רובוט לכיסוח הדשא

רובוט לכיסוח הדשא

האם יש כאן מישהו עם ניסיון בהפעלת הרובוט לכיסוח הדשא עם דשא מסוג אלטורו ? תודה ליאור
 

S h e m e s h

New member
אנחנו משתמשים ברובוט לכיסוח

כבר שנתיים. הרעיון יפה, היישום קצת פחות... מעבר לעלות הרכישה הגבוהה, קח בחשבון שתיקון ותחזוקת הרובוט יקרים יותר ממכסחת דשא רגילה. חיי המצבר, שאמור להחזיק כשעתיים עבודה, מתקצרים לאחר כחצי שנה והוא מחזיק כחצי שעה (בערך חצי כיסוח אצלנו) בלבד. כמובן שבשנה הראשונה יש אחריות, וגם החליפו את המצבר, אבל לאחר חצי שנה....... אז צריך עכשיו לכסח בשתי נגלות, עם טעינה של כמה שעות באמצע... חוץ מזה הגזם, שהחברה טוענת בחום שנטחן דק דק ומשמש לדישון הקרקע, סותם לאחר כמה חודשים את הדשא, חונק אותו ולא נותן לו להתפתח. אנחנו פתרנו את הבעיה על ידי כיסוח "רגיל" (עם מכסחת דשא רגילה, שגם אוספת את הגזם) פעם בחודשיים בערך. אשמח לענות לשאלות נוספות.
 
תודה על התשובה. המשך ברשותך...

הנושא של המצבר מוכר גם לי הוא נטען מהר לכאורה ואז מתחיל לעבוד עם סימון של חצי מלא וזמן הכיסוח אכן מתקצר חסר לי משהו בתשובה שלך וזה התייחסות לדשא מסוג אלטורו האם סוג דשא זה קשה יותר לכיסוח ולכן נדרש כוח רב יותר אליו שהרובוט לא מצליח לספק ? בכל הקשור לתמיכה, אני די מרוצה החשש שלי הוא נטו אי התאמה שלו לדשא שברשותי במידה ולא יתאים אקנה משהו חזק חשמלי או מכני (ראיתי את השרשור מעלה של חברתי "טוב") ליאור
 

S h e m e s h

New member
רובוט

הי ליאור לא התייחסתי לדשא אלטורו במיוחד מהסיבה הפשוטה שאצלנו הדשא הוא מסוג "לא מוגדר" היות ולא אנחנו שתלנו אותו. זאת תערובת של בופלו, אלטורו ועוד סוגי עשבים בלתי מזוהים. אין ספק שהדשא שלנו קשה מאוד לכיסוח, במיוחד לאחר שלא כוסח שבוע ומאוד גבוה. לדעתי אין קשר בין סוג הדשא ומאמץ יתר לרובוט, הוא חזק מאוד ובעל סכינים חדים. מה שכן יכול להשפיע הוא שטח קשה, כלומר הבדלי גובה, שיפוע וכו´.
 
מעניין שאין תשובות מעבר לשלך

כלומר הוא כזה לא נפוץ ולא מצליח ? לגבי הגובה אנחנו בקיץ שעבר נהגנו לכסח כל חלקה פעמיים בשבוע כדי שלא יגבה מדי ליאור
 
למעלה