רוצה את ייעוצכם !

רוצה את ייעוצכם !

אז ככה אני בן 24 והתחלתי ללמוד אנגלית באופן עצמאי (מתוך ספרים וקלטות) בגיל 22 כיום אני קורא די בסדר מה שהייתי רוצה יותר זה להבין ולדבר, ואני לא מצליח בזה מידי הרבה. האם ישנה דרך להבין ולדבר שוטף חוץ מאשר לטוס לאמריקה או לאנגליה וללמוד את זה כמו שהרומנים ושאר העובדים זרים לומדים כאן עברית ?
 

Flash Button

New member
עצה ידידותית../images/Emo26.gif

אני אישית מבין דיי טוב את מה שאומרים לי\כותבים לי באנגלית, ולדעתי אני חייב את זה לסדרות ולסרטים הרבים בשפה האנגלית שמצויים כיום בטלויזיה ובקולנוע. תקח לך סדרה מסוימת, תתמיד בה, ועם הזמן אתה תראה שכבר לא תצטרך להזיז את העיניים כדי להבין חלק מהמשפטים בסדרה. בקטע של לדעת ממש "לדבר" שוטף בלי להעצר באמצע עם מילה שאתה לא יודע לבטאות, הדרך היחידה היא לתקשר עם אנשים באנגלית. ישנם מרכזים מיוחדים כאלה בארץ, שאסור לי אומנם לפרסם אותם כאן אבל המרכזים האלה מטרתם היא בעצם ליצור לך סביבת אנגלית ממש כמו בחו"ל, ובכך לשפר בצורה משמעותית את יכולת הדיבור שלך. אם אתה רוצה, אשלח לך מסר עם דוגמאות למרכזים כאלה. אז בהצלחה, ושתצליח לשפר את האנגלית שלך
.
 
אני מסכימה בהחלט. ../images/Emo45.gif

אני למדתי את כל האנגלית שלי כמעט דרך הטלוויזיה (שמיעה). אתה יכול ללכת לערוץ סדרות \ סרטים טוב באנגלית (אני ממליצה על סטאר וורלד, יש שם סדרות טובות ומגוונות מאוד) ופשוט להתמקד בסדרה או סדרות מסויימות. פשוט תראה הכל באנגלית. ככה אין לך תרגום שאתה יכול לקרוא, ואתה פשוט כאילו מכריח את עצמך להבין. זה עוזר מאוד.
 

כרמלה2

New member
יופי של פורום! מזל טוב!

גם אני רוצה לדעת על המרכזים שמדברים בהם אנגלית. בבקשה תשלח לי מסר. חג שמח לכולם
 
יש מס' אופציות...

השאלה היא איזה מין ידע באנגלית אתה מעוניין לרכוש. סדרות וסרטים הן דרך טובה לקלוט אנגלית - אבל בד"כ מדובר באנגלית אמריקאית יומיומית. אם אתה רוצה להרחיב את הידע מעבר לזה, עדיף לך לקרוא ספרים או לשמוע מוזיקה.
 

ל3

New member
למאמין

צריכה להיות הבחנה מסוימת בין למידה לרכישת השפה. ישנו גיל מסוים שאם עוברים אותו אז קשה לרכוש את השפה משום שחלים שינויים במבנה המוח והגיל הוא גיל 13 לבערך. לאהדבר נכון לגבי למידה, שאז מוכח כי מבוגרים מצליחים ללמוד טוב יותר שפה שנייה. כך, שלא נראה לי שצריכה להיות בעיה בלמידה שלך ואם אתה נחוש אז גם תצליח. אני ממליצה על חשפיה מוגברת לשפה דרך טלוויזיה, סרטים, מוזיקה, קלטות דיבור וכו'. אפשר גם לגשת לקונסוליה הבריטית בתל- אביב או להרים אליהם טלפון והם יעדכנו לגבי קורסים ומפגשי דיבור good luck, and I am looking foward to hearing from you soon
 

כרמלה2

New member
הקורסים של הקונסוליה הבריטית יקרים

מאוד, יש שנים עשר תלמידים בקבוצה ואם אתה מבוגר וקולט לאט יותר מהצעירים, אתה יכול ללכת לאיבוד בקבוצה. אני למדתי אצל מורה פרטית וזה עדיף בהרבה על קבוצה. גם מפני שאתה יכול ללמוד פעם בשבוע או פעם בשבועיים, הכל לפי הקצב שלך.
 
למעלה