רוב בציבור נגד עסקת שליט

רוב בציבור נגד עסקת שליט

רוב בציבור נגד עיסקת שליט כך עולה מסקר שעשתה מרכז תמי שטיינמץ למחקרי שלום באוניברסיטת תל אביב שהיא כידוע פרו שמאלנית. ואם שם בסקר אומרים שאין רוב לעסקת שליט אני מעריך שמציאות שונה בהרבה ויש רוב מוצק בציבור נגד העיסקה.
 

ישMצב

New member
ועיתונים ימניים אמרו שהרוב בעד העסקה.

אז מה כל זה אומר?
 

miyfks

New member
מה הקשר?

איך הגיע השמאל לגלעד שליט...? יש הרבה יותר ימניים שנגד העסקה מאשר שמאלנים. הימנים נלחמו שהמחבלים ייכנסו לכלא... מבחינת השמאלנים (הפרופסור שזכתה בנובל לכימיה) לא צריך את גלעד שליט בכדי לשחרר את כל המחבלים... דרך אגב... אני נגד העסקה! גלעד שליט חייב לחזור הבייתה אחרי מבצע צבאי לשיחרורו - יש את היכולת, צריך את הרצון... ועד המבצע הצבאי... שיהיה מצור על עזה, אבל מצור רציני!!! בברכה, מנשה נ.
 

קמנצינד

New member
מה השטויות האלה ?

הימנים נלחמו שהמחלים ייכנסו לכלא ? מי שנלחם זה צה"ל, שכידוע יש בו גם ימנים וגם שמאלנים.
 

אהרון 101

New member
צודקים

לדעתי כך צריך לנהוג,בוא נאמר שאין הכרעה ברורה,מה עדיף,הנזק של שליט,או הנזק שיקרה אם ישחררו אותם,אבל יש הנהגה שיש לה מקור בתורה,והיא "שב ואל תעשה",וזה הנהגה עם שכל והגיון,יש הרבה נושאים שבאמת קשה לאדם להכריע,ובנושאים שכאלו,לפעמים צרכים לנהוג באי הכרעה,עסקה לשחרור מחבלים,שהיא עיסקה שנושאת בתוכה כ"כ הרבה סיכונים,זה לא מהדברים שבחובתינו לעשות. אני רק רוצה לסיים,תנסו לחשוב שמשחררים את גלעד שליט,ואחרי זמן מה נשבה חייל אחר,אתם יודעים מה יוכלו בני משפחת החייל השני לומר למשפחת שליט,אתם בלחץ שלכם לעשות את העיסקה גרמתם לחטיפת בנינו. צריך לחשוב על כל התמונה,ולהסתכל על המטבע משתי צדדיו,ולא להעלים עין משקולים חשובים "איזהו חכם הרואה את הנולד".
 
למעלה