ראיתם את זה

eyal2953

New member
ראיתם את זה ../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif

במהלך גלישה באתר וואלה צצה לי פרסומת בצד העמוד - פרסומת מאוד מושכת (משהו על צבע העיניים שלי) וגם הסגנון שבה היא הוצגה מושך (קיבפול שכזה בצד העמוד) בקיצור אני פותח אותה ואיזה מכשיר סלולארי אני רואה ? T68 של אריקסון כמובן! אבל איפה? בסלקום!!! ומה מיוחד בזה ??? הם מחלקים 100 מכשירים חינם לניסיון! ומה צריך לעשות? רק לשכנע אותם למה המכשיר מגיע לך ? אני בשוק!!! אייל.
 

eyal2953

New member
בקיראת האותיות הקטנות

וגם הגדולות... 3 חודשים של ניסוי... סלקום רק משאילה ואז לוקחת... מדברים גולשים ושולחים SMS חינם בכל אותם 3 חודשים המבצע רק ללקוחות סלקום. אייל.
 

geostant

New member
סקר קטנטן... ../images/Emo45.gif / ../images/Emo31.gif (סלקום)

דבר ראשון אני בטוח ששיחות ו-SMS חינם רק בתוך רשת סלקום... עכשי והסקר... זה ממש מעניין אותי ולא מניח לי לדקה... הייתי רוצה לדעת מה כל אחד כתב למה מגיע לו הסלקום החינם הזה... אני עוד לא כתבתי למה ואני יכתוב בעוד כמה דקות עוד לא חשבתי מה.
 

LordNor

New member
כמה דברים...

זה לא המכשיר הכי הכי מתקדם שיש... תחשבו טוב, זה נמצא בפיילוט וייקח זמן עד שזה ישווק. ואורנג כבר מכניסה בחודש הקרוב את הנוקיה 9210 שאפשר להגיד שהוא יותר טוב מהמכשיר הזה. אם אתם כל כך חפצים במכשיר הזה.. סעו לחו"ל ותקנו אותו במחיר מוזל... או שתזמינו דרך אתרים באינטרנט.. ואגב ניתן להזמין מאחד האתרים מכשיר דומה במחיר מוזל ולחבר אותו לאורנג... והבעיה היא שאני לא יכול לפרסם את שם האתר מכיוון שדור ימחוק את ההודעה שלי.. אז מי שמעוניין באתר שייפנה אליי למסרים ולא ייתאכזב!
 

eyal2953

New member
אין בכלל מה להשוות...

הקריטריונים להשווה בכלל לא מתאימים לשני המכשירים ה9210 יותר עסקי ובכלל הוא עולם אחר... הT68 יותר צעיר בעל מבנה שונה ופונה לקהל שונה... אייל.
 

1אריאלה

New member
השיחות הן חינם לכל רשת

הזוכה לא משלם על כלום! למעט שיחות לחו"ל שיחות מחו"ל ושיחות גובינא. תקראו את התקנון!
 

castroman

New member
../images/Emo41.gif אבל רגע..... ../images/Emo41.gif

ב t68 אין בלוטות???? אסור להכניס אותו לארץ.... ואם כבר מדברים על בלוטות קראתי איפשהו היום שצה"ל מסכים לפנות את התדרים תמורת 14 מליון דולר או משהו כזה...
אביאל
 

ashomer

New member
אני קראתי

שנחתם חוזה בין משרד התקשורת לצה"ל שייאפשר לעשות ניסווים בBlue tooth. חוצמזה אני גם משער וגם שואל...אי אפשר פשוט לחסום את האופציה?
 
למעלה