קריאה אחרונה לדתיים,טיסת השפיות עומדת להמריא.

קריאה אחרונה לדתיים,טיסת השפיות עומדת להמריא.

שלום רב. אני מעוניין להביא לתשומת ליבכם-ואני פונה באשכול זה לחבריי הדתיים חובשי הכיפה,הדתיים שבלב וכל שומרי המסורת שביניהם-למה שאמר הרב עובדיה יוסף נגד ישראל ביתינו אתמול. הכתבה במעריב נמצאת בקישור הבא: http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/850/757.html חלקכם וודאי יכעסו על הביטויים החריפים,חלקכם אולי ינאצו את הדברים,אבל אף על פי שהלשון של הרב בוטה מעט,האמת ראויה להיאמר והדברים צריכים להישמע. מכיוון שהרבה דתיים שוקלים להצביע למר ליברמן ראוי ונכון להביא לשיקול דעתם את מצעו האנטי יהודי שדוגל בהפרדת דת ומדינה לחלוטין ובעקירת עצם רעיון המדינה היהודית מיסודו. אנשים נוטים להתבלבל מדברי הגינוי שליברמן משמיע השכם והערב על הערבים ועל פעולותיהם,אך אל לנו להתעלם מחלקו השני של מצע הבחירות שלו-ברית הזוגיות ו"הקלות" בגיור-אני לא מצפה ממי שהדת אינה נר לרגליו להסכים או עם מה שאני כותב,אך אני חושב שיש מקום לקוות שנתפכח בזמן,וגם אם אולי איננו מסכימים לחלוטין לפחות נשקול את מה שהרב אמר בחוכמתו. השורה התחתונה היא שיש הרבה מאוד מפלגות ימניות שמשקפות את הדעה שלכם ואינן מנסות לעקור את היהדות מתוכנו. למען הגילוי הנאות ולמען הסר ספק:אינני ממצביעי ש"ס,בבחירות אצביע כנראה לאיחוד הלאומי,אולם יש בי כבוד לעם ישראל ותורתו ואינני חושב שהרב אמר את מה שאמר רק משיקולים פוליטיים צרים מבחינת ש"ס.הוא באמת דואג לעתידנו.
 
מצידי שימשיך לדבר עד מחר

רק ליברמן ישמור על הציביון היהודי של ישראל לידיעתך! עובדיה יוסף לא עשה שום דבר בשביל המדינה הזאת, המפלגה שלו גם כן, הם נטו תנועה חברתית... לא פוליטית ולא שום דבר... האיחוד הלאומי והבית היהודי גם בחירה טובה, אבל הם לא חזקים מספיק כדי לבלום את השמאל
 
חחחחחחחח

זה חדשות זה? זה תעמולה נבזית נגד אביגדור ליברמן ואני אפילו אוסיף ואגיד שהאיחוד הלאומי אומנם ציוני ולאומי... אבל... לאיחוד הלאומי אין חזון! אין מטרות ברורות! זה תנועה מגמגמת שאף אחד לא מבין בדיוק מה היא רוצה ומה היא שואפת לעשות! האיחוד הלאומי הוא ערפד ידוע שרק מעתיק מליברמן את המצע שלו... אני רוצה לחיות במדינה יהודית... אבל לא במדינה דתית! לא במדינת הלכה! אני רוצה שתהיה תחבורה בשבת, למה לא? למה בגלל חרדים ודתיים אני צריך לסבול? אני חילוני שיש לו מסורת לתרבות היהודית בדרכי שלי! ואני ציוני ומחובר לאדמה הזאת לא פחות מתומכי האיחוד הלאומי! ואני לא סומך על האיחוד הלאומי שיגלה סובלנות כלפי ציבור חילוני! ליברמן אומר דבר פשוט! חיה ותן לחיות! מצידי שתאמין באבנים כן? רק אל תפריע לי לחיות את חיי! רק ליברמן!
 

dornat

New member
אתה טועה ומטעה

כיהודי האינטרס שלך צריך להיות שתופרד הדת מהמדינה. רק ככה הדת תהיה שייכת לכולם. ואמרו את זה אישים גדולים ונאורים עוד לפני. מציעה לך לעיין קצת בכתביו של ישעיהו ליבוביץ. שאלו למעשה היו המילים שלו. כשאתה מביא את הלינקים הללו אתה בעתם נכנס למלכודת ש"ס. אתה מראה לנו שיהדות נמדדת על פי ערכים של ש"ס. במקום להיות אדם נאוד ולהבין שדת זה דבר רוחני ששיך לכלל העם. הדת מאמורה לחזק את תרבות העם ליצור צביון. כרגע בגלל שהדת שייכת לש"ס היא רק מפצלת ומחלישה את העם. ויותר מזה מרחיקה את התורה מהיהודים. הדת היא לא אוסף של אסור ומותר. לדעתי אתה מבין את תפיסת הדת בצורה לא נכונה.
 

dornat

New member
ש"ס והרב עובדיה הנכבד לא בעד היהודים

הם בעד הון פוליטי וכספי. הם נהנים מניכוס הדת לעצמם. תראה איך ש"ס התבטאה על ליברמן שהלך לכותל. כל הרבנים ומנהיגי ש"ס ראוים לשמצה.הפרדת הדת והמדינה תחזיר את היהדות לכלל העם. כרגע הדת נמצאת בידים של החרדים. שמחזיקים בה כמו במונופול. ועוד לוקחים לנו לחילונים שעובדי ונלחמים מאות שקלים כל חודש מתלוש המשכורת. הדבר הזה צריך להיפסק. ליברמן צריך להיות ראש הממשלה. שינהיג כאן קצת תרבות. קצת סדר. יושרה. לידיעתך את כל השחיתות בממשלה מגיעות מהמפלגות החרדיות. הם אלו שמזהמים כל חלקה טובה בממשלה ובמדינה שלנו בכלל. רוב העם הוא לא חרדי. אז למה לעזאזל כל העם מפריש כל חודש מתלוש המשכורת שלו לחרדים??? מפלגת לשון מאזניים.צבועה, וטפילה. הגיע הזמן שהם יצאו בכלל מהכנסת והמדינה שלנו תשתחרר מעול כספי הדת.
 
למעלה