ראיונות לנקמה ברקבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

ihateisrarail

New member
ראיונות לנקמה ברקבת ישראל
1) נשים איזולירבנד על העין האלקטרונית של הדלתות ברכבות - הדבר יגרום לעיקובים קשים כי הדלתות לא יסגרו. 2) ניצור קבוצות גדולות של אנשים בתחנות קצה של הקווים כך שיהיה בלתי אפשרי לנסוע בקרוב אפתח קבוצה בFACEBOOK.
 

easylivin

New member
ראיונות לנקמה ברקבת ישראל
1) נשים איזולירבנד על העין האלקטרונית של הדלתות ברכבות - הדבר יגרום לעיקובים קשים כי הדלתות לא יסגרו. 2) ניצור קבוצות גדולות של אנשים בתחנות קצה של הקווים כך שיהיה בלתי אפשרי לנסוע בקרוב אפתח קבוצה בFACEBOOK.
3) תשכבו על הפסים
רגעים לפני בואה של רכבת מהירה, מה שיגרום לשיבושים קשים בתנועה. רבבות אנשים יאחרו לעבודה, ללימודים ולביתם; וטרולים באינטרנט ושאר עלובי החיים יקפצו על כסאותיהם משמחה.
 

easylivin

New member
3) תשכבו על הפסים
רגעים לפני בואה של רכבת מהירה, מה שיגרום לשיבושים קשים בתנועה. רבבות אנשים יאחרו לעבודה, ללימודים ולביתם; וטרולים באינטרנט ושאר עלובי החיים יקפצו על כסאותיהם משמחה.
ואגב: הגולש IHateIsraRail נרשם לתפוז זה עתה
וזוהי הודעתו היחידה עד כה... ולמה אני מציין זאת? סתם, ללא סיבה מיוחדת, רק שתדעו.
 

אורי404

New member
3) תשכבו על הפסים
רגעים לפני בואה של רכבת מהירה, מה שיגרום לשיבושים קשים בתנועה. רבבות אנשים יאחרו לעבודה, ללימודים ולביתם; וטרולים באינטרנט ושאר עלובי החיים יקפצו על כסאותיהם משמחה.
כתבה אופיינית
* באירוע אמש הרכבת אינה הספיקה לעצור ולא נמנע האסון. Y-NET סקר את הנושא מקרוב. כתבתו של _________________ אירוע הדריסה מעלה סימני שאלה רבים. מבין הממצאים עולה, כי הרכבת אינה הספיקה לבלום ולכן לא נמנע האסון. "ראיתי את האדם שוכב מאוחר מדי. מייד בלמתי לצערי זה היה מאוחר מדי" סיפר נהג הרכבת למערכת. עולה השאלה האם הבלמים בולמים מאוחר מדי? האם נהגי הרכבת אינם עוברים מספיק הכשרות בנהיגה בעת מצבי חירום? ממצאים נוספים מעלים, כי ב"רכבת ישראל" כי הטיפולים השוטפים של "רכבת ישראל" נעשים בידי "רכבת ישראל" עם הדרכה מחו"ל. האם זה מספיק ללא כל השגחה של נציג מחו"ל? יתר על כן, בלימת הרכבת הייתה חזקה מדי ונוסעים רבים נבהלו. כך סיפרה למשל אחת החיילות נסערת ונרגשת "הנסיעה הייתה חלקה. לפתע בלימה חזקה. כמעט נפלתי מן הכסא. לחשוב מה יכול להיות לנשים בהיריון מנסיעה זו". ולא רק שנוסעים רבים נבהלו, אלא שאחרו למקום עבודתם וללימודים. כל זה בניגוד מוחלט למטרה, שהציב מנכ"ל "רכבת ישראל" מר יצחק הראל של צמצום האיחורים. "יצאתי מוקדם כרגיל", מספר ארז. לפתע עמדנו באותו מקום כחצי שעה. ההסברים הגיעו רק אחרי עשר דקות. סימני שאלה עולים גם כלפי אגף דוברות "רכבת ישראל", שלפי בדיקת Y-NET מלפני חודש, מתגלה שהתקציב אליו גדל בעשרת אלפים ש"ח. לסיכום אירוע עם סימני שאלה רבים כלפי הנהלת "רכבת ישראל".
 

easylivin

New member
כתבה אופיינית
* באירוע אמש הרכבת אינה הספיקה לעצור ולא נמנע האסון. Y-NET סקר את הנושא מקרוב. כתבתו של _________________ אירוע הדריסה מעלה סימני שאלה רבים. מבין הממצאים עולה, כי הרכבת אינה הספיקה לבלום ולכן לא נמנע האסון. "ראיתי את האדם שוכב מאוחר מדי. מייד בלמתי לצערי זה היה מאוחר מדי" סיפר נהג הרכבת למערכת. עולה השאלה האם הבלמים בולמים מאוחר מדי? האם נהגי הרכבת אינם עוברים מספיק הכשרות בנהיגה בעת מצבי חירום? ממצאים נוספים מעלים, כי ב"רכבת ישראל" כי הטיפולים השוטפים של "רכבת ישראל" נעשים בידי "רכבת ישראל" עם הדרכה מחו"ל. האם זה מספיק ללא כל השגחה של נציג מחו"ל? יתר על כן, בלימת הרכבת הייתה חזקה מדי ונוסעים רבים נבהלו. כך סיפרה למשל אחת החיילות נסערת ונרגשת "הנסיעה הייתה חלקה. לפתע בלימה חזקה. כמעט נפלתי מן הכסא. לחשוב מה יכול להיות לנשים בהיריון מנסיעה זו". ולא רק שנוסעים רבים נבהלו, אלא שאחרו למקום עבודתם וללימודים. כל זה בניגוד מוחלט למטרה, שהציב מנכ"ל "רכבת ישראל" מר יצחק הראל של צמצום האיחורים. "יצאתי מוקדם כרגיל", מספר ארז. לפתע עמדנו באותו מקום כחצי שעה. ההסברים הגיעו רק אחרי עשר דקות. סימני שאלה עולים גם כלפי אגף דוברות "רכבת ישראל", שלפי בדיקת Y-NET מלפני חודש, מתגלה שהתקציב אליו גדל בעשרת אלפים ש"ח. לסיכום אירוע עם סימני שאלה רבים כלפי הנהלת "רכבת ישראל".
כל מילה בסלע! גורם בכיר ברכבת מוסיף:
"האירוע הזה מוכיח שוב את אוזלת ידה של הנהלת הרכבת, שכשלה בטיפול באירועי דריסה חוזרים ונשנים. התרענו על כך פעמים רבות, ולרכבת אף הוצעו מערכות בטיחות מתקדמות שקל ופשוט היה להתקין לאורך המסילות, שיודעות להעיף מפגינים שקופצים למסילות רגעים לפני בואה של רכבת. וזה בעלות סמלית של 17 טריליון אירו בלבד, אלא שההנהלה לא טרחה להצטייד במערכות במחיר מציאה, בהחלטה בלתי-מקצועית שעלתה לפעיל תמים למען זכויות הנוסעים בחייו."
 

אורי404

New member
כל מילה בסלע! גורם בכיר ברכבת מוסיף:
"האירוע הזה מוכיח שוב את אוזלת ידה של הנהלת הרכבת, שכשלה בטיפול באירועי דריסה חוזרים ונשנים. התרענו על כך פעמים רבות, ולרכבת אף הוצעו מערכות בטיחות מתקדמות שקל ופשוט היה להתקין לאורך המסילות, שיודעות להעיף מפגינים שקופצים למסילות רגעים לפני בואה של רכבת. וזה בעלות סמלית של 17 טריליון אירו בלבד, אלא שההנהלה לא טרחה להצטייד במערכות במחיר מציאה, בהחלטה בלתי-מקצועית שעלתה לפעיל תמים למען זכויות הנוסעים בחייו."
 

megashock

New member
כל מילה בסלע! גורם בכיר ברכבת מוסיף:
"האירוע הזה מוכיח שוב את אוזלת ידה של הנהלת הרכבת, שכשלה בטיפול באירועי דריסה חוזרים ונשנים. התרענו על כך פעמים רבות, ולרכבת אף הוצעו מערכות בטיחות מתקדמות שקל ופשוט היה להתקין לאורך המסילות, שיודעות להעיף מפגינים שקופצים למסילות רגעים לפני בואה של רכבת. וזה בעלות סמלית של 17 טריליון אירו בלבד, אלא שההנהלה לא טרחה להצטייד במערכות במחיר מציאה, בהחלטה בלתי-מקצועית שעלתה לפעיל תמים למען זכויות הנוסעים בחייו."
ניתן לשים שערים שמונעים ירידה לפסים, כמו ביפן
ביפן ברשת רכבות השינקסן יש שערים לאורך הפסים שנפתחים רק כאשר הרכבת עוצרת.
 

megashock

New member
כל מילה בסלע! גורם בכיר ברכבת מוסיף:
"האירוע הזה מוכיח שוב את אוזלת ידה של הנהלת הרכבת, שכשלה בטיפול באירועי דריסה חוזרים ונשנים. התרענו על כך פעמים רבות, ולרכבת אף הוצעו מערכות בטיחות מתקדמות שקל ופשוט היה להתקין לאורך המסילות, שיודעות להעיף מפגינים שקופצים למסילות רגעים לפני בואה של רכבת. וזה בעלות סמלית של 17 טריליון אירו בלבד, אלא שההנהלה לא טרחה להצטייד במערכות במחיר מציאה, בהחלטה בלתי-מקצועית שעלתה לפעיל תמים למען זכויות הנוסעים בחייו."
אפשר לשים שערים לאורך הפסים כמו ביפן
ביפן בתחנות של רכבות השינקסן המהירות, יש שערים לאורך הרציף שנפתחים רק כאשר הרכבת עוצרת.
 

easylivin

New member
אפשר לשים שערים לאורך הפסים כמו ביפן
ביפן בתחנות של רכבות השינקסן המהירות, יש שערים לאורך הרציף שנפתחים רק כאשר הרכבת עוצרת.
ברור! וזה במחיר מציאה של 8 טריליון יין

סתם, סתם. קודם כל הייתי מת לראות את האוצר מאשר לבנות פה קו שינקנסן...
 

easylivin

New member
יש מלא דלתות כאלו
http://en.wikipedia.org/wiki/Platform_edge_doors רק לרדת בערך ולהסתכל בתמונות (שניתן להגדיל בלחיצה) אחת אחת...
אתה חושב שאני לא יודע?
אלא שאני יודע דבר
נוסף: התקנת דלתות כאלו אפשרית רק בהינתן מערכת נהיגה אוטומטית, או לפחות בקרת עצירה אוטומטית בתחנות. ולכן למעשה, רק במטרו או "ברכבות היי-טק" כמו השינקנסן... זה לא רלוונטי לישראל, וגם ממש לא קשור למה שכתבתי.
 

Ccyclist

Well-known member
אתה חושב שאני לא יודע?
אלא שאני יודע דבר
נוסף: התקנת דלתות כאלו אפשרית רק בהינתן מערכת נהיגה אוטומטית, או לפחות בקרת עצירה אוטומטית בתחנות. ולכן למעשה, רק במטרו או "ברכבות היי-טק" כמו השינקנסן... זה לא רלוונטי לישראל, וגם ממש לא קשור למה שכתבתי.
ברור שתדע
, אבל התמונות לכולם
בפורום הזה חצי מהכיף זה לראות דברים שאנשים שמים לאנשים אחרים - תמונות, ליניקם, מפות וכו'. לפעמים כשיש שירשור על הדברים שהכי מעניינים אותי כירושלמי לשעבר (הרק"ל, הקו המהיר, דברים כמו המסילה הצרה ההיסטורית לרמאללה שלא ידעתי שהיתה קיימת) אין לי תמונות להוסיף, אבל לראות מה אנשים כותבים ושמים פה זה יותר טוב ממה ש"קָטוּוו בַּאִיטוֹן". פשוט הדבר היפני ששמת נראה נמוך ופחות אסטטי מדלתות הסופר המלאות שיש במערכות אחרות אז שמתי את הערך, ובו יש סוגים שונים ממערכות שונות.
 

easylivin

New member
ברור שתדע
, אבל התמונות לכולם
בפורום הזה חצי מהכיף זה לראות דברים שאנשים שמים לאנשים אחרים - תמונות, ליניקם, מפות וכו'. לפעמים כשיש שירשור על הדברים שהכי מעניינים אותי כירושלמי לשעבר (הרק"ל, הקו המהיר, דברים כמו המסילה הצרה ההיסטורית לרמאללה שלא ידעתי שהיתה קיימת) אין לי תמונות להוסיף, אבל לראות מה אנשים כותבים ושמים פה זה יותר טוב ממה ש"קָטוּוו בַּאִיטוֹן". פשוט הדבר היפני ששמת נראה נמוך ופחות אסטטי מדלתות הסופר המלאות שיש במערכות אחרות אז שמתי את הערך, ובו יש סוגים שונים ממערכות שונות.
אני לא שמתי שום דבר יפני... התבלבלת

זה היה מישהו אחר! חוץ מזה, אני כמובן מסכים בקשר לתמונות. רק חשבתי לתומי שלקחת את "הצעת הייעול" הזאת (לא שלי, כאמור!) יותר מדי ברצינות...
 

באג2003

New member
יש מלא דלתות כאלו
http://en.wikipedia.org/wiki/Platform_edge_doors רק לרדת בערך ולהסתכל בתמונות (שניתן להגדיל בלחיצה) אחת אחת...
שימו לב לחיצי ההכוונה על שפת הרציף
MRT סינגפור לא יזיק לרכבת ישראל לשים כאלה חיצים. נוראי איך שאנשים מנסים לצאת ולהיכנס באותו הזמן ויוצרים כאוס.
 

easylivin

New member
שימו לב לחיצי ההכוונה על שפת הרציף
MRT סינגפור לא יזיק לרכבת ישראל לשים כאלה חיצים. נוראי איך שאנשים מנסים לצאת ולהיכנס באותו הזמן ויוצרים כאוס.
הרכבות בישראל *לא* יכולות לעצור בדיוק
בנקודה מסויימת, ולא יוכלו - לא בקרוב ולא בעוד הרבה זמן. חוץ מזה, ברכבות שונות מיקום הדלתות שונה. כבר כתבתי: זה רלוונטי רק לרכבות מטרו וכדומה... לא מבין למה נסחפתם עם זה כל-כך.
 

באג2003

New member
הרכבות בישראל *לא* יכולות לעצור בדיוק
בנקודה מסויימת, ולא יוכלו - לא בקרוב ולא בעוד הרבה זמן. חוץ מזה, ברכבות שונות מיקום הדלתות שונה. כבר כתבתי: זה רלוונטי רק לרכבות מטרו וכדומה... לא מבין למה נסחפתם עם זה כל-כך.
ידוע לי שלר"י אין כיום את האמצעים לבצע זאת
הנימה הצינית שלי באה לבקר את התנהגות האנשים בעת העלייה\ירידה מהרכבת. אולי הייתי צריך להיות יותר ברור.
 

easylivin

New member
ידוע לי שלר"י אין כיום את האמצעים לבצע זאת
הנימה הצינית שלי באה לבקר את התנהגות האנשים בעת העלייה\ירידה מהרכבת. אולי הייתי צריך להיות יותר ברור.
אוקיי. לגבי ההתנהגות הזאת:
עובדה שגם הקמפיין "קודם יורדים, אחר כך עולים" לא לגמרי עזר...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה