כתבה אופיינית
* באירוע אמש הרכבת אינה הספיקה לעצור ולא נמנע האסון. Y-NET סקר את הנושא מקרוב. כתבתו של _________________ אירוע הדריסה מעלה סימני שאלה רבים. מבין הממצאים עולה, כי הרכבת אינה הספיקה לבלום ולכן לא נמנע האסון. "ראיתי את האדם שוכב מאוחר מדי. מייד בלמתי לצערי זה היה מאוחר מדי" סיפר נהג הרכבת למערכת. עולה השאלה האם הבלמים בולמים מאוחר מדי? האם נהגי הרכבת אינם עוברים מספיק הכשרות בנהיגה בעת מצבי חירום? ממצאים נוספים מעלים, כי ב"רכבת ישראל" כי הטיפולים השוטפים של "רכבת ישראל" נעשים בידי "רכבת ישראל" עם הדרכה מחו"ל. האם זה מספיק ללא כל השגחה של נציג מחו"ל? יתר על כן, בלימת הרכבת הייתה חזקה מדי ונוסעים רבים נבהלו. כך סיפרה למשל אחת החיילות נסערת ונרגשת "הנסיעה הייתה חלקה. לפתע בלימה חזקה. כמעט נפלתי מן הכסא. לחשוב מה יכול להיות לנשים בהיריון מנסיעה זו". ולא רק שנוסעים רבים נבהלו, אלא שאחרו למקום עבודתם וללימודים. כל זה בניגוד מוחלט למטרה, שהציב מנכ"ל "רכבת ישראל" מר יצחק הראל של צמצום האיחורים. "יצאתי מוקדם כרגיל", מספר ארז. לפתע עמדנו באותו מקום כחצי שעה. ההסברים הגיעו רק אחרי עשר דקות. סימני שאלה עולים גם כלפי אגף דוברות "רכבת ישראל", שלפי בדיקת Y-NET מלפני חודש, מתגלה שהתקציב אליו גדל בעשרת אלפים ש"ח. לסיכום אירוע עם סימני שאלה רבים כלפי הנהלת "רכבת ישראל".