קרם לחות לפנים

קרם לחות לפנים

רציתי לשאול - בתור גבר עם עור רגיל

יש הצדקה לקנות קרם לחות של חברות מוכרות שעולה 70-100 שח
לעומת קרם לחות ברשת סטייל קופיקס - שם זה עולה 10-15 שח?

כלומר הם משיגים את אותו האפקט?

בכלל לכולם חשוב לשים קרם לחות לפנים פעמיים ביום? מה זה נותן?
לכל גיל? לכל מגדר? לכל סוג עור?
 
קרם לחות לפנים

שלום לך ותודה על פניתך.
מטרת מריחת קרם לחות מדי יום היא לשמור על רמת הלחות בשכבות החיצוניות יותר של העור וכך לשמור על מראה עור נעים ובריא. זוהי פעולה מומלצת כחלק משיגרת טיפוח בסיסית של עור הפנים והצוואר יחד עם ניקוי פנים ומריחת קרם הגנה. זה תקף מגיל ההתבגרות במעלה, לנשים וגברים ולכל סוגי העור.
בחירת הקרם אינה תלויה במחיר שלה כמו שהיא תלויה בצרכים האישיים של כל אחד. לדוגמא, בעלי עור רגיש יעדיפו קרם היפואלרגני, נטול בושם ובעלי עור יבש יפיקו תוצאות טובות יותר ממרקמים עשירים ושומניים יותר. לעיתים יש צורך בלהחליף מרקמים בהתאם עונות השנה, כאשר בחורף הנטיה של רובינו היא לעור יבש יותר מאשר העונות החומות.
ממליצה לך למצוא תכשיר אשר מתאים לסוג עורך, הינו נעים למריחה, לא מגרה ומעניק תחושת רכות לעורך. אך לא פחות חשוב, לא לשכוח בנוסף למרוח מקדם הגנה ומריחה נוספת כל שעתיים במידה ואתה נמצא בחוץ כי זה ישמור על עור בריא לאורך הזמן.
בהצלחה
 
צריך להמתין שקרם הלחות יתיבש לפני קרם הגנה?

איך אני יודע שחברה מסוימת (זולה) מוכרת מוצר ראוי לשימוש
שעושה את העבודה?

יש צורך בקרם שונה ללילה וליום?
 
קרם לחות

אין לך באמת דרך לדעת אם קרם מסוים הוא טוב עבורך או לא לפני שימוש. אך כצד ראשון אני ממליצה לך לרכוש קרם המעיוד לסוג עורך.
קרם פנים נמרח לאחר ניקוי פנים בסבון עדין ונספג בעור כמה דקות לאחר המריחה. דקה או שתיים לאחר קרם הלחות ניתן למרח מקדם הגנה בכמות מספקת. בחר במקדם הגנה רחב טווח פקטור 30+ או 50+ ותקפיד למרוח אותו על כל הפנים, צוואר אפרכסות וכפות ידיים (או כל איזור חשוף אחר) כל יום, גם בחורף.
לגבי קרם לילה, ניתן להשתמש באותו תכשיר או קרם עשיר יותר. אישית מאוד אוהבת לשלב בשיגרת לילה מריחת קרם עם טרטינוין (TRETINOIN), אך זהו תכשיר המצריך ביקור אצל הרופא לקבלת המלצה מסודרת (ישנן התוויות נגד), הנחיות שימוש ברורות (כי אם לא מקפידים על כך ייתכנו תופעות לוואי) ומרשם.
 
למעלה