רה-ארגון ב- 1 ביולי? לא ידענו שיהיה דבר כזה!

מצב
הנושא נעול.
שינוי המספרים של קו 2 ל- 72 ובמקביל הפעלה של
קו 2 החדש יטעה אנשים שלא לצורך. גם החלפת 2 ל- 72, 1 ל- 172, 73 ל- 171 ו- 74 ל- 271 יכבידו על האנשים
אכן חבל שהמספרים החדשים הם 2, 4 ו-5.
לא 2, לא 4 ולא 5 אינם דומים במסלולם לקווים 2, 4 ו-5 שעוברים בחולון היום. יש הרבה מספרים פנויים שיכלו להשתמש בהם כדי למנוע בלבול, לדוגמה: 12, 13, 15 (כהמשך לקו 11 בין בת ים לחולון). לא ברורה גם חוסר העקביות במיספור של הקווים הפנימיים בין בת ים לחולון/אזור: 11, 87 ו-99.
 

אוהד11

New member
אכן חבל שהמספרים החדשים הם 2, 4 ו-5.
לא 2, לא 4 ולא 5 אינם דומים במסלולם לקווים 2, 4 ו-5 שעוברים בחולון היום. יש הרבה מספרים פנויים שיכלו להשתמש בהם כדי למנוע בלבול, לדוגמה: 12, 13, 15 (כהמשך לקו 11 בין בת ים לחולון). לא ברורה גם חוסר העקביות במיספור של הקווים הפנימיים בין בת ים לחולון/אזור: 11, 87 ו-99.
 
אכן חבל שהמספרים החדשים הם 2, 4 ו-5.
לא 2, לא 4 ולא 5 אינם דומים במסלולם לקווים 2, 4 ו-5 שעוברים בחולון היום. יש הרבה מספרים פנויים שיכלו להשתמש בהם כדי למנוע בלבול, לדוגמה: 12, 13, 15 (כהמשך לקו 11 בין בת ים לחולון). לא ברורה גם חוסר העקביות במיספור של הקווים הפנימיים בין בת ים לחולון/אזור: 11, 87 ו-99.
שתי הערות,כי ראיתי שלא תיקנו
1.קו 84 יקשר בין חולון(מבית החולים וולפסון)לשכונות נאות אשלים,נאות שקמה והמכללה למנהל.פחות נוח מקו 173,אולם לא מדויק שהקישור מתנתק לחלוטין. 2."קו היוממים הנשכח",קו 192,ימשיך לקשר ישירות בשעות פעילותו המצומצמות,בין חולון לשדרות רוטשילד והבימה ובנוסף גם יקשר בין חולון לחלק מיפו ש-88 לא עובר בו.קו זה לא צפוי להתבטל ומי יודע אולי שעותיו יתוגברו עקב היותו אופציה יחידה שנכנסת מחולון לרחוב שלבים ושדרות רוטשילד. ניתן גם לרשום שקווים 3/72/172 מקשרים בין חולון לאלנבי/רוטשילד ואפשר בהחלט יהיה להגיע איתם עד למספרים הנמוכים בשדרות רוטשילד-מרחק הליכה.
 

stratomaximus

New member
שתי הערות,כי ראיתי שלא תיקנו
1.קו 84 יקשר בין חולון(מבית החולים וולפסון)לשכונות נאות אשלים,נאות שקמה והמכללה למנהל.פחות נוח מקו 173,אולם לא מדויק שהקישור מתנתק לחלוטין. 2."קו היוממים הנשכח",קו 192,ימשיך לקשר ישירות בשעות פעילותו המצומצמות,בין חולון לשדרות רוטשילד והבימה ובנוסף גם יקשר בין חולון לחלק מיפו ש-88 לא עובר בו.קו זה לא צפוי להתבטל ומי יודע אולי שעותיו יתוגברו עקב היותו אופציה יחידה שנכנסת מחולון לרחוב שלבים ושדרות רוטשילד. ניתן גם לרשום שקווים 3/72/172 מקשרים בין חולון לאלנבי/רוטשילד ואפשר בהחלט יהיה להגיע איתם עד למספרים הנמוכים בשדרות רוטשילד-מרחק הליכה.
קו 84 הוא לעג לרש. איך בדיוק הוא מקשר?
בי"ח וולפסון מבחינה תחבורתית לא בדיוק חולון. הבי"ח קרוב בהליכה לעשירית מתושבי תל גיבורים, וזהו... התדירות של 84 מצחיקה. הוא מסיים ב- 8 בערב. אחרי שהוא עוצר בתחנה בוולפסון, שאליה התייחסת כ- "חולון", הוא עובר בכל בת ים, ותופר את מערב ראשון ואיזור התעשיה החדש לפני שהוא מגיע למכללה למנהל. אני רוצה לראות את המשוגע מחולון שישתמש בו כדי להגיע למכללה.
 
שתי הערות,כי ראיתי שלא תיקנו
1.קו 84 יקשר בין חולון(מבית החולים וולפסון)לשכונות נאות אשלים,נאות שקמה והמכללה למנהל.פחות נוח מקו 173,אולם לא מדויק שהקישור מתנתק לחלוטין. 2."קו היוממים הנשכח",קו 192,ימשיך לקשר ישירות בשעות פעילותו המצומצמות,בין חולון לשדרות רוטשילד והבימה ובנוסף גם יקשר בין חולון לחלק מיפו ש-88 לא עובר בו.קו זה לא צפוי להתבטל ומי יודע אולי שעותיו יתוגברו עקב היותו אופציה יחידה שנכנסת מחולון לרחוב שלבים ושדרות רוטשילד. ניתן גם לרשום שקווים 3/72/172 מקשרים בין חולון לאלנבי/רוטשילד ואפשר בהחלט יהיה להגיע איתם עד למספרים הנמוכים בשדרות רוטשילד-מרחק הליכה.
תודה, הוספנו התייחסות ל-192 הנשכח.
לגבי 84 - בכוונה לא כללנו בסקירה את בית חולים וולפסון כחלק מחולון (ולכן לא הוזכרו קווים כמו 7 ו-17), כדי לא לבלבל ולא ליצור עומס מידע. על בית חולים וולפסון נכתוב בנפרד. לנסוע מחולון למערב ראשון דרך בית חולים וולפסון נשמע לי סיבוב - הרי 84 עובר דרך כל מערב בת ים ונווה חוף. מילא אם הוא היה יוצא כל חמש דקות, אבל אפילו הלו"ז שלו לא מצדיק לעשות סיבוב שכזה.
 
תודה, הוספנו התייחסות ל-192 הנשכח.
לגבי 84 - בכוונה לא כללנו בסקירה את בית חולים וולפסון כחלק מחולון (ולכן לא הוזכרו קווים כמו 7 ו-17), כדי לא לבלבל ולא ליצור עומס מידע. על בית חולים וולפסון נכתוב בנפרד. לנסוע מחולון למערב ראשון דרך בית חולים וולפסון נשמע לי סיבוב - הרי 84 עובר דרך כל מערב בת ים ונווה חוף. מילא אם הוא היה יוצא כל חמש דקות, אבל אפילו הלו"ז שלו לא מצדיק לעשות סיבוב שכזה.
20 ו-42 עוצרים רק באבא הלל פינת ביאליק
בתחנת הגלידריה,ועד ז'בוטינסקי לא אמור להיות להם תחנה על אבא הלל,בעוד 58 מבצע פניה ימינה אל מתחם הבורסה מאבא הלל ולפני הפניה יש לו תחנה.
 
שינוי המספרים של קו 2 ל- 72 ובמקביל הפעלה של
קו 2 החדש יטעה אנשים שלא לצורך. גם החלפת 2 ל- 72, 1 ל- 172, 73 ל- 171 ו- 74 ל- 271 יכבידו על האנשים
דווקא זה דרוש. אנשים רגילים שמספרים קטנים
מייצגים קווים פנימיים, ולפעמים אף עם מסלול קצר. כך זה גם בחברת דן. האוטובוסים הפנימיים של בני ברק (למעט 7) עם מספר קטן- 1,2,3,4,5,6 כך היה ברמת השרון- קו 1 כך היה בפ"ת- 1-5, 8,9, וכו'. וכך גם קווי ת"א- 4,5,6,7,9,12,13,14,15,16,17. אלא שבתל אביב יש יוצאי דופן- 1,2,3,8- טוב שמחלפים להם את המספר. קו שיוצא מחוץ לגבולות ת"א צריך להיות דו-מספרי. גם קו 10 לדעתי לא מתאים למספר שהוא קיבל, כי הוא לא רק מגיע לבת ים אלא אפילו עד ראשון, ועכשיו בכל הנסיעות שלו. רק תדיר ופנים תל אביב כמו 16 היה צריך לקבל את המספר שלו. הסיבה היא שקווים כמו 1,2 מגיעים מחוץ לתל אביב היא מסיבה היסטורית של הארכת קווים תל אביביים פנימיים לערים שמדרום לתל אביב בשנות השמונים או התשעים. הגיע הזמן לשנות את המספרים. וזה קצת אירוני למי ששם לב שכל קווי פ"ת שהיו בדן היו 7X כמו 71,72 ואחרי זה הפכו בדן להיות 1,2 וכו'. ברה-ארגון זה בדיוק הפוך. עכשיו אנשים לא יתבלבלו ויידעו שהקו מגיע מחוץ לגבולות ת"א. רק מה שחסר לי עם המספור זה אחידות בין בת ים וחולון לבין ראשון. לדעתי הקווי המזלג, בת ים וחולון היו צריכים לקבל את המספור הדו-ספרתי, ואילו ראשון, הרחוקה יותר מתל אביב, את התלת ספרתי. באחד מקווי המזלג זה הפוך, ראשון מקבל את המספר הקטן, וחולון מקבלת את אותו מספר עם מספור של מאה פלוס.
 

אוהד11

New member
דווקא זה דרוש. אנשים רגילים שמספרים קטנים
מייצגים קווים פנימיים, ולפעמים אף עם מסלול קצר. כך זה גם בחברת דן. האוטובוסים הפנימיים של בני ברק (למעט 7) עם מספר קטן- 1,2,3,4,5,6 כך היה ברמת השרון- קו 1 כך היה בפ"ת- 1-5, 8,9, וכו'. וכך גם קווי ת"א- 4,5,6,7,9,12,13,14,15,16,17. אלא שבתל אביב יש יוצאי דופן- 1,2,3,8- טוב שמחלפים להם את המספר. קו שיוצא מחוץ לגבולות ת"א צריך להיות דו-מספרי. גם קו 10 לדעתי לא מתאים למספר שהוא קיבל, כי הוא לא רק מגיע לבת ים אלא אפילו עד ראשון, ועכשיו בכל הנסיעות שלו. רק תדיר ופנים תל אביב כמו 16 היה צריך לקבל את המספר שלו. הסיבה היא שקווים כמו 1,2 מגיעים מחוץ לתל אביב היא מסיבה היסטורית של הארכת קווים תל אביביים פנימיים לערים שמדרום לתל אביב בשנות השמונים או התשעים. הגיע הזמן לשנות את המספרים. וזה קצת אירוני למי ששם לב שכל קווי פ"ת שהיו בדן היו 7X כמו 71,72 ואחרי זה הפכו בדן להיות 1,2 וכו'. ברה-ארגון זה בדיוק הפוך. עכשיו אנשים לא יתבלבלו ויידעו שהקו מגיע מחוץ לגבולות ת"א. רק מה שחסר לי עם המספור זה אחידות בין בת ים וחולון לבין ראשון. לדעתי הקווי המזלג, בת ים וחולון היו צריכים לקבל את המספור הדו-ספרתי, ואילו ראשון, הרחוקה יותר מתל אביב, את התלת ספרתי. באחד מקווי המזלג זה הפוך, ראשון מקבל את המספר הקטן, וחולון מקבלת את אותו מספר עם מספור של מאה פלוס.
טעות בידך, מת"א לחולון ובחזרה קו 3 נשאר
3 ואילו 2 הופך ל- 72 (ובמקום זאת ובמסלול חופף בחלקו הגדול יהיה 2 של אגד) ו- 1 הופך ל- 172. 10 שהזכרת, חלקו הארי של המסלול הוא ת"א, יפו ובת ים, וראשל"צ זו תוספת זניחה
 
טעות בידך, מת"א לחולון ובחזרה קו 3 נשאר
3 ואילו 2 הופך ל- 72 (ובמקום זאת ובמסלול חופף בחלקו הגדול יהיה 2 של אגד) ו- 1 הופך ל- 172. 10 שהזכרת, חלקו הארי של המסלול הוא ת"א, יפו ובת ים, וראשל"צ זו תוספת זניחה
למה טעות? לא קראת מה שכתבתי
לא כתבתי ש-4 משתנה ולגבי 10-מספיק שהוא יוצא מחוץ לגבולות ת"א (כולל את בת ים) הייתי מעדיף מספר אחר. ובכלל הרפורמה הזאת לא שינתה את המספרים, הם דיברו על מיספור לפי ערים, ולפי קווים תדירים ופחות, בפועל לא עשו משהו עם זה. היו יכולים לעשות שכל המספרים החד ספרתיים זה קווים של מרכז ת"א וקצת צפונה ודרומה משם. הקווי העשרה- קווים תל אביביים לכל חלקי העיר ואז לקחת כל עשרה מספרים ולשייך לעיר מסוימת, כאשר מספרים עגולים כמו 20,30- זה הקווים הכי תדירים מת"א לאותה עיר. מה שיוצא אחרי הרה-ארגון שעדיין יש בלגאן במספרים.
 

אוהד11

New member
למה טעות? לא קראת מה שכתבתי
לא כתבתי ש-4 משתנה ולגבי 10-מספיק שהוא יוצא מחוץ לגבולות ת"א (כולל את בת ים) הייתי מעדיף מספר אחר. ובכלל הרפורמה הזאת לא שינתה את המספרים, הם דיברו על מיספור לפי ערים, ולפי קווים תדירים ופחות, בפועל לא עשו משהו עם זה. היו יכולים לעשות שכל המספרים החד ספרתיים זה קווים של מרכז ת"א וקצת צפונה ודרומה משם. הקווי העשרה- קווים תל אביביים לכל חלקי העיר ואז לקחת כל עשרה מספרים ולשייך לעיר מסוימת, כאשר מספרים עגולים כמו 20,30- זה הקווים הכי תדירים מת"א לאותה עיר. מה שיוצא אחרי הרה-ארגון שעדיין יש בלגאן במספרים.
שים לב למספרים 3, 72, 172 מת"א לחולון. 3 נשאר
למרות שהוא חופף חלק גדול מהמסלול של 72 ו- 172 שמספריהם משתנים. 3 לא משתנה אבל 1 ו- 2 כן משתנים וחבל
 
למה טעות? לא קראת מה שכתבתי
לא כתבתי ש-4 משתנה ולגבי 10-מספיק שהוא יוצא מחוץ לגבולות ת"א (כולל את בת ים) הייתי מעדיף מספר אחר. ובכלל הרפורמה הזאת לא שינתה את המספרים, הם דיברו על מיספור לפי ערים, ולפי קווים תדירים ופחות, בפועל לא עשו משהו עם זה. היו יכולים לעשות שכל המספרים החד ספרתיים זה קווים של מרכז ת"א וקצת צפונה ודרומה משם. הקווי העשרה- קווים תל אביביים לכל חלקי העיר ואז לקחת כל עשרה מספרים ולשייך לעיר מסוימת, כאשר מספרים עגולים כמו 20,30- זה הקווים הכי תדירים מת"א לאותה עיר. מה שיוצא אחרי הרה-ארגון שעדיין יש בלגאן במספרים.
ש-4*= שקו 3
 

XrayCharlie

New member
ממשיכים להכווין והפעם חולון
חלק ראשון מבין השניים עוסק בשכונות מערב ודרום חולון (תל גיבורים, נאות רחל, ג'סי כהן, קרית בן גוריון, קרית רבין). מחר יפורסם החלק השני העוסק במרכז חולון, מזרח חולון (נווה ארזים, אזור התעשייה)
יש כאן המלצות בעייתיות
יותר מבמקום אחד אתם ממליצים לנוסעים צפונה או דרומה להגיע לעזריאלי או רכבת מרכז (לנוסעים צפונה), או, צומת חולון או צומת השבעה לנוסעים מזרחה ודרומה (במקום להגיע לתחנה המרכזית המנותקת) אבל יש כאן בעיה קטנה. בשעות העומס (בעיקר בבוקר) יש מצב שהאוטובסים מגיעים לתחנות אלו מלאים ולא מעלים נוסעים (כבר קרה לי / ראיתי את זה קורה מתוך האוטובוס בעבר). גם אם הפתרונות שלכם נכונים באופן תאורטי, עדיין יש מצב שעדיף להגיע לתחנה המרכזית גם אם זה לא קל ולא לנסוע כפי שאתם ממליצים. מעבר לזה, לסיקור של קו 99 הייתי מוסיף כי הקו עובר גם בסמוך לתחנת הרכבת יוספטל (או איך שלא יקראו לה בסוף) שתופעל, כנראה, בתחילת שנה הבאה.
 
יש כאן המלצות בעייתיות
יותר מבמקום אחד אתם ממליצים לנוסעים צפונה או דרומה להגיע לעזריאלי או רכבת מרכז (לנוסעים צפונה), או, צומת חולון או צומת השבעה לנוסעים מזרחה ודרומה (במקום להגיע לתחנה המרכזית המנותקת) אבל יש כאן בעיה קטנה. בשעות העומס (בעיקר בבוקר) יש מצב שהאוטובסים מגיעים לתחנות אלו מלאים ולא מעלים נוסעים (כבר קרה לי / ראיתי את זה קורה מתוך האוטובוס בעבר). גם אם הפתרונות שלכם נכונים באופן תאורטי, עדיין יש מצב שעדיף להגיע לתחנה המרכזית גם אם זה לא קל ולא לנסוע כפי שאתם ממליצים. מעבר לזה, לסיקור של קו 99 הייתי מוסיף כי הקו עובר גם בסמוך לתחנת הרכבת יוספטל (או איך שלא יקראו לה בסוף) שתופעל, כנראה, בתחילת שנה הבאה.
לגבי הגעה לתחנות הרכבת העתידיות -
על זה אנחנו נכתוב בסמוך למועד ההפעלה של קו הרכבת, והדבר אמור לא רק לגבי קו 99 אלא גם 11 וקווים נוספים. כרגע מיותר להכביר על כך במילים מכיוון שהמידע הזה לא פרקטי לנוסעים. מטרתנו בכתבות האלה היא להקל על השינוי, את התיאוריות והתכנונים נשמור לתקופות פחות לחוצות.
 

אורישקי

New member
ממשיכים להכווין והפעם חולון
חלק ראשון מבין השניים עוסק בשכונות מערב ודרום חולון (תל גיבורים, נאות רחל, ג'סי כהן, קרית בן גוריון, קרית רבין). מחר יפורסם החלק השני העוסק במרכז חולון, מזרח חולון (נווה ארזים, אזור התעשייה)
דווקא קו 5 לא היה צריך להשתנות לדעתי
סהכ הוא הגיע להרבה אזורים בחולון ובבת ים, למרות שהוא אחד הקווים המעצבנים שיש. לא מבין גם למה משנים את 1 ו2, באמת הקווים הכי טובים בחולון אולי
. אתם יודעים אם יישאר קו 87א? זה מקצר את ההסתדרות בחולון וחלקים מאזור, הוא יישאר בכל זאת נכון?
 

9108701

New member
מה הסיפור של הארגון מחדש ב1 ביולי ?
ביטול קווים מחיר יקר יותר פחות תחנות, ויותר ללכת ברגל תדירות לא גבוהה יותר, ולפעמים אף נמוכה יותר מי מחפש לקצץ על חשבון הציבור ?
1 ליולי כל המחירים מתאחדים ל 6.40 שח
מראשון עד לכביש 5 מורשה בצפון , פתח תקווה ראש העין במזרח , תא " רמת גן בני ברק , גבעתיים חולון בת ים ,יהוד אור יהודה ,כל האזורים האלה מכל נקודה שהנוסע בוחר לעלות ולרדת במחוז חפצו כרטיס בודד יעלה 6,40 נוער 3,20 כל זה כולל בדן אגד קויים מטרופלין ,כל הגוש הזה מכבד כרטיס חופשי חודשי אחד כלומר אין יותר צבעים ,מחיר חדש 227 רגיל 113,50 אזרח ותיק נוער בכרטיס בודד משלם 3.20 בכל הנוש הזה או כרטסיה ב64.00 שח של 20 נסיעות כנל אזרח ותיק , וחדש כרטיס חופשי ל שעה וחצי לכל אוטבוס של דן אגד קויים מטרופלין בתנאי שהוא טעון ברב קו במחיר מצחיק 6.40 לכל הגוש שהזכרתי כמו כן מתבטל כרטיס מנייר יומי אבל עובר לתוך הרב קו במחיר של 14,00 שח, ותיק 7,00 החל משעה 9.00
 

Shark Alarm

New member
1 ליולי כל המחירים מתאחדים ל 6.40 שח
מראשון עד לכביש 5 מורשה בצפון , פתח תקווה ראש העין במזרח , תא " רמת גן בני ברק , גבעתיים חולון בת ים ,יהוד אור יהודה ,כל האזורים האלה מכל נקודה שהנוסע בוחר לעלות ולרדת במחוז חפצו כרטיס בודד יעלה 6,40 נוער 3,20 כל זה כולל בדן אגד קויים מטרופלין ,כל הגוש הזה מכבד כרטיס חופשי חודשי אחד כלומר אין יותר צבעים ,מחיר חדש 227 רגיל 113,50 אזרח ותיק נוער בכרטיס בודד משלם 3.20 בכל הנוש הזה או כרטסיה ב64.00 שח של 20 נסיעות כנל אזרח ותיק , וחדש כרטיס חופשי ל שעה וחצי לכל אוטבוס של דן אגד קויים מטרופלין בתנאי שהוא טעון ברב קו במחיר מצחיק 6.40 לכל הגוש שהזכרתי כמו כן מתבטל כרטיס מנייר יומי אבל עובר לתוך הרב קו במחיר של 14,00 שח, ותיק 7,00 החל משעה 9.00
שאלה לגבי המחיר

ז"א שאם אני עולה בראשון לציון בשעה 10 בבוקר על קו 173 לרחוב המסגר בת"א ואני משלם, לפי מה שאתם אומרים 6.40 (מקום 9.80- קוד 4), אני יכול להמשיך על אוטובוס מת"א לכיוון צומת גלילות (קו 601/501) באותו מחיר, בתנאי שלא עברה שעה וחצי מרגע העלייה על כל אוטובוס.. האם אני צודק?
 

Dannycom

New member
שאלה לגבי המחיר

ז"א שאם אני עולה בראשון לציון בשעה 10 בבוקר על קו 173 לרחוב המסגר בת"א ואני משלם, לפי מה שאתם אומרים 6.40 (מקום 9.80- קוד 4), אני יכול להמשיך על אוטובוס מת"א לכיוון צומת גלילות (קו 601/501) באותו מחיר, בתנאי שלא עברה שעה וחצי מרגע העלייה על כל אוטובוס.. האם אני צודק?
כן
אבל 601 הוא לא חלק מהרפורמה כך שכרטיס המעבר יהיה תקף רק ל- 501.
 

Shark Alarm

New member
כן
אבל 601 הוא לא חלק מהרפורמה כך שכרטיס המעבר יהיה תקף רק ל- 501.
האם ידוע האם הולך להיות שינוי

בתנאי תשלום עבור החזרי נסיעות במקומות העבודה, או שהדבר תלוי במקום העבודה
ד"א אני לא רואה שום הודעה על השינוי באתר אגד..
 

Dannycom

New member
האם ידוע האם הולך להיות שינוי

בתנאי תשלום עבור החזרי נסיעות במקומות העבודה, או שהדבר תלוי במקום העבודה
ד"א אני לא רואה שום הודעה על השינוי באתר אגד..
אין לי מושג
לגבי אגד, אם אין להם מכונות כרטוס חדשות, אז אתה מצפה שיודיעו משהו?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה