ראיון עם כריסטינה הנדריקס על הפרק האחרון

ראיון עם כריסטינה הנדריקס על הפרק האחרון

ולל ספוילרים!!!!
מי שלא ראה שלא יקרא!!
 

black scar1

New member
ראיון מרתק (אין ספוילרים לפרק האחרון בהודעתי)

מאוד אהבתי את התשובות שלה, והסכמתי איתם.
במיוחד את התשובה לגבי דון. קצת עיצבן אותי איך שכולם חשבו שיהיה להם משהו בגלל הפרק הקודם. אני ממש לא ראיתי את האינטרקציה בינהם אז ככה.
נכון, הם פלירטטו, הם שיחקו את המשחק, אבל אני חושבת שמה שהיה שם בעיקר זה בן אדם שמנסה מאוד לעודד חברה טובה. ומה שנתפס כפלרטוט, מבחינתי היה הדרך שלו לנסות לעודד אותה. הוא יודע שלהרגיש נחשקת יגרום לה להרגיש יותר טוב ולכן הוא עושה את זה. ככה אני תפסתי את זה. להלן גם הפרחים ביום שאחרי. ברור לי גם לאור הפרק הנוכחי שזה היה איזה הכנה לתגובות שלו הפרק. אבל כשראיתי את זה לראשונה, תקראו לי תמימה, ראיתי את זה באופן מאוד תמים ולחלוטין לא לקחתי את זה למקום שהרבה אנשים לקחו (רומן בינם. ומפתיע שאנשים חשבו שבכותרת "האישה האחרת" הכוונה שדון יהיה עם ג'ואן. ממתי הם רואים מד מן? הם חושבים שדברים נבנים כ"כ מהר? תראו איך הבנייה ההיא של הרומן עם המורה נעשתה, או עם רייצ'ל מנקן. ממש לא מפרק אחד למשנהו).
לכן ממש אהבתי את התשובה שלה לעניין. ובכלל את כל התשובות שלה. כולל את ההתייחסות לגרג ו"הפעם הראשונה שהיא מזכירה את האונס".
 
מאוד מסכימה איתך על ג'ואן ודון

והיחסים בינהם.
גם אני לא ראיתי שום דבר בינהם בפרק הקודם מעבר לאיכפתיות חברתית.

לגבי The Other Woman, אני לא חשבתי שזה הולך להיות על ג'ואן ודון אבל כן תהיתי אם זה הולך להיות על מישהו עם מישהו אחר. זאת אומרת כן משהו על רומנים וזוגיות וכו'. לא חושבת שמישהו שראה את הכותרת הזו חשב שזו התייחסות ליגואר
 

black scar1

New member


ברור שאף אחד לא חשב שזה על יגואר, אבל היה כתוב בתחילת הכתבה שהיו הרבה ספקולציות בקרב הצופים טרם שידור הפרק שהוא יהיה על רומן בין ג'ואן ודון.

אגב, אהבתי את התשובה שלה לשאלה- מה את חושבת שג'ואן הרגישה כשדון ראה אותה בחדר עם המנהלים, והיא ענתה - היא חשבה "אל תשפוט אותי" ויחד עם זאת "תודה".
 
למעלה