קרב הריאליטי החדש: המירוץ למיליון מול השרדות

Tamara האחת

New member
קרב הריאליטי החדש: המירוץ למיליון מול השרדות

עזבו אתכם ממלחמה בעזה, "רשת" יוצאת למלחמה בערוץ 10 ותשבץ את הריאליטי החדש "המירוץ למיליון" בחמישי ושבת. אמנם בתכנון המקורי התכנית היתה אמורה לעלות ברביעי ושבת, אותם הימים בהם משודרת "הישרדות", אבל הרייטינג הנאה של אלון גל ותכניתו- שכנעו אותם להשאיר רק את יום שבת כ"ראש בראש". מדובר פה על שתי תכניות הריאליטי הטובות והמוצלחות ביותר בעולם, והקרב יהיה עקוב מדם ולא ילקחו כאן שבויים. אני אשמח אם תענו על הסקר הקטנטן לקראת מפגש הענקים:
מי יצא מנצח בסופו של דבר? איזה ספינת דגל תניף את אות הניצחון בסוף היום?
איזו תכנית טובה יותר לדעתכם, מבחינת הקונספט שלה?
איזו תכנית, לדעתכם, תהיה טובה יותר בגרסה הישראלית?
באיזו תכנית אתם מתכננים לצפות ביום שבת? למי תעניקו את הרייטינג שלכם?
 

Lori S

New member
הישרדות מול המירוץ למליון! התשובות שלי ../images/Emo13.gif

הישרדות 2 של ערוץ 10 חווה השנה נפילה שאיש לא ציפה לה. אולי זאת המלחמה, אולי זה עייפות החומר אחרי חפירת האח הגדול, ואולי פשוט עניין של מזל רע, אבל אחרי שהעונה הראשונה נסגרה עם 35% רייטינג, נתון מדהים שאין כמותו בערוץ 10, העונה הנוכחית לא עוברת את ה-20% ,וגם זה בקושי. מכאן שלשאלותייך מי ינצח בסופו של דבר? אני מאמינה שהמירוץ למליון תנצח.
לגבי הקונספט: אחד הדברים שאני הכי אוהבת במירוץ למליון זה את העובדה שהפעם - שלא כמו בתוכניות ריאליטי אה לה הישרדות או האח הגדול, בפורמט הנוכחי אין כל כך תככים ומזימות, והדגש הוא על עבודת צוות אמיתית בכל זוג. ככל שהזוג עובד בתיאום, תוך הבנה והתחשבות האחד בשני - ככה הוא מגדיל את הסיכויים שלו לנצח. מכאן שהמירוץ למליון כתוכנית ריאליטי - היא פחות סכינים בגב ויותר פוזיטיביות, ועל כן היא תתפוס גם תתפוס כי הישרדות 2 מוכיחה לנו שאנשים עייפים מנחשים, ואולי דווקא חיזוק תכונות חיוביות כמו חברות אמת ועבודת צוות - תדבר הרבה יותר לציבור הישראלי.
 

digikids

New member
התשובות שלי

מי יצא מנצח? לדעתי, המירוץ למיליון.
שתיהן מצוינות, אך לעם נמאס מהישרדות.
בגרסה הישראלית, המירוץ למיליון תהיה טובה יותר, כי הרבה יותר קשה להרוס אותה מהישרדות. למירוץ יש חוקים ברורים ואילו בהישרדות החוקים יכולים להשתנות בכל רגע וההפקה יכולה כמעט לבחור את מיד להדיח.
ללא ספק אצפה במירוץ, ואת הישרדות אראה ביום ראשון (יש לי יס מקס) הלוואי שנהנה מהעונה הבאה עלינו לטובה
 

Sugarfall

New member
The Amazing Race - Israeli Version

מי יצא מנצח בסופו של דבר? איזה ספינת דגל תניף את אות הניצחון בסוף היום? -המירוץ למיליון! הישרדות עונה שנייה לא ממריאה לשום מקום. איזו תכנית טובה יותר לדעתכם, מבחינת הקונספט שלה? -מירוץ למיליון
קולין וכריסטי לנצח!!
סתם
איזו תכנית, לדעתכם, תהיה טובה יותר בגרסה הישראלית? - לא יודעת. לא צפיתי בהישרדות של מדינות אחרות, רק ישראלית. במירוץ למיליון צפיתי מעונה 5 עד 12 נראה לי, אז אויי לרשת אם היא הורסת את הפורמט או נוגעת במשהו
. כבר הרסו בכך שיש 2 פרקים בשבוע. באיזו תכנית אתם מתכננים לצפות ביום שבת? למי תעניקו את הרייטינג שלכם? -המירוץ למיליון, למרות שאין לי פיפל מיטר
. שחוץ מזה, הישרדות במוצ"ש משעמם מאוד.
 
אני

מי יצא מנצח בסופו של דבר? איזה ספינת דגל תניף את אות הניצחון בסוף היום? כמובן שהמירוץ למיליון-הרייטינג של הישרדות משמעותית מהעונה הקודמת. איזו תכנית טובה יותר לדעתכם, מבחינת הקונספט שלה? ברורר שהמירוץ למליון איזו תכנית, לדעתכם, תהיה טובה יותר בגרסה הישראלית? המירוץ למליון! באיזו תכנית אתם מתכננים לצפות ביום שבת? למי תעניקו את הרייטינג שלכם? הישרדות... פשוט כי יותר נוח לראות את השידור החוזר של המירוץ למליון באתר של רשת ולא את השידור החוזר של הישרדות באתר נענע 10 הגרוע!
 

SexyDana22

New member
מהמרת ש

בסופו של דבר אין על גברים ונשים יפים בבגדי ים... סקס מוכר :)
 

digikids

New member
אהמ אהמ

זוג של בלונדיניות כוסיות + זוג של מלכות יופי כוסיות + זוג גברי שאחד מהמם דוגמן (שי ו...) + זוג שהבן דוגמן לשעבר (עמיחי..) אפשר לומר שגם יוצרי המירוץ למיליון קלטו שסקס מוכר!
 

חוטהשני

New member
אני מאמינה שהמירוץ למיליון יקח - כי דבר ראשון זה משודר בערוץ 2... אני לא יודעת אם אתם מודעים לכך שלא כולם יכולים לראות ערוץ 10 - צריך אנטנטה מיוחדת - את ערוץ 2 אפשר לקלוט באנטנה הרגילה... לגבי המירוץ, זהו קונספקט מאד נחמד וחביב.. אני אישית לא אוהבת כ"כ הישרדות - לא יודעת למה הקונספנט הזה משעממם אותי (גם האמריקאי..) - אני מעבירה במקס את המשימות את הויכוחים רואה רק מועצות שבט - כי זה משעמם... במירוץ למיליון אני רואה אפילו יותר מפעם... יש אולי קטעים שאני מעבירה (כי אני מכירה אותם בע"פ.. את העונה ה11 למשל ראיתי כבר פעם שלישית עכשיו.. אהבתי להיזכר באירועים וכו'..) אבל סה"כ יש מתח בפרק עצמו.. כל מיני תרגילים נחמדים... יש נופים ועוד... כמו כן, אני מקווה שההפקה גם לא התערבה יותר מידי בסדרה ../images/Emo13.gif אני בטח אקליט את הישרדות במקביל (ביס מקס..)
 

seenop

New member
אני חושב..

מי יצא מנצח בסופו של דבר? איזה ספינת דגל תניף את אות הניצחון בסוף היום?:לדעתי המירוץ למיליון יפרוץ גבולות חדשות ויציב רף גבוה מאוד להישרדות שלדעתי המירוץ למיליון לא רק יגבור עליו אלא יביס אותו מכמה סיבות:הישרדות בארץ לא תופס חד וחלק,הישרדות מתחיל לשעמם ומתחיל לאבד להיות מתוכנית חדשה לתוכנית ישנה ומשעממת ועוד ועוד ועוד. איזו תכנית טובה יותר לדעתכם, מבחינת הקונספט שלה? לדעתי ללא ספק המירוץ למליון כמו שאמרו אין התערבות הפקה ורק המתמודדים תלויים בעצמם. הישרדות לא מצליחה להנפיק תחרות לאף סדרה לא פלא שדחו קצת את הישרדות אחרי האח הגדול הישרדות בארץ לא תופס ולא יתפוס רק בארצות הברית זה ינחל תמיד הצלחה. איזו תכנית, לדעתכם, תהיה טובה יותר בגרסה הישראלית? המירוץ למיליון למרות שבאמריקה זה הכי טוב כנ"ל הישרדות. באיזו תכנית אתם מתכננים לצפות ביום שבת? למי תעניקו את הרייטינג שלכם?המירוץ למיליון-in,הישרדות-out!
 
למעלה