנה וכהנה, כשכל אלו באים מצד ההורה המשמורן - במרבית המקרים האם. בלה יקרה, צר לי אבל את קצת סותרת את עצמך. מצד אחד את באה פה בטרוניות על ש"הפורום אינו רציני מספיק" ושאת "כבר רואה את רוח הדברים", ומאידך, את "מצפה" לטפל רק בדיונים "אקדמיים" ותאורתיים, בלי "לגעת" בעולם האמיתי, ואת זה את אומרת כמי שמגדירה את עצמה עו"סית לעתיד (ב"ה). בלה יקרה, ככל שתפנימי מהר יותר, דווקא בתחום עיסוקך המקצועי (ואני מאחל לך בכנות את כל ההצלחה האפשרית), כי את עוסקת באנשים בשר ודם ולא ב"תיקים" וב"מספרי תיקים" נטולי פנים וזהות, כך יהפוך עיסוקך כעו"סית למקצועי יותר, אמין יותר וקולע יותר למטרתו - עזרה לאנשים, למשפחות ולילדים הנמצאים במצוקה וזקוקים לעזרתך כעו"סית. ולמרות הביקורת - הרבה בהצלחה לך! שבוע טוב ומבורך!
 

BellA עלמה

New member
אני מרגישה שאתה

בעצם רוצה שאנחנו נקח צד בדיון ההוא ואיני מסוגלת לכך מ2 סיבות לא מכירה אותך לא מכירה את גרושתך לא דיברתי עם ילדך זה אינו מקצועי ואינו נכון לקחת צד
 

אב בדד

New member
כמי שכבר פסקה שהפורום אינו רציני,נדמה לי שחבל

להמשיך ולגרור את ויכוח הסרק הזה למחוזות מיותרים, כדי שלא אהיה חשוד בנטילת חלק בדיונים לא רציניים בפורום שאינו רציני. בלה יקרה, את ממשיכה להתעקש על קו אי נקיטת הקו ועל העמדה של אי נקיטת עמדה. ממה את חוששת? שאת "חוות הדעת" שאת מגישה כאן אקח מיד לבית המשפט? אל דאגה! וכמו שאמרתי - תתעלמי מסיפורי האישי ותתייחסי לנושא הדיון עצמו - הסלחנות הבלתי מוסברת כלפי אלימות מצד אימהות משמורניות. ואם את לא מסוגלת לכך, וממשיכה להתעקש "לא לגעת" בעולם האמיתי, אז כנראה שבאמת צדקת ושפורום זה אינו מתאים לך. מקווה באמת שלפחות התחום שאותו את לומדת יתאים לך בבוא היום.
 

BellA עלמה

New member
טוב

צודק לא ממשיכה בדיון הזה איתך אתה מנסה לגרור אותו לדיון וזה לא נראה לי מתאים נושא משמרות הוא נושא לאנשי מקצוע האם ניסית להתייעץ בפורום עובדים סוציאלים?
 

אב בדד

New member
לא

בסה"כ ניסיתי להראות לך שכשטענת שהפורום הזה אינו רציני ואינו מתאים לך - טעית. כעת, אני רואה שטעיתי ואת צדקת - הפורום אכן אינו מתאים לך. וכדי לא להשאיר אותך forumless, אז הנה, בהחלט מוקדש לך לינק גם לפורום עובדים סוציאליים, ולא פחות חשוב מכך - גם לקומונה סגורה לעובדים סוציאליים (כולל סטודנטים), ונדמה לי בכל הכנות שהפורום והקומונה ההם יהיו "יותר רציניים" עבורך, ובכל מקרה, יתאימו לצרכייך יותר. בהצלחה וליל מנוחה!
 

BellA עלמה

New member
לא

אני כן מעוניינת לדון באלימות אלימות בחברה אלימות בTV ובמדיה בכלל והשפעתם על ילדים אלימות כלפי ערבים ובני מאותים אלימות כלפי נשים וגם אלימות כלפי חסרי ישע (חיות ילדים וכו) כל אלו נוגעים אחושילינג לנושא הפורום! אבל זה לא מה שקורה כאן סורי מלחמות בנושא משמרות וכו לא ממש קשורות לפורום יום טוב
 

אב בדד

New member
ואלימות כלפי גברים? ואלימות כלפי יהודים?

ואלימות מצד נשים? ואלימות מצד ערבים? ואלימות נפשית? והתעללות נפשית? ושטיפת מח אלימה כנגד הילדים מצד הורה משמורן? לא שכחת את כל אלו בהגדרתך "אלימות"?? לא יודע להגיד אם את יפת נפש (כי מעניין אותך רק אלימות כלפי מי שמצטייר כקרבן, למרות שהוא בפירוש לא כזה - ערבים למשל, נשים מסיתות שמשתמשות בפני הפודל וה"קרבן" להפעלת הטרור שלהן, וכו') או סתם חד-צדדית ועיוורת. מה שבטוח, למיקרא תגובותייך, את בפרוש לא מקצועית, ואם את באמת חושבת בבוא היום לעסוק בתחום הזה, כדאי שתרחיבי את אופקייך ותתעוררי למציאות כולה, ולא רק למציאות שנח לך לדון בה. על דבר אחד אנחנו מסכימים - יום טוב!
 
למעלה