רגע של קטנונית (
ל 11X21)

דנה1982

New member
רגע של קטנונית (
ל 11X21)

אוקיי, אז כבר דובר כאן בפורום על הקליטה ברכב ועל הכביש הנטוש שפתאום צצה בו משאית... אבל כרגע קלטתי משהו אחר.

בפרק 20 ביילי ומרדית מסכימות שעד השעה 17:00 אסור למרדית להילחץ. רק מ-17:00 מותר לה "להשתגע".
אז פרק 20 נגמר בזה שבשעה 17:00 בדיוק היא ניגשת לטלפון, ואז המשטרה מגיעה אליה הביתה.

אלא שלפי פרק 21, דרק מת אחרי 21:00. בסביבות 20:10 (לפי השעון בחדר הניתוח) הרופאים מבינים שהם היו צריכים לעשות סי.טי ושהבעיה היא לא בכלל במוח, אז הם מזעיקים נוירכירורג שלוקח לו שעה וחצי להגיע כי הוא בארוחת ערב, והוא מגיע בסביבות 21:00 כדי להתארגן לניתוח.

אלא אם השוטרים הגיעו אליה ולקח להם כמה שעות טובות להביא אותה לבית החולים, יש פה פער בלתי הגיוני. ודרק לא הספיק לעזוב את סיאטל הרי, התאונה הייתה בדרך לשדה... וגם אם נניח שהוא כן "עבר לאזור זמן אחר" בארה"ב, מדובר על שעה לכל היותר, לא על 4 שעות.

סליחה, אני קטנונית, אבל ידיד שלי בפייסבוק הזכיר את הניידת בסוף הפרק הקודם ואז קלטתי שהניידת הגיעה אליה בדיוק בשעה 17:00, ובניתוח של דרק השעון היה משמעותי מאוד, הראו אותו כל הזמן כי זה חלק מהקטע של הרשלנות שהביאה למותו.
 

דנה1982

New member
ורגע פחות קטנוני (אבל חופר)


כי בזמן שאף אחד אצלי עוד לא ראה את הפרק, אני רק חופרת עליו עם עצמי וקולטת עוד ועוד דברים...
&nbsp
הסצנות בביה"ח מדהימות כי הן מראות את הפער העצום בין העולם ה"מושלם" בסיאטל גרייס לבין מה שקורה בבית חולים "רגיל".
&nbsp
הדיאלוג של דרק עם הצופים לגבי איך הטיפול בו צריך להיראות - לעומת המצב בשטח, שכמובן מזכיר לנו שדרק הוא אלוהי הנוירוכירורגיה גם כשהוא עומד למות.
&nbsp
וגם, ואולי יותר מזה - צרם לי עוד בצפייה הראשונה בפרק לראות איך חדר הניתוח נאלם דום במשך שעה וחצי עד שהנוירוכירורג הגיע. לא חושבת שאי פעם קרה בחדר ניתוח בסיאטל גרייס שחיכו לרופא ובינתיים עמדו והסתכלו על הפציינט גוסס. רופאים יפתחו גולגולת, ינתחו קיסרית ויפשפשו בלב של המטופל גם אם הם לא נוירוכירורגיים/מיילדים/אונקולוגים בהתאמה, כי לא נותנים לפציינט למות.
&nbsp
אוף. אני צריכה לראות כבר את הפרק הבא. ושכולם סביבי כבר יראו את הפרק. כי נמאס לי לחפור עם עצמי.
 

haych

New member
למה עם עצמך? את חופרת איתנו!


לפחות יש לך עם מי לחפור... אף אחד מהחברים שלי לא רואה. אחותי נשברה בסוף עונה 8 וחמתי רואה רק פרקים שיצאו ב- VOD שבפיגור של 2 עונות...

מסכימה עם כל מה שאמרת, ובמיוחד עם החלק האחרון, שמאוד צרם. קודם כל-מה, יש רק נוירוכירוג אחד? אין להם איזה צ'יף שמדווחים לו כשיש בעיה שאי אפשר להתמודד איתה? ודבר שני - תמיד יש מה לעשות. גם אם אתם לא מומחים בזה-אפשר לקבל הנחיות בטלפון ולהתחיל לעבוד לפחות, לנקז דם מהמוח או מה שזה לא יהיה עד שיגיע המומחה ויעשה את התלהליך המורכב.
אמנם הם ציינו שהם לא טראומה סנטר - אבל עדיין. לא יושבים בחיבוק ידיים.
 

haych

New member
אני מרגישה כמו סנגורית של הסדרה...


תמיד אני מנסה למצוא הגיון בחוסר הגיון...
מרדית מתקשרת בדיוק בחמש. מן הסתם לא מראים לנו כל שעה שעוברת. פשוט דילגו ישר לניידת שמגיעה וככה קפצו כמה שעות קדימה. (שגם זה מוזר... למה לא התקשרו אליה מהבי"ח? למה צריך להביא ניידת כדי להגיד לה שהוא בבי"ח? הרי גם כשיש פצעוים שמגיעים לסיאטל גרייס/גריי סלואון/וואטאבר רואים איך הרופאים/אחיות מתקשרים לעדכן את המשפחה. לא שולחים אליהם ניידת...
 

איטלקי8

New member
איאפשר לסנגר על משהו דפוק.

צריך להכיר במגבלות של התסריטאים שהם לא חושבים עד הסוף על מה שהם כותבים.
או שהם כן חושבים אבל מסיבות אלה ואחרות המפיק מחליט לעשות שינויים.
&nbsp
שורה תחתונה - אם תחשבו על זה...
כל אחד ממקרי המוות בסדרה... היה מוות בצורה הירואית ושל גיבור.
&nbsp
את רוצה לנסות להסביר את ההיגיון הנשגב שעומד מאחורי זה?
&nbsp
או אולי להסביר את ההיגיון איך כל אסון אפשרי קרה למרידית'?
&nbsp
או להסביר את הקטע עם אירוע הקרוסלה שהיא חוותה בתור ילדה... שהוצג כבר בעבר עם תיאור אירועים שונה לגמרי מזה שהוצג בפרק האחרון.
&nbsp
אני מאתגר את כולכם, לכו לראות את הפרק שבו הופיעה הקרוסלה לראשונה.. אותו פרק שמראים גם את אליס גריי מתווכחת עם ד"ר וובר ושהוא עוזב אותה שם... תראו את הפרק הזה, ואחרי זה תראו ישר את הפרק הנוכחי.
אתם תראו תאור שונה לגמרי של אותו זכרון, של אותה סיטואציה.
&nbsp
ככה זה בסדרות, מחליפים כותבים והכותבים לא זוכרים מה היה בעבר.
 
למעלה