ראיתי עכשיו משהו שלא האמנתי שאני יראה

פליפ2

New member
ראיתי עכשיו משהו שלא האמנתי שאני יראה

אלדד עשה לייק לאלדד יניב לא האמנתי אחרי כול מה שהוא אמרבתכניתדיבור ישיר אליו זה מראהכמה הוא אדם סלחן. וטוב לב ולא שומר טינה.
 

פאפא5

New member
היי חזרתי ... כמה כיף להיות בבית:)

אני רואה שאין הרבה חדש אלדד ממש לא מעדכן וחבל): הייתי רוצה לראות יותר תמונות באינסטה... בקשר לאלדד יניב , אני לא חושבת שהוא שנא את אלדד, הביקורת שלו הייתה כלפי אלדד בתוכנית האח והדיעות שלו, לא כלפי אלדד האדם...
 

פיליפ101

New member
מקווה שנהנת

ולא מסכימה איתך הביקורת שלו נבעה בגלל הקשר אם אורטל בן דיין הוא ותמר גלבץחבריםטובים שלה הם פגעו באלדדברמה האישית דיברו על מראו החיצוני אבל כנראה שהמפגשבניהם במתנחל הובילה לשיחה כלשהי
 

l86

New member
ברוכה השבה:)

כן, הוא בקושי מעדכן וחבל,עדיין יש לו הרבה עוקבים באינסטגרם וכל תמונה אצלו מקבלת מאות לייקים, אז זה אומר שהוא עדיין חשוב לאוהביו.

לגבי אלדד יניב, לא ראיתי את זה אבל אני מסכימה עם פליפ שזה לא בגלל הדעות שלו. לא מתאים לאלדד יניב לא לאהוב מישהו בגלל הדעות שלו, יותר הגיוני שזה היה עניין אישי, כנראה באמת בגלל החברות עם אורטל. בכל מקרה, אני שמחה שהם בסדר עכשיו ואין טינה.
 

l86

New member
חחחח גם אני צחקתי כשראיתי את זה...

אבל הבנתי שהם בסדר עכשיו, אל תשכחי שהם השתתפו יחד בתוכנית "המתנחל", זה בטח קירב ביניהם. הם עדיין חלוקים אידיאולוגית, אבל לא שונאים זה את זה. ואלדד גל-עד באמת מסכים עם הדברים שאלדד יניב כתב בפוסט הספציפי הזה, אז הוא עשה לו לייק. זה מאוד נדיר כי יניב שמאלני וגל-עד ימני, אז אין הרבה פוסטים פוליטיים שהם יכולים להסכים עליהם.
 

פיליפ101

New member
לאלדד יש לב ממש רחב

אני לא הייתי סולחת אחרי איך שהוא דיבר במיוחד בגלל הסיבה שהוא דיבר כך אורטל.אבל זה ידוע שאלדד יש לב רחב הוא סלחן מאוד ולא שומר טינה
עוד מאט נראה לייק גם לתמר גלבץ חחח. איתה אני לא חושבת
 

l86

New member
זה נכון

איזה מזל שלא ראיתי את התוכניות, בטח הייתי ממש מתעצבנת....וכן, אלדד מאוד סלחן ולא שומר טינה, אני ממש מעריצה אותו על זה וקצת מקנאת, כי הכי בריא לחיות ככה, לא לקחת ללב ולהעביר כל דבר.

לגבי הלייקים, כשהוא מסכים עם מישהו הוא עושה לו לייק, אין אצלו חשבונאות אישית, הוא בוחן כל מקרה לגופו. אולי יום אחד אפילו נראה גם לייק לאורטל בן דיין.


אגב פייסבוק לא עובד לי כרגע, זה רק אצלי או שזו שוב תקלה כללית?
 

פיליפ101

New member
חחח לא נראה שיש סיכוי שזה יקרה

הטינה בינו לבין אורטל מאוד גדולה היא לא רק פגעה בו אלה גם במשפחתו
 

ertyu2

New member
מקווה שהסתדר לך הפייסבוק מאז

לא יודעת איך היה קודם, אבל עכשיו אצלי זה עובד.

באמת לא הייתי מייחסת חשיבות לכל לייק, הוא גם עושה לייקים לפוסטים מסוימים שמסכימים עם יאיר לפיד, למרות שהוא לא אוהב את יאיר לפיד למיטב ידיעתי, פשוט יש דעות מסוימות שהוא יכול להסכים איתן גם אם הוא לא מסכים בדרך כלל עם הבנאדם או לא אוהב אותו. בטח מישהו מהחברים שלו שיתף את הפוסט של אלדד יניב ואז אלדד שלנו החליט שהוא מסכים ועשה לו לייק, זה הכל. האם דבר כזה יכול לקרות גם עם אב"ד? אולי, אבל בשביל זה גם צריך שמישהו מהחברים של אלדד יחשוב לשתף אותה וגם שאלדד יסכים עם מה שהיא כותבת, שני דברים שיש סיכוי קטן שיקרה.
 
למעלה