רבותייי דיאטה !!!!! עזרה והמלצות

MAMALY

New member
רבותייי דיאטה !!!!! עזרה והמלצות

בקשה לא לצחוק עלי כי מי שזוכר אותי זוכר 45 קילו של עצמות. אז זהו נגמרה תקופת העצמות ולמעשה אני בסכנה גדולה כי ההיסטוריה שלי המזעזעת שכללה בין השאר ניתוח חסימת מעיים באמצע הריון גילתה שהמעים דבוקים יחד לשלל איברי הבטן וזה אומר - אסור להשמין כלל כי זה סכנת חיים אסור לאכול שום דבר עם סיבים או מלא, כמו לחם מלא קמח מלא אורז מלא וכל החרא הזה (עם כל הכבוד) תאית במינון ממש נמוך (לא הטריד אותי אני מתעבת ירקות גם ככה) אבל השינויים ההומונאליים יחד עם עבודה מהבית עשתה את שלה... 60 קילו, כרס ענקית של חודש שביעי (אני מהמשמינות הבטניות) גוידעעעעעעעעעעע (זה המיתדלדל הזה מתחת למה שהיה פעם סנטר) וצעקות מהרופא שלי שממש זה חוסר אחריות מעבר לזה שאני נראת פשוט נורא ואיום... וגם מרגישה רע חלשה כזו.... אז התחלתי לנסות להוריד כל מיני כמו לחם או סוכר וזה הותיר אותי מורעבת רוב שעות היום ועצבנית.... (ואני אוכלת בריא לאללה, בלי נשנושים, בלי מתוקים... ) ניסיתי שומרי משקל אבל אסור לי לאכול את הדיאטות האלו דיאטנית בקופ"ח הותירה אותי בלי מזון כלל... (תפוח לארוחת ערב??? אני רעבה למען השם) ניסיתי הליכות משעמםםםםםםםםם ובכלל לא עוזר ולקינוח ברך דפוקה מודלקת (עכשיו אני שמנה וצולעת) חדר כושר... משעמם אני מהמתחילות וזה לא ממש עזר חודש אני הולכת יוםכ ן יום לא ולא קורה כלום (טוב שעה כל פעם אמרו לי זה מספיק בנתיים) בקיצור, מעולם לא עשית דיאטה, אני כל הזמן מרגישה אשמה עצומה, אני עייפה נורא כל הזמן, רעבהההההההההה מוכנה לעבוד קשה אבל שיהיו לי תוצאות וראבאק שמשהו יהיה לי לאכול חוץ מעלים (שאסור לי) ודגים (כמה פעמים אפשר לאכול דגים ביום אני נטרפת מזה) והכי קשה לי זה שגם ככה תפיסת הנשיות שלי נפגעה עקב אי יכולתי לשאת הריון, גם ככה קשה לי עכשיו אני לא מעזה להסתכל בראי בכלל אני נראת נורא.... אולי 60 קילו נשמע לכם מצחיק אבל אני אמורה לשקול לא יותר מ 48 גג (הרופא אמר לא המצאתי את זה) גם בגלל מבנה הגוף הדקיק והקטן שלי (המקורי) וגם בגלל מצבי הרפואי כל המלצה לנפש ולשומנים האלו תתקבל בברכה כל שיטה כל זרז הכל אני נואשת.....
 

מישמיש27

New member
זה בכלל לא מצחיק../images/Emo24.gif../images/Emo201.gif יש לי כמה...

רעיונות מבטיחה לכתוב מאוחר יותר כשאחזר מהסיבוב עם הקטנה
 
אחותי האובדת...

גם אני באזור ה-56 קילו, ולפחות 5-6 עודפים שיושבים באזור הבטן.מייאש. מה שעזר לי הכי הרבה זה פילאטיס. לא היה לי מספיק כסף לשיעורי פילאטיס מכשירים, אבל מאוד אהבתי את שעורי המזרון הקבוצתיים. הפילאטיס עוזר מאוד בחיזוק השרירים, ובעיני הרבה יותר כייף מסתם שיעורי עיצוב. מאז שחזרנו לארץ לא הגעתי לזה. והתוצאה ניכרת. אתמול נרשמנו שוב לחדר כושר ואני כבר מחכה להתחיל עם זה שוב.
 

אפרסקה

New member
מצטרפת בחום להמלצה על פילאטיס

עשה לי ניסים אחרי הלידה של ענבר, לפני כמה חודשים חזרתי לחוג ונאלצתי לעזוב כי פשוט לא מסתדר לי כרגע מבחינה זמן/שעות ואני כ"כ מתגעגעת לזה... לגבי דיאטה, מניחה שהדבר ההגיוני הוא למצוא דיאטנית טובה ורצינית וללכת לפחות לפגישת היכרות כדי לקבל רעיונות, עדיף להתמיד על בסיס קבוע כמובן. הייתה לי בזמנו מישהי מעולה ברעננה אבל זה קצת רחוק לך... ומעבר לזה, טוב לשמוע ממך!
 
למעלה