רוצה להצטרף אבל

דידיט

New member
רוצה להצטרף אבל../images/Emo4.gif

נראה לי שאני צריכה לפתוח עוד פורום להורות מאוחרת במיוחד... בכל אופן בת 47 ואם מאמצת לגוזל בן שנתיים וקצת מה אתן אומרת לפתוח עוד פורום..??
 

pf26

New member
ברוכה הבאה

הורות היא הורות והילד הוא ילדך, בין אם ילדת אותו או אימצת אותו.
 
דידיט../images/Emo140.gif

גם אני אמא מאמצת (לקטן) ונדמה לי שראיתי פה עוד הודעה של אמא מאמצת, אלא שאני לא מוצאת אותה יותר אמא זה אמא זה אמא בעיות ההורות המאוחרות אינן שונות, בין אם ילדת או אימצת ברוכה הבאה נשמח לשמוע....
 

טילי2

New member
דידיט, ברוכה הבאה ל../images/Emo82.gif שלנו../images/Emo140.gif

ממש מקומך איתנו, יש גם אמהות מאמצות תחת הגג שלנו ואפילו לא ידתי שבנה הקטן של בואו עננים מאומץ. ההורות שלנו היא מה שמאחד אותנו ולא מאיפה הגיע הילד לחיינו. זה פרט ביאוגרפי לא מהותי.
 

dinary

New member
מצטרפת גם כן

דינרי (שם בדוי) אמא מאוחרת שילדה בגיל 39 ילדה שהיום היא בבי"ס. נשואה לגבר שאלו נישואיו השניים. יש לו ילדים גדולים שאינם גרים איתנו.
 

נועם@בת

New member
במיוחד???

כאילו ה47 שלך מיוחד יותר מה46 שלי
? יש כאן גם קשישות ממך יקירתי. בכולופן, טוב לראות אותך כאן
. נועם
 

דידיט

New member
כן נראה שאת היחידה שהבינה

שהבעיה היא לא בבני המאומץ אלא בגילי המופלג כל האמהות האחרות כאן נראות לי פרגיות צעירות וכמובן שהבן שלי שלי הוא לא כמו אלא בדיוק שלי במיוחד כשהוא ישן את שנת המלאכים שלו ואני הולכת מידי שעה להתבשם מריחו ומנשמתו
טוב לראות גם אותך ואת ניצן המקסימה
 

מתאמצת

New member
אכן מלחיץ לקרוא על אמהות "מאוחרות"

בנות 35.... גם אצלי - 45 שנים מפרידים ביני לבין בתי, ויש גם ילד גדול בן 20 עוד מעט. הלוואי ויכולתי לכתוב כאן יותר. שלכן, מתאמצת
 

pf26

New member
מצטערת על הטעות. מקווה שלא נפגעת

גילך פשוט לא נראה לי מופלג כ"כ. אני בת 42 ויש לי ידידות רבות שנושקות לחמישים.
 
הלו הלו לא להסחף בבקשה

גם אני בעוד חודש בת 47 וחובקת את ירדן בן שנתיים ושמונה חודשים ויש לי גם את ליאור שהוא בן 19 חייל לוחם. ואני לא חושבת שצריך לפתוח עוד פורום אני לא מרגישה זקנה בכללללללללללללל
 

דידיט

New member
../images/Emo45.gifגם אני לא מרגישה זקנה

אבל כשתינוקות בנות 35 קוראות לעצמן אמהות מאוחרות אני תוהה אייך לכנות אותי שתמיד מאחרת אבל מתה על כל רגע עם הגוזל
 

dinary

New member
נכון דידיט מבינה אותך

אבל בנות ה-35 לא עושות את זה מרוע, אלא באמת שיש להן תחושת איחור (לעומת בנות ה-23 למשל) מה אני אגיד לך, הכי טוב זה להדחיק את עניין הגיל, כי כשחושבים על זה = זה מה זה מפחיד. לי כואבים דברים פיזיונומיים. איך נראיתי פעם, ואיך היום. למשל רוב שנות ה-30 שלי הייתי עם שיער ארוך ארוך עד התחת, ולא צבוע. רק אחרי שבתי נולדה התחיל הלבן וגם הסתפרתי. כל כך הייתי רוצה שהיא תראה אותי עם השיער הארוך. כל כך הייתי רוצה שהיא תלך ברחוב עם אמא יותר צעירה במראה. אני יודעת שאני מחפה על זה באמהות נהדרת, בוגרת ושגם יודעת להיות שטותניקית. ובכל זאת זה מכה מדי פעם בכאב.
 
תראו בנות זה לא כל כך נורא

אני דווקא מאוד נהנית מהמחמאות שאני מקבלת על זה שיש לי בן כזה קטן. וכל האמהות בגן שלו (שיכולות להיות הבנות שלי בקלות) רואות בי את זאת שהמציאה את האמהות. אני מרגישה צעירה שומרת על חזות כמה שאפשר צעירה וצועדת עם הזמן בכיף וסופרת ומלטפת כל קמט באהבה. אז צריך לצבוע שיער? אז מה? הצעירות לא עושות את זה? צריך לדעת איפה האיזון לא להגזים וללכת עם חולצות בטן אבל בטח גם לא עם בגדי זקנות. יאללה בנות הרימו ראש יש לנו על כל כך הרבה להתגאות. המשפט שלי הוא לקחת את החיים לרוחב ולהסתכל קדימה בזעם. אז יאללה.
 
הלו שם????????../images/Emo36.gif

"תינוקות בנות 35"? סליחה? אנא, אל תגרמו לאנשים להרגיש כאן לא נוח. מי שמגדירה עצמה כמאוחרת ורוצה לראות ע צמה כחלק מכאן, חבל לדחוק החוצה. המונופול על הורות מאוחרת אינו רק של בנות ה40 או 50 פלוס.
 
למעלה