רה-ארגון ב- 1 ביולי? לא ידענו שיהיה דבר כזה!

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
אשמח לשאלת הבהרה....

אני צריך לנסוע כל יום מראשון לציון לסינמה סיטי בגלילות. האם הדבר נחשב לאיזור אחד, או שאני עובר באיזור 1 וגם באיזור 21
אם כן, מה יהיה עליי לשלם כל יום (אם אחליט לנסוע כל יום בתחבורה ציבורית) ומה יהיה עליי לשלם עבור כרטיס חופשי חודשי. תודה רבה,
תלוי בכל מיני דברים
אם תיסע כל יום, מחיר החופשי-חודשי צפוי להיות 248 ש"ח. זול ללא ספק בנסיעה יומיומית, גם אם מדובר בחמש פעמים בשבוע נסיעות הלוך וחזור. קל וחומר אם תהיינה שש נסיעות הלוך-חזור בשבוע. זה מבחינת המחיר. השאלה היא מבחינת זמן הנסיעה; מהו ההבדל בין זמני הנסיעה מראשון לציון לסינמה סיטי בין אוטובוס או רכבת לנסיעה במכונית? מתל אביב לסינמה סיטי מסלול הנסיעה של האוטובוסים דומה לפרייבט. אז נכון, שיש תחנות. אבל אין הבדל משמעותי. השאלה היא בקטע ראשון לציון-תל אביב. את זה אתה בטח מכיר טוב ממני.
 

Dannycom

New member
1 ליולי כל המחירים מתאחדים ל 6.40 שח
מראשון עד לכביש 5 מורשה בצפון , פתח תקווה ראש העין במזרח , תא " רמת גן בני ברק , גבעתיים חולון בת ים ,יהוד אור יהודה ,כל האזורים האלה מכל נקודה שהנוסע בוחר לעלות ולרדת במחוז חפצו כרטיס בודד יעלה 6,40 נוער 3,20 כל זה כולל בדן אגד קויים מטרופלין ,כל הגוש הזה מכבד כרטיס חופשי חודשי אחד כלומר אין יותר צבעים ,מחיר חדש 227 רגיל 113,50 אזרח ותיק נוער בכרטיס בודד משלם 3.20 בכל הנוש הזה או כרטסיה ב64.00 שח של 20 נסיעות כנל אזרח ותיק , וחדש כרטיס חופשי ל שעה וחצי לכל אוטבוס של דן אגד קויים מטרופלין בתנאי שהוא טעון ברב קו במחיר מצחיק 6.40 לכל הגוש שהזכרתי כמו כן מתבטל כרטיס מנייר יומי אבל עובר לתוך הרב קו במחיר של 14,00 שח, ותיק 7,00 החל משעה 9.00
משהו שמאוד מדאיג אותי לגבי אגד
אתמול נסעתי בקו 73 ולא ראיתי מכונה של רב-קו עליו. שאלתי את הנהג והוא אמר לי שהוא לא יודע שיהיה כרטוס משותף בשלב זה. בהנחה ששבועיים לפני הרה-ארגון עדיין אין מכונות כרטוס חדשות ב"אגד" אני מאוד מודאג מהיכולת ליישם את הרפורמה בכרטוס יחד עם הרה-ארגון, וזה לכשעצמו יכולה להיות סיבה טובה לדחות את ביצוע הפעימה השנייה עד סיום ההיערכות של אגד. מישהו פה (אולי נהג באגד כותב) יודע מה קורה עם העניין הזה?
 

scooby5

Member
משהו שמאוד מדאיג אותי לגבי אגד
אתמול נסעתי בקו 73 ולא ראיתי מכונה של רב-קו עליו. שאלתי את הנהג והוא אמר לי שהוא לא יודע שיהיה כרטוס משותף בשלב זה. בהנחה ששבועיים לפני הרה-ארגון עדיין אין מכונות כרטוס חדשות ב"אגד" אני מאוד מודאג מהיכולת ליישם את הרפורמה בכרטוס יחד עם הרה-ארגון, וזה לכשעצמו יכולה להיות סיבה טובה לדחות את ביצוע הפעימה השנייה עד סיום ההיערכות של אגד. מישהו פה (אולי נהג באגד כותב) יודע מה קורה עם העניין הזה?
אין "מכונה של רב קו"
מכשירי הכרטוס של אגד עברו התאמות לשימוש ברב-קו.
 

אסףצ

New member
כשם שזה נעשה בכל מכונה אחרת
העברה מעל המכונה, וטעינה במגרעת שנמצאת בחלק העליון של המכונה.
ה"כרטיס חכם" שמדברים עליו הוא לא הרב קו!
דיברתי עם נציג ומה שנאמר לי זה שהחל מה-1.7 יהיה כרטיס חכם שעליו יטענו החוזים של 6.4/10 ש"ח. שאלתי אותו מה קורה עם הרב קו ונאמר לי שניתן להעביר את היתרה שנמצאת על הרב קו לכרטיס החכם החדש. כנראה שהרב קו לא יודע "לספור" 90 דקות מרגע התשלום. לידעתכם!
 

Dannycom

New member
ה"כרטיס חכם" שמדברים עליו הוא לא הרב קו!
דיברתי עם נציג ומה שנאמר לי זה שהחל מה-1.7 יהיה כרטיס חכם שעליו יטענו החוזים של 6.4/10 ש"ח. שאלתי אותו מה קורה עם הרב קו ונאמר לי שניתן להעביר את היתרה שנמצאת על הרב קו לכרטיס החכם החדש. כנראה שהרב קו לא יודע "לספור" 90 דקות מרגע התשלום. לידעתכם!
חלמאות
אחרי שמשווקים את ה"רב-קו" במשך שנים עכשיו מחליטים לעשות כרטיס חדש ולבלבל עוד יותר את ציבור! חוץ מזה איך ניתן יהיה לטעון חופשי חודשי וערך צבור?
 

אני2010

New member
ה"כרטיס חכם" שמדברים עליו הוא לא הרב קו!
דיברתי עם נציג ומה שנאמר לי זה שהחל מה-1.7 יהיה כרטיס חכם שעליו יטענו החוזים של 6.4/10 ש"ח. שאלתי אותו מה קורה עם הרב קו ונאמר לי שניתן להעביר את היתרה שנמצאת על הרב קו לכרטיס החכם החדש. כנראה שהרב קו לא יודע "לספור" 90 דקות מרגע התשלום. לידעתכם!
נו אז הרב קו שלי זה בסדר או לא בסדר ל-1.7
כל אחד אמר משהו אחר להוציא כרטיס אחר.? הרב קו שיש לי מספיק? באגד האם אפשר יהיה להשתמש בכרטיס הרב קו?? או שאי אפשר זה כבר לא מובן כל אחד אומר כאן משהו אחר
 

אורי404

New member
אפשר לפרט כיצד ייעשה השימוש ברב-קו
במכונות המותאמות?
זה לא איך יעשה, אלא איך נעשה
כיום אפשר לעלות לקווי "אגד" השונים של תל אביב-חולון בתל אביב או קווים אחרים של "אגד" בתוך תל אביב (למשל 274 או 86 או קווי חולון-תל אביב) ולעלות עם "רב קו", כמו למשל שרון-תל אביב. מניחים את הכרטיס על המכשיר. ממתינים מספר שניות לשינוי הצבע מכתום לירוק וממשיכים בנסיעה.
 

Dannycom

New member
זה לא איך יעשה, אלא איך נעשה
כיום אפשר לעלות לקווי "אגד" השונים של תל אביב-חולון בתל אביב או קווים אחרים של "אגד" בתוך תל אביב (למשל 274 או 86 או קווי חולון-תל אביב) ולעלות עם "רב קו", כמו למשל שרון-תל אביב. מניחים את הכרטיס על המכשיר. ממתינים מספר שניות לשינוי הצבע מכתום לירוק וממשיכים בנסיעה.
אבל המכונות של קווי חולון לא נראות כמו רב-קו
אלא כמו שהם נראו לפני שנה, שנתיים ושלוש. ייתכן ויש שם אפשרות לשים את הרב-קו ולא שמתי לב אבל בכל אופן מכיוון שאין נכון לעכשיו "רב-קו" באגד בת-ים-חולון אי אפשר לדעת איך המכונות האלה יתפקדו כנראה עד ה- 1 ביולי. מה שיותר מדאיג הוא שבינתיים אין פרסום של אגד על אפשרויות לקבל רב-קו או כרטיס חכם אחר. אני מקווה שבימים הקרובים יחד עם הקמפיין התקשורתי יצא גם קמפיין לרב-קו.
 

אורי404

New member
אבל המכונות של קווי חולון לא נראות כמו רב-קו
אלא כמו שהם נראו לפני שנה, שנתיים ושלוש. ייתכן ויש שם אפשרות לשים את הרב-קו ולא שמתי לב אבל בכל אופן מכיוון שאין נכון לעכשיו "רב-קו" באגד בת-ים-חולון אי אפשר לדעת איך המכונות האלה יתפקדו כנראה עד ה- 1 ביולי. מה שיותר מדאיג הוא שבינתיים אין פרסום של אגד על אפשרויות לקבל רב-קו או כרטיס חכם אחר. אני מקווה שבימים הקרובים יחד עם הקמפיין התקשורתי יצא גם קמפיין לרב-קו.
כן אפשר להניח, כיצד זה יפעל
יש אפשרות לשים את ה"רב-קו" גם באוטובוסים של "אגד" של קווי חולון, של קווי בת ים, של קווי ראשון לציון, של קווי רחובות ושל קווי נתניה. אני מניח, שיהיה מן תכנות בסיסי במכשיר, שיקלוט חוזים חדשים. במלים אחרות, לא נראה לי, שיש ממש מה לדאוג מהבחינה הטכנית. מדוע אין פרסום של "אגד" או של משרד התחבורה או של גופים אחרים? לא יודע. אבל אני מניח, שזה יעבור מפה לאוזן. להערכתי אחרי יישום הרפורמה גם ללא פרסום מינימאלי צפוי לעלות מספר המשתמשים באוטובוסים ברחבי גוש דן ועמו הרווחים
לחברות האוטובוסים. נקווה רק, שיצליחו עם הזמן לגייס יותר נהגים. בתחום הזה יש כיום קושי מסויים, שעלול לגדול, אם תהיה עלייה בנוסעים באוטובוסים.
 

scooby5

Member
אבל המכונות של קווי חולון לא נראות כמו רב-קו
אלא כמו שהם נראו לפני שנה, שנתיים ושלוש. ייתכן ויש שם אפשרות לשים את הרב-קו ולא שמתי לב אבל בכל אופן מכיוון שאין נכון לעכשיו "רב-קו" באגד בת-ים-חולון אי אפשר לדעת איך המכונות האלה יתפקדו כנראה עד ה- 1 ביולי. מה שיותר מדאיג הוא שבינתיים אין פרסום של אגד על אפשרויות לקבל רב-קו או כרטיס חכם אחר. אני מקווה שבימים הקרובים יחד עם הקמפיין התקשורתי יצא גם קמפיין לרב-קו.
איך ראית מכונה של רב קו ?
 

scooby5

Member
אותו דבר כמו מכשיר רגיל
כול המכשירים באגד תואמי רב-קו
אני יודע.
השאלה כוונה לגולש ששאל את השאלה, והגדיר את המכשירים באגד כ"לא מכשירי רב-קו". ניסיתי להבין ממנו למה הוא התכוון במונח "מכונה של רב-קו". המשפט לא נוסח היטב...
 

846

Active member
אבל המכונות של קווי חולון לא נראות כמו רב-קו
אלא כמו שהם נראו לפני שנה, שנתיים ושלוש. ייתכן ויש שם אפשרות לשים את הרב-קו ולא שמתי לב אבל בכל אופן מכיוון שאין נכון לעכשיו "רב-קו" באגד בת-ים-חולון אי אפשר לדעת איך המכונות האלה יתפקדו כנראה עד ה- 1 ביולי. מה שיותר מדאיג הוא שבינתיים אין פרסום של אגד על אפשרויות לקבל רב-קו או כרטיס חכם אחר. אני מקווה שבימים הקרובים יחד עם הקמפיין התקשורתי יצא גם קמפיין לרב-קו.
אתה שם לב שגם אחרי הויכוח איתי אתה ממשיך
לכתוב שטויות....
 

amit1270

New member
אתה שם לב שגם אחרי הויכוח איתי אתה ממשיך
לכתוב שטויות....
ההתקפות שלך על דני לא מוסיפות לך כבוד
יש דרכים פחות בוטות לתקן טעויות של גולשים אחרים. חבל שאתה לא מתייחס למה שכתבו לך כאן לא מעט גולשים שלא שותפים ל"ביקורת" שלך על "תחבורה בדרך שלנו", שיש בה לא מעט התנשאות מיותרת.
 
ההתקפות שלך על דני לא מוסיפות לך כבוד
יש דרכים פחות בוטות לתקן טעויות של גולשים אחרים. חבל שאתה לא מתייחס למה שכתבו לך כאן לא מעט גולשים שלא שותפים ל"ביקורת" שלך על "תחבורה בדרך שלנו", שיש בה לא מעט התנשאות מיותרת.
אני לא נתקלתי בשום התנשאות בדבריו של 846:
אבל כן ''נתקלתי'' בידע רב ועצום שיש ל-846 בכל הקשור לפיתוח התח"צ. אין לי ספק שג'קי יודע על מה הוא מדבר. דבריו עולים בקנה אחד עם המציאות ודבריו הוכיחו עצמם פעמים רבות בעבר. ג'קי הוא לא עוד סתם נהג והלוואי שהיו כאן עוד כמוהו עם ידע ממקורות חשובים ואיכותיים כמוהו.
 

amit1270

New member
אני לא נתקלתי בשום התנשאות בדבריו של 846:
אבל כן ''נתקלתי'' בידע רב ועצום שיש ל-846 בכל הקשור לפיתוח התח"צ. אין לי ספק שג'קי יודע על מה הוא מדבר. דבריו עולים בקנה אחד עם המציאות ודבריו הוכיחו עצמם פעמים רבות בעבר. ג'קי הוא לא עוד סתם נהג והלוואי שהיו כאן עוד כמוהו עם ידע ממקורות חשובים ואיכותיים כמוהו.
לא התנשאות, סתם "נה נה נה נה נה"
 

846

Active member
אני לא נתקלתי בשום התנשאות בדבריו של 846:
אבל כן ''נתקלתי'' בידע רב ועצום שיש ל-846 בכל הקשור לפיתוח התח"צ. אין לי ספק שג'קי יודע על מה הוא מדבר. דבריו עולים בקנה אחד עם המציאות ודבריו הוכיחו עצמם פעמים רבות בעבר. ג'קי הוא לא עוד סתם נהג והלוואי שהיו כאן עוד כמוהו עם ידע ממקורות חשובים ואיכותיים כמוהו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה