קרה לי משהו מוזר היום. כרגיל חכיתי בכרמלית

מצב
הנושא נעול.

cwen

New member
אז למדת מזה להבא תמיד לשאול את הנהג

אני תמיד מסתכל.בנסיבות המקרה הזה האוטובוס עמד
בתחנת המוצא בצמידות לאוטובוס העומד לפניו. המספר היה מוסתר. חיכיתי לפני שעליתי כ 10 דקות ולא ראיתי באותם 10 דקות שהמספר של האוטובוס לא 149. בתחנה הזאת הרבה פעמים שינם הרבה אוטובוסים שמספרם 149 ואתה אף פעם לא יודע איזה אוטובוס עכשיו תורו לנסוע. היה לי כבר מקרה בעבר ( שגם אותו העלתי לנציגת חברת מטרטופולין ) באותה התחנה הנהג קרא לנוסעים לעלות לאוטובוס שעמד מחוץ לתחנה והאוטובוס שעמד בתחנה לא נסע בשעה שהיה צריך לנסוע. ולכן הפסדתי חצי שעה. כל הסיבות לחשוב שאני עולה על אוטובוס שונה מ קו 149 נשללו אחרי שהנהג מיהר ואמר לנוסעים לעלות וזה הקו היחיד שמעלה נוסעים בתחנה זאת ובשעה הזאת.
אז למדת מזה להבא תמיד לשאול את הנהג
באיזה קו מדובר. אם אתה לא רואה מה רשום על האוטובוס, כי הוא עומד בצמידות, או שאין עליו כרגע מספר - לא להניח שזה הקו שאתה צריך, אלא לשאול את הנהג איזה קו הוא מבצע.
 

846

Active member
מנסיוני כנהג, במיקרים רבים הנוסעים לא בודקים

אני תמיד מסתכל.בנסיבות המקרה הזה האוטובוס עמד
בתחנת המוצא בצמידות לאוטובוס העומד לפניו. המספר היה מוסתר. חיכיתי לפני שעליתי כ 10 דקות ולא ראיתי באותם 10 דקות שהמספר של האוטובוס לא 149. בתחנה הזאת הרבה פעמים שינם הרבה אוטובוסים שמספרם 149 ואתה אף פעם לא יודע איזה אוטובוס עכשיו תורו לנסוע. היה לי כבר מקרה בעבר ( שגם אותו העלתי לנציגת חברת מטרטופולין ) באותה התחנה הנהג קרא לנוסעים לעלות לאוטובוס שעמד מחוץ לתחנה והאוטובוס שעמד בתחנה לא נסע בשעה שהיה צריך לנסוע. ולכן הפסדתי חצי שעה. כל הסיבות לחשוב שאני עולה על אוטובוס שונה מ קו 149 נשללו אחרי שהנהג מיהר ואמר לנוסעים לעלות וזה הקו היחיד שמעלה נוסעים בתחנה זאת ובשעה הזאת.
מנסיוני כנהג, במיקרים רבים הנוסעים לא בודקים
לאיזה קו הם עלו, גם בתחנות המוצא וגם באמצע הדרך. באחריות הנוסע לוודא לאיזה קו הוא עולה, ע"י הסתכלות, שאלה וכול דרך אפשרית המתאימה לנסיבות.
נוסעים עלו לאוטובוס שלי גם כשהשילוט היה אאא ושאלו איזה קו זה? שאלתי אותם בחזרה מה כתוב? והם אמרו אאא אבל איזה קו זה......?

למי שזוכר, באחת מהנסיעות לירושלים, נוסעים עלו לאוטובוס של המוזיאון כשעצרנו באחת התחנות בעיר..... ( וזה לא היה מרצדס משנות ה 90)
 
כנהג , מותר לך לעלות נוסעים מתחנה לא שלך?

מנסיוני כנהג, במיקרים רבים הנוסעים לא בודקים
לאיזה קו הם עלו, גם בתחנות המוצא וגם באמצע הדרך. באחריות הנוסע לוודא לאיזה קו הוא עולה, ע"י הסתכלות, שאלה וכול דרך אפשרית המתאימה לנסיבות.
נוסעים עלו לאוטובוס שלי גם כשהשילוט היה אאא ושאלו איזה קו זה? שאלתי אותם בחזרה מה כתוב? והם אמרו אאא אבל איזה קו זה......?

למי שזוכר, באחת מהנסיעות לירושלים, נוסעים עלו לאוטובוס של המוזיאון כשעצרנו באחת התחנות בעיר..... ( וזה לא היה מרצדס משנות ה 90)
כנהג , מותר לך לעלות נוסעים מתחנה לא שלך?
ואם הם היו עולים בדיוק לפני שהתחלת לנסוע מתחנה שלא שלך לא היית אומר להם שזה קו אחר ? ובמידה ונוסע בא אליך במטרה אכן שראה שבטעות שעלה על קו אחר האם במידה ולא היית יודע בוודאות שהאוטובוס לא מגיע למחוז חפצו לא היית אומר לו זאת? יש הבדל אם ישנם כמה קווים בתחנה והנוסע באמת לא ראה לאיזה קו עלה . אבל במקרה שלי לא היה ספק שאוטובוס שמעלה נוסעים לקו X שגם אותו מספר מצוין על התחנה בעצם מעלה נוסעים לקו Y שהתחנה שלו , הראשונה, נמצאת בכלל מעבר לצומת - כ 60 מטר קדימה יותר . למעשה הנהג רק לקח את האוטובוס לתחנה הראשונה שלו ובכלל במצב הזה אסור לו לעשות נסיעות פרטיות עד לתחנת המוצא שלו. ההצדקה שבגלל שאין לקו הזה תחנה בתוך מתחם כרמלית לא קשור כלל לעיניין.
 

846

Active member
ככול הניראה לא היה מקום לקלוט נוסעים

כנהג , מותר לך לעלות נוסעים מתחנה לא שלך?
ואם הם היו עולים בדיוק לפני שהתחלת לנסוע מתחנה שלא שלך לא היית אומר להם שזה קו אחר ? ובמידה ונוסע בא אליך במטרה אכן שראה שבטעות שעלה על קו אחר האם במידה ולא היית יודע בוודאות שהאוטובוס לא מגיע למחוז חפצו לא היית אומר לו זאת? יש הבדל אם ישנם כמה קווים בתחנה והנוסע באמת לא ראה לאיזה קו עלה . אבל במקרה שלי לא היה ספק שאוטובוס שמעלה נוסעים לקו X שגם אותו מספר מצוין על התחנה בעצם מעלה נוסעים לקו Y שהתחנה שלו , הראשונה, נמצאת בכלל מעבר לצומת - כ 60 מטר קדימה יותר . למעשה הנהג רק לקח את האוטובוס לתחנה הראשונה שלו ובכלל במצב הזה אסור לו לעשות נסיעות פרטיות עד לתחנת המוצא שלו. ההצדקה שבגלל שאין לקו הזה תחנה בתוך מתחם כרמלית לא קשור כלל לעיניין.
ככול הניראה לא היה מקום לקלוט נוסעים
בדיוק במקום של דגל התחנה ולכן זה בסדר שהוא העלה אותך,
אבל... ככול הניראה הוא לא החליף שילוט (אתה מציין שהוא היה בקוצר זמן) וזה גרם לשרשרת טעויות כשהראשונה היא חיוב בקוד מחיר לא נכון ואחרכך אי הבנה בקשר לתחנת היעד שלך. במידה והוא לא מכיר את היעד שלך, הוא היה צריך לציין זאת בפניך ולנסות לעזור לך להגיע ליעדך.
אין ספק שמדובר בנהג לא מנוסה שאינו יודע להתגבר על תקלות מסוג זה. או לחילופין, בנהג שמזלזל בהוראות ולא ממש איכפת לו מהנוסעים.
 
לא הבנתי מה זה "לא היה מקום ב..דגל התחנה"

ככול הניראה לא היה מקום לקלוט נוסעים
בדיוק במקום של דגל התחנה ולכן זה בסדר שהוא העלה אותך,
אבל... ככול הניראה הוא לא החליף שילוט (אתה מציין שהוא היה בקוצר זמן) וזה גרם לשרשרת טעויות כשהראשונה היא חיוב בקוד מחיר לא נכון ואחרכך אי הבנה בקשר לתחנת היעד שלך. במידה והוא לא מכיר את היעד שלך, הוא היה צריך לציין זאת בפניך ולנסות לעזור לך להגיע ליעדך.
אין ספק שמדובר בנהג לא מנוסה שאינו יודע להתגבר על תקלות מסוג זה. או לחילופין, בנהג שמזלזל בהוראות ולא ממש איכפת לו מהנוסעים.
לא הבנתי מה זה "לא היה מקום ב..דגל התחנה"
הבנתי ממה שנכתב מעלה שאין לא תחנה כלל במקום שעליתי אז לא הבנתי מה שכתבת שזה בסדר שהוא העלה אותי שם. האם לנהגים מותר לאסוף נוסעים
בין איפה שחונה האוטובוס בהמתנה ליד חדר מנוחת הנהגים והסדרן ועד למקום שהוא מגיע לתחנה הראשונה שלו? האם זה באמת משנה איזה מספר היה לו על האוטובוס כאשר הוא העלה אותי לאור כל הבלבול שזה יצר?
 

mister K

New member
כן בסדר או שלא בסדר, האחריות היא עדיין שלך.

לא הבנתי מה זה "לא היה מקום ב..דגל התחנה"
הבנתי ממה שנכתב מעלה שאין לא תחנה כלל במקום שעליתי אז לא הבנתי מה שכתבת שזה בסדר שהוא העלה אותי שם. האם לנהגים מותר לאסוף נוסעים
בין איפה שחונה האוטובוס בהמתנה ליד חדר מנוחת הנהגים והסדרן ועד למקום שהוא מגיע לתחנה הראשונה שלו? האם זה באמת משנה איזה מספר היה לו על האוטובוס כאשר הוא העלה אותי לאור כל הבלבול שזה יצר?
כן בסדר או שלא בסדר, האחריות היא עדיין שלך.
אל תאשים את הנהג על כך שהוא העלה נוסעים שלא בתחנה, כל עוד אתה לא טרחת אפילו להסתכל על מספר האוטובוס.
וכן, זה בהחלט משנה מה המספר הרשום על האוטובוס. הדבר הכי בסיסי הוא לא לעלות סתם לאוטובוס מבלי לבדוק מה המספר שמופיע עליו.
זה מה שקובע ולא המספר הרשום על התחנה.
 
אתה שוב מתעלם מהנסיבות וזאת בגלל שאתה

כן בסדר או שלא בסדר, האחריות היא עדיין שלך.
אל תאשים את הנהג על כך שהוא העלה נוסעים שלא בתחנה, כל עוד אתה לא טרחת אפילו להסתכל על מספר האוטובוס.
וכן, זה בהחלט משנה מה המספר הרשום על האוטובוס. הדבר הכי בסיסי הוא לא לעלות סתם לאוטובוס מבלי לבדוק מה המספר שמופיע עליו.
זה מה שקובע ולא המספר הרשום על התחנה.
אתה שוב מתעלם מהנסיבות וזאת בגלל שאתה
מצדיק את הנהג "כי אין לו תחנה בכרמלית וזה לא בסדר ולכן מותר לו לעלות נוסעים גם בלי שתהיהי לו תחנה שם כי ככה אני חושב" . הגם אם טעיתי במספר ונכנסתי לאוטובוס הלא נכון , האם בנסיבות האלו היה לי בכלל מותר להיכנס לאותו אוטובוס לא נכון הגם אם טעיתי ? האם למלתחילה היה מותר לנהג לעלות נוסעים בנקודה שעליתי. לי לא נראה . ואם לא היה לו מותר לעלות נוסעים שם אני לא הייתי עולה עליו ולא היה כל המקרה. הוא פתח את הדלת במקום של קו 149 ובזה קרא לנוסעים לעלות. לא סימן לנוסעים כל סימן שבכלל התחנה שלו מרוחקת 60 מטר קדימה מאותו המקום שבו הוא העלה אותי. אתה צודק שמה שקובע זה המספר על התחנה ואכן עליתי לאוטובוס שיצא מאותה תחנה שמספרה 149. ויש רק קו אחד כזה. אין אחר שם . לא קו 9 וגם לא 47 . רק 149 . אז אני אשם שעליתי עליו?
 

mister K

New member
לא אמרתי שמה שקובע זה המספר על התחנה.

אתה שוב מתעלם מהנסיבות וזאת בגלל שאתה
מצדיק את הנהג "כי אין לו תחנה בכרמלית וזה לא בסדר ולכן מותר לו לעלות נוסעים גם בלי שתהיהי לו תחנה שם כי ככה אני חושב" . הגם אם טעיתי במספר ונכנסתי לאוטובוס הלא נכון , האם בנסיבות האלו היה לי בכלל מותר להיכנס לאותו אוטובוס לא נכון הגם אם טעיתי ? האם למלתחילה היה מותר לנהג לעלות נוסעים בנקודה שעליתי. לי לא נראה . ואם לא היה לו מותר לעלות נוסעים שם אני לא הייתי עולה עליו ולא היה כל המקרה. הוא פתח את הדלת במקום של קו 149 ובזה קרא לנוסעים לעלות. לא סימן לנוסעים כל סימן שבכלל התחנה שלו מרוחקת 60 מטר קדימה מאותו המקום שבו הוא העלה אותי. אתה צודק שמה שקובע זה המספר על התחנה ואכן עליתי לאוטובוס שיצא מאותה תחנה שמספרה 149. ויש רק קו אחד כזה. אין אחר שם . לא קו 9 וגם לא 47 . רק 149 . אז אני אשם שעליתי עליו?
לא אמרתי שמה שקובע זה המספר על התחנה.
להיפך, כתבתי במפורש שמה שקובע הוא המספר המופיע על האוטובוס ולא המספר שעל התחנה. שים לב שוב למה שכתבתי.
זה בכלל לא משנה אם מותר היה לך לעלות או לא ואני לא אחזור שוב על הדברים שכתבתי כבר מספר פעמים. התחנה הזאת מוכרת לי היטב וגם הסיטואציה בה קווים אחרים מעלים בה נוסעים.
ובכל זאת בשורה התחתונה, אתה היית צריך לשים לב למספר שרשום על האוטובוס ואם לא היית בטוח אז לכל הפחות לשאול את הנהג באיזה קו מדובר. חבל שאתה ממשיך להתווכח.
 
ולגבי "אין להעלות או להוריד נוסעים שלא בתחנה"

לא אמרתי שמה שקובע זה המספר על התחנה.
להיפך, כתבתי במפורש שמה שקובע הוא המספר המופיע על האוטובוס ולא המספר שעל התחנה. שים לב שוב למה שכתבתי.
זה בכלל לא משנה אם מותר היה לך לעלות או לא ואני לא אחזור שוב על הדברים שכתבתי כבר מספר פעמים. התחנה הזאת מוכרת לי היטב וגם הסיטואציה בה קווים אחרים מעלים בה נוסעים.
ובכל זאת בשורה התחתונה, אתה היית צריך לשים לב למספר שרשום על האוטובוס ואם לא היית בטוח אז לכל הפחות לשאול את הנהג באיזה קו מדובר. חבל שאתה ממשיך להתווכח.
ולגבי "אין להעלות או להוריד נוסעים שלא בתחנה"
האם נכון שעל פי חוק משרד התחבורה היה אסור לו להעלות אותי שם? : "אין להעלות או להוריד נוסעים שלא בתחנות ההסעה. הנהג רשאי לעצור מחוץ לתחנה (במקום שבו עצירת רכב מותרת), כדי לאפשר למבקר כרטיסים לעלות או לרדת" . למעשה הוא עבר על החוק פעמים - גם העלה אותי שלא בתחנה העלעת הנושעים וגם הוריד אותי שלא בתחנה ההורדה שלו ( לחפות על הטעות שלו ) . בקיצור הנהג הזה עבר 4-6 עברות :
1) העלה אותי במקום אסור מה שיצר את הבלבול הראשוני שעליתי עליו
2) הוריד אותי במקום אסור. ( ככה הבנתי ממה שכתבו לי מעלה ) אבל זאת כדי לחפות על המידע השגוי שאמר לי במהלך הנסיעה.
3) העביר לי כרטיס רב-קו עוד לפני שהעביר ושינה את מספר הקו. בעיקבות זאת נתן לי כרטיס של עיר אחרת מה שגרם לי לחשוב שיש קו 9 חדש בתל אביב עד שביררתי באתר מטרופוטלין ופה.
4) אמר לי שהוא כן מגיע לאינשטיין וגם לא הגיב ולא התיחס שביקשתי , כאשר עליתי שיעביר לי את הרב-קו בהתאם ליעד שלי - אינשטיין. גם שגרם לי לחשוב ש"אין בעיה "- אני אגיע ליעד שלי - מה שלבסוף התברר שלא אמת.
5) בנוסף - פיטפט עם נוסעים / נהגים אחרים בעמדת הסדרן ובגלל זה לא שם לב לזמן היציאה שלו ויצא ב 4 דקות איחור. ( לכלל נוסעי 47 )
6) יצר התנגשות קלה עם המראה שלו באוטובוס שעמד לפניו בזמן שהוא יצא מהתחנה בגלל שמיהר בגלל סעיף 5. ( דבר זניח מבחינתי )
 

mister K

New member
מה בדיוק המטרה שלך?

ולגבי "אין להעלות או להוריד נוסעים שלא בתחנה"
האם נכון שעל פי חוק משרד התחבורה היה אסור לו להעלות אותי שם? : "אין להעלות או להוריד נוסעים שלא בתחנות ההסעה. הנהג רשאי לעצור מחוץ לתחנה (במקום שבו עצירת רכב מותרת), כדי לאפשר למבקר כרטיסים לעלות או לרדת" . למעשה הוא עבר על החוק פעמים - גם העלה אותי שלא בתחנה העלעת הנושעים וגם הוריד אותי שלא בתחנה ההורדה שלו ( לחפות על הטעות שלו ) . בקיצור הנהג הזה עבר 4-6 עברות :
1) העלה אותי במקום אסור מה שיצר את הבלבול הראשוני שעליתי עליו
2) הוריד אותי במקום אסור. ( ככה הבנתי ממה שכתבו לי מעלה ) אבל זאת כדי לחפות על המידע השגוי שאמר לי במהלך הנסיעה.
3) העביר לי כרטיס רב-קו עוד לפני שהעביר ושינה את מספר הקו. בעיקבות זאת נתן לי כרטיס של עיר אחרת מה שגרם לי לחשוב שיש קו 9 חדש בתל אביב עד שביררתי באתר מטרופוטלין ופה.
4) אמר לי שהוא כן מגיע לאינשטיין וגם לא הגיב ולא התיחס שביקשתי , כאשר עליתי שיעביר לי את הרב-קו בהתאם ליעד שלי - אינשטיין. גם שגרם לי לחשוב ש"אין בעיה "- אני אגיע ליעד שלי - מה שלבסוף התברר שלא אמת.
5) בנוסף - פיטפט עם נוסעים / נהגים אחרים בעמדת הסדרן ובגלל זה לא שם לב לזמן היציאה שלו ויצא ב 4 דקות איחור. ( לכלל נוסעי 47 )
6) יצר התנגשות קלה עם המראה שלו באוטובוס שעמד לפניו בזמן שהוא יצא מהתחנה בגלל שמיהר בגלל סעיף 5. ( דבר זניח מבחינתי )
מה בדיוק המטרה שלך?
אתה רוצה בכל מחיר לדפוק את מטרופולין או שאתה רוצה באמת שהמקרה לא יחזור על עצמו?

נכון, רשמית הוא לא אמור להעלות שם נוסעים. אבל לאור הנסיבות המיוחדות והבילבול ששורר בנוגע לקו 47 מאז ביטלו לו את התחנה בשל המחסור במקומות חניה, אפשר להבין את נהגי מטרופולין שמעלים שם ולא שולחים את הנוסעים לרוץ לתחנה מעבר לכביש כשהאוטובוס כבר עומד לידם. אם במקרה היית צריך את קו 47, היית מתעצבן אם הנהג היה אומר לך דבר כזה.
מה גם שמדובר בתחנת אוטובוס רשמית ואין כל מניעה בטיחותית להעלות שם נוסעים. לכן לא מדובר ב-"מקום אסור" כהגדרתך, אלא פשוט בתחנה של קו אחר. כנ"ל לגבי הורדתך באוניברסיטה (ואני זה שכתבתי את זה).
לגבי "פיטפט עם נוסעים" - אתה לא באמת יכול לדעת מה הייתה הסיבה ליציאה באיחור. יכול גם להיות שהוא התעכב בנסיעה הקודמת ועצר רק לכמה דקות הפסקה. ולגבי עניין המראה, זו לא "עבירה" ואם אתה מציין גם את זה אז באמת שמשעמם לך בחיים.

הטענה היחידה המוצדקת מכל מה שרשמת היא הטעייתך בנוגע להגעה לרחוב איינשטיין. רק על זה אתה יכול לבוא בטענות ובצדק.
לגבי העלייה לאוטובוס הלא נכון, אתה יכול לבוא בטענות רק לעצמך. אם אתה באמת רוצה שהמקרה לא יחזור על עצמו, יש רק דבר אחד שאתה יכול לעשות והוא לשים לב למספר הקו הרשום על האוטובוס ולא לעלות סתם. תפסיק להאשים את כל העולם במקום ללמוד לקח ולקחת על עצמך את האחריות הבסיסית ביותר שכל ילד שנוסע באוטובוס מכיר.
 
שמתי לב מההתחלה שאתה לא ניטרלי בקשר

מה בדיוק המטרה שלך?
אתה רוצה בכל מחיר לדפוק את מטרופולין או שאתה רוצה באמת שהמקרה לא יחזור על עצמו?

נכון, רשמית הוא לא אמור להעלות שם נוסעים. אבל לאור הנסיבות המיוחדות והבילבול ששורר בנוגע לקו 47 מאז ביטלו לו את התחנה בשל המחסור במקומות חניה, אפשר להבין את נהגי מטרופולין שמעלים שם ולא שולחים את הנוסעים לרוץ לתחנה מעבר לכביש כשהאוטובוס כבר עומד לידם. אם במקרה היית צריך את קו 47, היית מתעצבן אם הנהג היה אומר לך דבר כזה.
מה גם שמדובר בתחנת אוטובוס רשמית ואין כל מניעה בטיחותית להעלות שם נוסעים. לכן לא מדובר ב-"מקום אסור" כהגדרתך, אלא פשוט בתחנה של קו אחר. כנ"ל לגבי הורדתך באוניברסיטה (ואני זה שכתבתי את זה).
לגבי "פיטפט עם נוסעים" - אתה לא באמת יכול לדעת מה הייתה הסיבה ליציאה באיחור. יכול גם להיות שהוא התעכב בנסיעה הקודמת ועצר רק לכמה דקות הפסקה. ולגבי עניין המראה, זו לא "עבירה" ואם אתה מציין גם את זה אז באמת שמשעמם לך בחיים.

הטענה היחידה המוצדקת מכל מה שרשמת היא הטעייתך בנוגע להגעה לרחוב איינשטיין. רק על זה אתה יכול לבוא בטענות ובצדק.
לגבי העלייה לאוטובוס הלא נכון, אתה יכול לבוא בטענות רק לעצמך. אם אתה באמת רוצה שהמקרה לא יחזור על עצמו, יש רק דבר אחד שאתה יכול לעשות והוא לשים לב למספר הקו הרשום על האוטובוס ולא לעלות סתם. תפסיק להאשים את כל העולם במקום ללמוד לקח ולקחת על עצמך את האחריות הבסיסית ביותר שכל ילד שנוסע באוטובוס מכיר.
שמתי לב מההתחלה שאתה לא ניטרלי בקשר
לחוק ולעצם הסיבה שעליתי לאוטובוס הלא נכון. אתה לא יכול לתת פה עיצות שכל מה שאתה רואה לכאורה מול עינך זה התרגזותך מעצם אי קיום תחנה רשמית לקו 47 בתוך הכרמלית. בגלל זה התשובה שלך לגבי האם אני אשם שעליתי לקו לא נכון למרות שהקו היחיד שמעלה נוסעים בתחנת 149 - הוא אוטובוס 149ולא אחר. שופט אתה בטח לא יכול להיות בנסיבות אלו. אתה למעשה רומס חוקים של משרד התחבורה כדי לרצות את טובתך האישית ואולי של עוד כמה שלא נוח להם ללכת עוד 50 מטר קדימה ולחכות שם לאוטובוס. אני מציע לך קודם, במיוחד בעיצות שלך פה, לדעת את החוקים, הגם היבשים, ורק על פיהם לנהוג. אני מאוד מתעצבן שאנשים מבקשים מהנהגים לרדת במקומות בהם אין תחנה רק בגלל שהם לא יכולים להתאפק עוד דקה , לרדת בתחנה עצמה. רוב רובם של הנהגים אכן אומרים לאותם נוסעים- חכו ותרדו בתחנה. אני מניח שאתה מאלו שלדעתם מותר גם לנהג להוריד נוסעים מחוץ לתחנה. חבל. עיצה: אם אתה רוצה שתהייה תחנה בתוך הכרמלית תכתוב למשרד התחבורה. אם ניסית זאת וזה לא עוזר - אל תעודד נוסעים לעשות משהו בניגוד לחוק. בגלל זה אני עליתי על האוטובוס הלא נכון !
 

mister K

New member
אתה לא בעמדה להציע לי עצות ולהגיד לי מה לעשות

שמתי לב מההתחלה שאתה לא ניטרלי בקשר
לחוק ולעצם הסיבה שעליתי לאוטובוס הלא נכון. אתה לא יכול לתת פה עיצות שכל מה שאתה רואה לכאורה מול עינך זה התרגזותך מעצם אי קיום תחנה רשמית לקו 47 בתוך הכרמלית. בגלל זה התשובה שלך לגבי האם אני אשם שעליתי לקו לא נכון למרות שהקו היחיד שמעלה נוסעים בתחנת 149 - הוא אוטובוס 149ולא אחר. שופט אתה בטח לא יכול להיות בנסיבות אלו. אתה למעשה רומס חוקים של משרד התחבורה כדי לרצות את טובתך האישית ואולי של עוד כמה שלא נוח להם ללכת עוד 50 מטר קדימה ולחכות שם לאוטובוס. אני מציע לך קודם, במיוחד בעיצות שלך פה, לדעת את החוקים, הגם היבשים, ורק על פיהם לנהוג. אני מאוד מתעצבן שאנשים מבקשים מהנהגים לרדת במקומות בהם אין תחנה רק בגלל שהם לא יכולים להתאפק עוד דקה , לרדת בתחנה עצמה. רוב רובם של הנהגים אכן אומרים לאותם נוסעים- חכו ותרדו בתחנה. אני מניח שאתה מאלו שלדעתם מותר גם לנהג להוריד נוסעים מחוץ לתחנה. חבל. עיצה: אם אתה רוצה שתהייה תחנה בתוך הכרמלית תכתוב למשרד התחבורה. אם ניסית זאת וזה לא עוזר - אל תעודד נוסעים לעשות משהו בניגוד לחוק. בגלל זה אני עליתי על האוטובוס הלא נכון !
אתה לא בעמדה להציע לי עצות ולהגיד לי מה לעשות
אני מכיר את החוקים והתקנות הרבה יותר טוב ממך, זה בטוח.
אין שום חוק שאוסר לעלות על אוטובוס במקום שהוא תחנה מסודרת של קו אחר. לקו 47 אין שם תחנה רשמית ברשיון הקו, אבל זה כבר עניין של חברת מטרופולין מול משרד התחבורה וחברת ריבה המפקחת בין היתר על רשיונות הקווים.
מבחינת חוקי התעבורה לא בוצעה פה עבירה על שום חוק. בניגוד לעצירה בתחנות סתם באמצע המסלול, זה לא מפריע לאף אחד שהקו מעלה שם נוסעים. חוץ מלנוסעים רשלנים כמוך שמחפשים את מי להאשים ברשלנות שלהם.
גם אם תגיע עם העניין עד לבית המשפט הוא אולי יקנוס את החברה על עצם החריגה מרשיון הקו, אבל אתה לא תקבל שום פיצוי מכיוון שאתה זה שעלית מיוזמתך על אוטובוס עם מספר אחר ולא משנה באיזו תחנה הוא עצר.
לכן נסיונותיך להאשים את הנהג "שעובר על החוק", ואת הנוסעים שעולים שם "שעוברים על החוק" ואותי שאני מעודד אנשים "לעבור על החוק" ו-"רומס חוקים של משרד התחבורה", הם ניסיונות מגוחכים. הרי רק אתה בסדר גמור ורוצה לעלות לכל אוטובוס שמגיע מבלי לבדוק מה המספר שרשום עליו ולכן כווווולם לא בסדר חוץ ממך.

שאלת שאלה וקיבלת תשובה מדויקת על מה שקרה שם.
אני לא היחיד שאומר לך פה שהאחריות לבדוק מה מספר הקו היא שלך, אבל אתה ממשיך להאשים את כל העולם ואשתו כי כנראה יש לך בעיה להודות בטעויות.
אתה היית צריך לבדוק מה מספר הקו. נקודה. אתה עלית על האוטובוס הלא נכון, לא משום שהוא עצר בתחנה של קו אחר, אלא משום שאתה לא בדקת מה המספר. אתה יכול להמשיך להתווכח עד מחר ולחזור עוד 10 פעמים על דבריך, אך דעתי לא תשתנה.
ונכון, אני באמת חושב שיש שם בלבול מאז שהוזזה התחנה של 47 (אני אגב לא מנוסעי הקו הזה אך שמתי לב לבלבול שנוצר), אבל על נוסעי קו 149 זה כלל לא אמור להשפיע.
 

cwen

New member
כולם מסכימים שהנהג היה רשלן

שמתי לב מההתחלה שאתה לא ניטרלי בקשר
לחוק ולעצם הסיבה שעליתי לאוטובוס הלא נכון. אתה לא יכול לתת פה עיצות שכל מה שאתה רואה לכאורה מול עינך זה התרגזותך מעצם אי קיום תחנה רשמית לקו 47 בתוך הכרמלית. בגלל זה התשובה שלך לגבי האם אני אשם שעליתי לקו לא נכון למרות שהקו היחיד שמעלה נוסעים בתחנת 149 - הוא אוטובוס 149ולא אחר. שופט אתה בטח לא יכול להיות בנסיבות אלו. אתה למעשה רומס חוקים של משרד התחבורה כדי לרצות את טובתך האישית ואולי של עוד כמה שלא נוח להם ללכת עוד 50 מטר קדימה ולחכות שם לאוטובוס. אני מציע לך קודם, במיוחד בעיצות שלך פה, לדעת את החוקים, הגם היבשים, ורק על פיהם לנהוג. אני מאוד מתעצבן שאנשים מבקשים מהנהגים לרדת במקומות בהם אין תחנה רק בגלל שהם לא יכולים להתאפק עוד דקה , לרדת בתחנה עצמה. רוב רובם של הנהגים אכן אומרים לאותם נוסעים- חכו ותרדו בתחנה. אני מניח שאתה מאלו שלדעתם מותר גם לנהג להוריד נוסעים מחוץ לתחנה. חבל. עיצה: אם אתה רוצה שתהייה תחנה בתוך הכרמלית תכתוב למשרד התחבורה. אם ניסית זאת וזה לא עוזר - אל תעודד נוסעים לעשות משהו בניגוד לחוק. בגלל זה אני עליתי על האוטובוס הלא נכון !
כולם מסכימים שהנהג היה רשלן
בכך שאמר לך שהוא מגיע למקום שהוא לא מגיע אליו ובכך שהוא לא שם לב שהוא מעביר את הרב קו שלך לפני ששינה את פרטי הקו במכשיר.
מצד שני, גם לך היתה רשלנות תורמת בכך שלא טרחת לוודא שאתה על קו האוטובוס שהתכוונת לעלות עליו.

עד כה לא העלת בדעתך שיתכן שקו אחד יצא מתחנה של קו אחר, אבל עכשיו אתה יודע שזה אפשרי, ואני בטוחה שלהבא תשים לב יותר.

אפשר לסגור את הסיפור?
 
ברור שלא שמתי לב אם קו 149 הוא האוטובוס

כולם מסכימים שהנהג היה רשלן
בכך שאמר לך שהוא מגיע למקום שהוא לא מגיע אליו ובכך שהוא לא שם לב שהוא מעביר את הרב קו שלך לפני ששינה את פרטי הקו במכשיר.
מצד שני, גם לך היתה רשלנות תורמת בכך שלא טרחת לוודא שאתה על קו האוטובוס שהתכוונת לעלות עליו.

עד כה לא העלת בדעתך שיתכן שקו אחד יצא מתחנה של קו אחר, אבל עכשיו אתה יודע שזה אפשרי, ואני בטוחה שלהבא תשים לב יותר.

אפשר לסגור את הסיפור?
ברור שלא שמתי לב אם קו 149 הוא האוטובוס
היחיד שצריך לצאת מהתחנה הזאת ולאור העובדה היותר חמורה שהכנסו אותי לאוטבוס שאין לו תחנה במקום ולא אמרו לי על זה כלום. מה צריך יותר מזה? אה.. כל שאר הטעויות האחרות שנעשו במהלך הנסיעה.
 

cwen

New member
אני תמיד מוודאת עם הנהג

ברור שלא שמתי לב אם קו 149 הוא האוטובוס
היחיד שצריך לצאת מהתחנה הזאת ולאור העובדה היותר חמורה שהכנסו אותי לאוטבוס שאין לו תחנה במקום ולא אמרו לי על זה כלום. מה צריך יותר מזה? אה.. כל שאר הטעויות האחרות שנעשו במהלך הנסיעה.
אני תמיד מוודאת עם הנהג
גם אם זה האוטובוס היחיד שאמור לצאת מהתחנה - אם אני לא רואה עליו את המספר, אני שואלת. כי תמיד יכול להיות שהנהג התבלבל.
 
שלחתי מייל למטרופולין עם כל הפירוט. מעניין מה

אני תמיד מוודאת עם הנהג
גם אם זה האוטובוס היחיד שאמור לצאת מהתחנה - אם אני לא רואה עליו את המספר, אני שואלת. כי תמיד יכול להיות שהנהג התבלבל.
שלחתי מייל למטרופולין עם כל הפירוט. מעניין מה
תהייה תגובתם על המקרה. צירפתי גם צילום הכרטיס שקיבלתי מהנהג עם הכיתוב שעליתי כביכול על קו 9 .
 

droriko

New member
עלית עליו

שמתי לב מההתחלה שאתה לא ניטרלי בקשר
לחוק ולעצם הסיבה שעליתי לאוטובוס הלא נכון. אתה לא יכול לתת פה עיצות שכל מה שאתה רואה לכאורה מול עינך זה התרגזותך מעצם אי קיום תחנה רשמית לקו 47 בתוך הכרמלית. בגלל זה התשובה שלך לגבי האם אני אשם שעליתי לקו לא נכון למרות שהקו היחיד שמעלה נוסעים בתחנת 149 - הוא אוטובוס 149ולא אחר. שופט אתה בטח לא יכול להיות בנסיבות אלו. אתה למעשה רומס חוקים של משרד התחבורה כדי לרצות את טובתך האישית ואולי של עוד כמה שלא נוח להם ללכת עוד 50 מטר קדימה ולחכות שם לאוטובוס. אני מציע לך קודם, במיוחד בעיצות שלך פה, לדעת את החוקים, הגם היבשים, ורק על פיהם לנהוג. אני מאוד מתעצבן שאנשים מבקשים מהנהגים לרדת במקומות בהם אין תחנה רק בגלל שהם לא יכולים להתאפק עוד דקה , לרדת בתחנה עצמה. רוב רובם של הנהגים אכן אומרים לאותם נוסעים- חכו ותרדו בתחנה. אני מניח שאתה מאלו שלדעתם מותר גם לנהג להוריד נוסעים מחוץ לתחנה. חבל. עיצה: אם אתה רוצה שתהייה תחנה בתוך הכרמלית תכתוב למשרד התחבורה. אם ניסית זאת וזה לא עוזר - אל תעודד נוסעים לעשות משהו בניגוד לחוק. בגלל זה אני עליתי על האוטובוס הלא נכון !
עלית עליו
בגלל זה רותם גם לא נוסע באוטובוסים אלא רק במוניות שירות
 

mister K

New member
עזוב אותך...

עלית עליו
בגלל זה רותם גם לא נוסע באוטובוסים אלא רק במוניות שירות
עזוב אותך...
הוא כנראה מהנוסעים האלה שמחפשים להתלונן על כל דבר ורק הם לא אשמים בכלום.
נהג בא לעשות לו טובה וכתגובה הוא מתלונן על כך שהעלו אותו לא בתחנה. גם לא לוקח אחריות וגם מלשן.
 

droriko

New member
אבל לא הבנתי משהו

עזוב אותך...
הוא כנראה מהנוסעים האלה שמחפשים להתלונן על כל דבר ורק הם לא אשמים בכלום.
נהג בא לעשות לו טובה וכתגובה הוא מתלונן על כך שהעלו אותו לא בתחנה. גם לא לוקח אחריות וגם מלשן.
אבל לא הבנתי משהו
איפה התחנה של 47? אחרי ה-149? ומה אם עומדים אנשים בתחנה שלו?
 

mister K

New member
התחנה של 47 הייתה עד לא מזמן מאחורי 149.

אבל לא הבנתי משהו
איפה התחנה של 47? אחרי ה-149? ומה אם עומדים אנשים בתחנה שלו?
התחנה של 47 הייתה עד לא מזמן מאחורי 149.
כשהחלו להפעיל את קו 249 נוצרה מצוקת מקום קשה.
לכן שמו את 249 במקום 47, שנשאר ללא תחנת מוצא.
התחנה הרשמית הראשונה שלו היא מחוץ למסוף, בהמשך רחוב יצחק אלחנן (תחנת בית יעקב). כמובן שהתחנה הזו משמשת עוד קווים רבים וביניהם 18, 61, 161, 82 וכו' ולכן האוטובוסים של 47 מן הסתם לא יכולים לחכות שם. לכן הם מחכים ליד 149 ולפעמים גם אוספים שם נוסעים מבולבלים שלא מוצאים את התחנה של 47 בתוך המסוף מכיוון שהיא כבר לא קיימת.
כמו כן, גם התחנה של קו 90 שהייתה מאחורי 47 בוטלה. התחנה הראשונה שלו עכשיו היא ברחוב יוסף לוי והתחנה שהייתה ביצחק אלחנן הפכה לחנייה עבור אוטובוסי מטרופולין.
לדעתי חייבים למצוא לקו 47 תחנת מוצא בתוך המסוף. המקום האידיאלי הוא בתחנה שהתפנתה ברחוב הכרמל אחרי תחנת קו 48, במקום קו 24 שהוזז אחורנית והוצמד לתחנת 10 ו-18. אני לא מבין למה לא עושים את זה.

בכל אופן, קו 149 נשאר בדיוק במקום שהיה וממה שראיתי הסדרנים גם בדר"כ מקפידים שהאוטובוס שיוצא יעמוד ראשון בתחנה. מה שהיה גם על פי הסיפור של המתלונן, שכתב בעצמו שהוא הלך לאוטובוס שאחרי ה-149 הראשון שעמד בתחנה ופשוט החליט לעלות עליו מבלי להסתכל על המספר. לכן אפילו אין פה שום דבר שיכול לבלבל אלא נטו חוסר אחריות אישית. זה שהנהג הטעה אותו אחר כך, זה כבר סיפור אחר אבל אם הוא היה שם לב הוא לא היה עולה לקו הזה מלכתחילה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה