רופא ומחשב

רופא ומחשב../images/Emo42.gif

טענות רבות עולות עקב הכנסת המחשב לחדר הרופאים. לא פעם אני שומעת ממטופלים שהרופא לא הרים את עיניו מהמחשב לא בדק את המטופל אפילו לא הסתכל עליו. אני יודעת שהרישום מאוד חשוב וזמן הביקור קצר, אבל.. איך פותרים את הבעיה הזו? כולנו יודעים לא רשמת לא ביצעת... אבל לא בדקת ? סיכנת!!!!!!!
 

dani 123

New member
פורפור, עד היום כל הרופאים

בדקו ועדכנו את המחשב. אחת הדרכים ללמד את הרופא להקליד מהר (כתיבה עיורת) כתבנית לומדת זאת במשך כמה ימים ולרופא שהוא יותר חכם ולא צריך קצב גבוה יספיק יום. בנוסף יש הרבה טקסטים קבועים שניתן להכינם מראש
 
ישנם

טקסטים קבועים הבעיה היא לדעתי הזמן שיש לכל רופא ביו מטופל אחד לשני. זמן ההמתנה ארוך מאוד רבים מגיעים ללא תור והרופאים אינם עומדים בעומס. עקב הקיצוצים לא מקבלים רופאים נוספים לא מעלים את שעות העבודה וזאת התוצאה. במרפאות העצמאיות באמת שכל רופא מקדיש הרבה יותר זמן למטופלים. לפחות כאן בצפון אולי בגלל שיש להם פחות מטופלים מאשר במרפאה ראשונית.
 

dani 123

New member
עד היום לא נתקלתי בעיכובים או בעיות

לגבי הטקסטים יתכן וקימים אך הרופאים בהם אני נתקלתי כותבים הכל
 
../images/Emo45.gif אכן צדק בדברייך פורפור,

אולי שונים פני הדברים במחלקות בתי החולים, שכן שם אין הצוות מסתובב עם מחשבים ניידים ומעדכן פרטים...הם עושים זאת בשעות שלאחר הביקורים ונגישותם למיחשוב קלה הרבה יותר. הבעייה מתחילה במרפאות בן הזמן המוקצב לכל מטופל - הוא כל כך מוגבל... וההרגשה היא כי העיניים הצריכות להיות בוחנות את היושב מולינו - מקובעות דרך קבע על מסך המחשב. איני יודעת אם הקידמה הזו משפרת (לבד אולי מהיכולת לשמירת נתונים) את היחס בין הצוות הרפואי למטופלים... כי נכון לעכשיו התמונה היא: חולה - שולחן - מחשב - מטפל.... מממממ..כן את צודקת.
 

פפו

New member
בעית מחשב חמורה אצל הרוקח

יום אחד בבואי לקחת מנת תרופות חודשית לא עבד המחשב... הרוקח סרב לשרת את החולים שרובם מבוגרים ומה אז?
 
../images/Emo31.gif לצערי אתה צודק....

האם ה "יום אחד" היה בשבועות האחרונים? שכן בשל מתקפת וירוסים שלא פסחה גם על שירותי הבריאות בארץ - לא יכלו הרוקחים לנפק תרופות למטופלים.... המחזות לא היו מלבבים... ורק לידיעה: מרבית המרשמים בכתב יד - אינם מתקבלים מסיבות ברורות.
 
למעלה