אביתר777777777777777
New member
בכיף. העובדות והאמת הן החשובות ביותר והן
חלק אינטגרלי מבכתיבה שלך כאן כבר שנים רבות. אי לכך - מי שמתקיף אותך, מתקיף למעשה אותי !
בכיף. העובדות והאמת הן החשובות ביותר והן
תקרא שוב ותראה מי מתקיף את מיבכיף. העובדות והאמת הן החשובות ביותר והן
חלק אינטגרלי מבכתיבה שלך כאן כבר שנים רבות. אי לכך - מי שמתקיף אותך, מתקיף למעשה אותי !
אולי זה היה אוטובוס ונהג שלא מהאיזורמשהו שמאוד מדאיג אותי לגבי אגד
אתמול נסעתי בקו 73 ולא ראיתי מכונה של רב-קו עליו. שאלתי את הנהג והוא אמר לי שהוא לא יודע שיהיה כרטוס משותף בשלב זה. בהנחה ששבועיים לפני הרה-ארגון עדיין אין מכונות כרטוס חדשות ב"אגד" אני מאוד מודאג מהיכולת ליישם את הרפורמה בכרטוס יחד עם הרה-ארגון, וזה לכשעצמו יכולה להיות סיבה טובה לדחות את ביצוע הפעימה השנייה עד סיום ההיערכות של אגד. מישהו פה (אולי נהג באגד כותב) יודע מה קורה עם העניין הזה?
אין מצב כזה, בכל האוטובוסים שלאולי זה היה אוטובוס ונהג שלא מהאיזור
יש מצב שהאוטובוס והנהג לא מהאיזורמשהו שמאוד מדאיג אותי לגבי אגד
אתמול נסעתי בקו 73 ולא ראיתי מכונה של רב-קו עליו. שאלתי את הנהג והוא אמר לי שהוא לא יודע שיהיה כרטוס משותף בשלב זה. בהנחה ששבועיים לפני הרה-ארגון עדיין אין מכונות כרטוס חדשות ב"אגד" אני מאוד מודאג מהיכולת ליישם את הרפורמה בכרטוס יחד עם הרה-ארגון, וזה לכשעצמו יכולה להיות סיבה טובה לדחות את ביצוע הפעימה השנייה עד סיום ההיערכות של אגד. מישהו פה (אולי נהג באגד כותב) יודע מה קורה עם העניין הזה?
האם ניתן יהיה לרכוש את הכרטיס1 ליולי כל המחירים מתאחדים ל 6.40 שח
מראשון עד לכביש 5 מורשה בצפון , פתח תקווה ראש העין במזרח , תא " רמת גן בני ברק , גבעתיים חולון בת ים ,יהוד אור יהודה ,כל האזורים האלה מכל נקודה שהנוסע בוחר לעלות ולרדת במחוז חפצו כרטיס בודד יעלה 6,40 נוער 3,20 כל זה כולל בדן אגד קויים מטרופלין ,כל הגוש הזה מכבד כרטיס חופשי חודשי אחד כלומר אין יותר צבעים ,מחיר חדש 227 רגיל 113,50 אזרח ותיק נוער בכרטיס בודד משלם 3.20 בכל הנוש הזה או כרטסיה ב64.00 שח של 20 נסיעות כנל אזרח ותיק , וחדש כרטיס חופשי ל שעה וחצי לכל אוטבוס של דן אגד קויים מטרופלין בתנאי שהוא טעון ברב קו במחיר מצחיק 6.40 לכל הגוש שהזכרתי כמו כן מתבטל כרטיס מנייר יומי אבל עובר לתוך הרב קו במחיר של 14,00 שח, ותיק 7,00 החל משעה 9.00
תוכל גם לרכוש ברטיס בודד וגם לרכושהאם ניתן יהיה לרכוש את הכרטיס
לנסיעה חד פעמית במחיר 6.40 ש"ח אצל הנהג ללא צורך ברכישת כרטיס "רב קו"
מה הסיפור של הארגון מחדש ב1 ביולי ?
ביטול קווים מחיר יקר יותר פחות תחנות, ויותר ללכת ברגל תדירות לא גבוהה יותר, ולפעמים אף נמוכה יותר מי מחפש לקצץ על חשבון הציבור ?
על פי אתר הארגון מחדש, 42/142, 65 ו-67 לאחלק מהתחנות עברו שינוי לקראת הרפורמה
בתחנה הזאת, למשל, (כתוב בתמונה בדיוק היכן היא נמצאת...) כנראה יש שלט של אחרי-רפורמה מכוסה בניילון כחול, ומעליו - השלט הנוכחי, שהודפס על קרטון או משהו דומה. אגב, למה יהיה שם שינוי? או ליתר דיוק, למה עוד לפני השינוי 42 ו-20 לא עוצרים בה?
עושה רושם, שנהיה במתח עוד 12 ימים.על פי אתר הארגון מחדש, 42/142, 65 ו-67 לא
יעצרו בתחנה הזאת, בדיוק כמו ש-20, 42 ו-67 לא עוצרים שם היום. אין לי מושג למה שמים שם שלט חדש.
בחולון כבר הזדרזו לתלות את השלטים המרובעיםחלק מהתחנות עברו שינוי לקראת הרפורמה
בתחנה הזאת, למשל, (כתוב בתמונה בדיוק היכן היא נמצאת...) כנראה יש שלט של אחרי-רפורמה מכוסה בניילון כחול, ומעליו - השלט הנוכחי, שהודפס על קרטון או משהו דומה. אגב, למה יהיה שם שינוי? או ליתר דיוק, למה עוד לפני השינוי 42 ו-20 לא עוצרים בה?
בחלק מהתחנות שבסוקולוב כבר שינו לגמריחלק מהתחנות עברו שינוי לקראת הרפורמה
בתחנה הזאת, למשל, (כתוב בתמונה בדיוק היכן היא נמצאת...) כנראה יש שלט של אחרי-רפורמה מכוסה בניילון כחול, ומעליו - השלט הנוכחי, שהודפס על קרטון או משהו דומה. אגב, למה יהיה שם שינוי? או ליתר דיוק, למה עוד לפני השינוי 42 ו-20 לא עוצרים בה?
מה הסיפור של הארגון מחדש ב1 ביולי ?
ביטול קווים מחיר יקר יותר פחות תחנות, ויותר ללכת ברגל תדירות לא גבוהה יותר, ולפעמים אף נמוכה יותר מי מחפש לקצץ על חשבון הציבור ?
מה הם נפלו שם על השכל?פעימת תיקון בגוש-דן תבוצע באוקטובר
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-270663-00.html כך לפי מנכ"ל משרד התחבורה.
נכנסתי עכשיו לבדוק את התידור של 6 ו-22מה הם נפלו שם על השכל?
הרי בעצמם אמרו שהבשורה הגדולה של הרפורמה זה להוציא קוים ישירים מתוך השכונות , אז אם הם חוזרים בהם אז בשביל כל הרפורמה המזורגגת הזאת לעזזל? לא , זה לא הגיוני שקו שנוסע שעה וחצי מבת ים או חולון צריך גם לעשות סיבוב בתוך הדר יוסף או בנווה שרת(כמו 42) . אם הם רואים שקו 6 לא מספיק תדיר אז שיוסיפו לו עוד סידורים ! מה הסיפור פה בכלל?. גם לא מבין איך נותנים לגנרל שלא זוכר איך נראה אוטובוס לנהל את משרד התחבורה, אולי כשהליגיון הירדני יגיע להדר יוסף עם טנקים נשאל את עצתו של הראל , עד אז שלא יבלבל את המח על דברים שהוא לא מבין בהם.
איפה שמעת אותנו מתלוננים על 567?נכנסתי עכשיו לבדוק את התידור של 6 ו-22
לכל אחד מהם תיהיה תדירות של 20 דקות , אם מחברים את התדירות של שניהם זה יוצא הרבה פחות . זאת בהחלט תדירות גבוהה בשביל קו עם מעט נוסעים . למה לא תשמעו כפר סבאים מתבכיינים על זה ש-567 יוצא כל 20 דקות . כנראה תושב הדר יוסף, כיאה לאנשים עשירים, כנראה רגילים לשירות א.א. הם הרי לא עמך כאלה כמו הכפר סבאים , הם צריכים שאוטובוס יחכה להם מתחת לבית , לחכות רבע שעה לאוטובוס זה לא מכבודם אתם מבינים ?
זה בדיוק מה שאמרתי,שכפר סבאים לא מתלונניםאיפה שמעת אותנו מתלוננים על 567?
התדירות בכפר סבא(במיוחד בשעות הבוקר)היא מצוינת בכל הקווים. אם למשל תרצה להגיע בבוקר מהתחנה המרכזית לקריית חינוך לא תצטרך לחכות יותר מ 2-3 דקות(יש לך את הקווים הבאים:561,572,19,17,29,39,2,13 ואולי שחכתי כמה)
הבעיה היא בשעות הלחץ ובקרוב זה יחריףאיפה שמעת אותנו מתלוננים על 567?
התדירות בכפר סבא(במיוחד בשעות הבוקר)היא מצוינת בכל הקווים. אם למשל תרצה להגיע בבוקר מהתחנה המרכזית לקריית חינוך לא תצטרך לחכות יותר מ 2-3 דקות(יש לך את הקווים הבאים:561,572,19,17,29,39,2,13 ואולי שחכתי כמה)
יש הבדל בין קו בינעירוני לקו עירוני מזין.נכנסתי עכשיו לבדוק את התידור של 6 ו-22
לכל אחד מהם תיהיה תדירות של 20 דקות , אם מחברים את התדירות של שניהם זה יוצא הרבה פחות . זאת בהחלט תדירות גבוהה בשביל קו עם מעט נוסעים . למה לא תשמעו כפר סבאים מתבכיינים על זה ש-567 יוצא כל 20 דקות . כנראה תושב הדר יוסף, כיאה לאנשים עשירים, כנראה רגילים לשירות א.א. הם הרי לא עמך כאלה כמו הכפר סבאים , הם צריכים שאוטובוס יחכה להם מתחת לבית , לחכות רבע שעה לאוטובוס זה לא מכבודם אתם מבינים ?
הוא לא נוסע כל 15 דקות,הוא נוסע כל 20 דקותיש הבדל בין קו בינעירוני לקו עירוני מזין.
במערכת המבוססת על החלפות אוטובוסים, זמן ההמתנה בין אוטובוס לאוטובוס צריך להיות זניח, אחרת המערכת לא יעילה. לא הגיוני שקו מזין יפעל בתדירות של פעם ב-20 דקות כשכל הנסיעה שהנוסע מבצע איתו היא נסיעה של 5 דקות, כי בזמן הזה אפשר כבר להגיע ברגל עד הבית פעמיים. אז מה הועילו חכמים בתקנתם? הדוגמה של נסיעה בינעירונית מתל אביב לכפא סבא אינה רלוונטית וגם אינה נכונה, כי בשעות השיא קו 567 נוסע כל 5-8 דקות, וברוב שעות היום תדירותו לא יורדת מתחת ל-15 דקות.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.