רוני ותום- פרק 20

YossihNew

Well-known member
אז מה תום מבשרת לרוני?

איך יהיה להם בחופש?

ובאיזה סנדל מדובר?
 

YossihNew

Well-known member
לפחות להתעורר עם הקול של אורנה… זה משהו… הבנתי שהעומרי הזה מפורסם. והיהלי הזה יהיה קירח לפי הגנים. חבל שמורן לא הייתה. מורן פשוט בחורה… אולי הייתי צריך להגיד עליה דברים סקסיסטיים ואז היא הייתה באה מאחוריי כמו לסטיב? אולי. לא, היא מהממת. אני קצת מקנא בבן שלך. שהוא מקבל ממך נשיקה. אני צריך להפסיק לקנא בילדים של אמהות יפות. הנה הקפיצה בזמן! אז כיצד נתנהגה נכון במטוס!

את זה צילמתי.

אני בכלל חשדתי בטיסה הזאת. כולם ממליצים לתום על לונדון.

ברור שהארי פ… סרטים?! איכס. בושה. אבל הוא לא כתב לה הקדשה רומנטית. אתם יודעים מה קורה אצל גיורא כשאנשים מקבלים ספרים. זה הצחיק שגם פוגי מציצה.

כן, מפתיע. חשדתי כל הזמן שתום תשכח דרכון או שזאת מזימה או משהו. נו, אתם יודעים. לא קראתי את זה…

למה מתנגן לי שיר ברקע? ארזתי את ה… משהו… לא מתאים?

זה שיש דיילת פרטית זה לא חשוד? תכף תום תטוס במטוס קל! ויציעו לה מסטיק!

ילד מעצבן. ישו היה יהודי?! לא ידעתי. טוב, אז אולי שיעשה פסל של ישו או משהו… והוא בכלל היה פלסטינאי. מסתבר. אני גם מעריץ. אני מאוהב בה, לא רק אבא. וכמובן שמיד הנחתי מי הארכיאולוג. נכון, גם נעמי שמר אהבה אותו. ו… הכל פתוח, עוד לא מאוחר… והנה האקדמייה המטומטמת ההיא…

טיסה ראשונה. יפה. מה יש בשורה 20 שהיא כל כך מעולה? ארוחת ילדים הכי שווה. לא יפה לסנן, תומאס.

מי זה הדייל ולמה הוא מעצבן? ולמה לסנן?

כתות דתיות זה תמיד מוזר אצל גיורא.

היי, ידעתי שזה אתה. מה עוד אתה תהיה? זה תפור עליך ארכיאולוג. ומה זה קיקי? איך הגעתם מאורנה לקיקי? אני תמיד מסכים עם אמא שלהם. וכשהם עלו על פתח של באר, הם הזמינו מישהי לגרש את השד? כן, הפחמן, ידוע.

זה הבונקר של רובי, מה יש לכם? ישו היה די הומלס. אני לא צריך לגעת בסנדל של אותו האיש. כן, תתלהבו מהסנדל, אני… פשוט… מורן… מורן רוזנבלט…

אז לא נעשה כיצד נתנהגה נכון במטוס? חבל. מאוד.​
 
למעלה