רוחניות בבית הספר
בשנים האחרונות אנחנו רואים התקדמות בקבלת הגישה הרוחנית. אנשים פונים לטיפולים אלטרנטיביים, מקבלים טיפולי שיאצו, רפלקסולוגיה, דיקור. עובדים עם דמיון מודרך וכו'. לכל הקשור לשילוב הטיפולים האלטרנטיבים וחינוך הילדים שלנו, נחשפתי בגן התקשורתי המיועד לילדים אוטיסטים בו התחנך בני. כחלק מהטיפולים, הוספנו לו טיפולים כמו תרפיות רגשיות באומנות ומוזיקה, הדרותרפיה (טיפול במים), שיאצו וכו'. הטיפולים האלה עשו פלאים לבני. בעקבות העליה באבחון ילדים כבעלי הפרעות קשב וריכוז, האם יש טעם לדעתכם בחיוב המסגרות החינוכיות לשלב באופן קבוע, כחלק מתכניות הלימודים, טיפולים משלימים? האם זה יסייע טוב יותר מאשר המלצה למתן ריטלין, למשל?
בשנים האחרונות אנחנו רואים התקדמות בקבלת הגישה הרוחנית. אנשים פונים לטיפולים אלטרנטיביים, מקבלים טיפולי שיאצו, רפלקסולוגיה, דיקור. עובדים עם דמיון מודרך וכו'. לכל הקשור לשילוב הטיפולים האלטרנטיבים וחינוך הילדים שלנו, נחשפתי בגן התקשורתי המיועד לילדים אוטיסטים בו התחנך בני. כחלק מהטיפולים, הוספנו לו טיפולים כמו תרפיות רגשיות באומנות ומוזיקה, הדרותרפיה (טיפול במים), שיאצו וכו'. הטיפולים האלה עשו פלאים לבני. בעקבות העליה באבחון ילדים כבעלי הפרעות קשב וריכוז, האם יש טעם לדעתכם בחיוב המסגרות החינוכיות לשלב באופן קבוע, כחלק מתכניות הלימודים, טיפולים משלימים? האם זה יסייע טוב יותר מאשר המלצה למתן ריטלין, למשל?