רוצה להתייעץ איתכם שוב בענייני שינה

אמארונה

New member
רוצה להתייעץ איתכם שוב בענייני שינה

בני ישן במיטה משלו בחדר איתנו. אחרי האבטיה אני מניקה אותו והוא נרדם תוך כדי השתוללות על המיטה שלנו. אחרי שהוא נרדם אני מעבירה אותו למיטה שלו שם הוא ישן עד בערך 3:00. כשהוא מתעורר בסביבות 3:00 אני מניקה אותו וכשהוא מסיים לינוק הוא פשוט זוחל ממני אל המיטה הזוגית שלנו ונרדם שם. כל נסיון שלנו להחזיר אותו למיטה שלו נכשל. הוא פשוט מסרב בתוקף ובוכה ולא מפסיק עד שאנחנו מחזירים אותו למיטתנו. אני לא זוכרת בדיוק מתי ההרגל הזה התחיל, אבל הוא די חדש. בערך 3 שבועות. אני גם לא זוכרת מאיזה סיבה הוא התחיל כי לפני כן הוא ישן כל הלילה במיטה שלו. כנראה זה התחיל בלילה שהייתי עייפה במיוחד ופשוט הנחתי אותו על המיטה שלנו ונרדמתי. מאוד לא נוח לנו עם זה. בעלי ואני ישנים מקופלים בזמן שבני ישן לו בכל מיני אלכסונים. אבל הבכי שלו שובר אותנו בכל פעם מחדש. יש עיצות, או שפשוט לחכות שהשלב הזה יעבור?
 

liza26

New member
לילה אחד לא הופך להרגל

כמו שלשנות הרגל לא לוקח יום/לילה אחד. השאלה למה פתאום הוא מרגיש צורך לישון איתכם האם יש שינוי בסדר היום שלו (גן חדש, מטפלת חדשה) אני לא יודעת בן כמה הילד כך שאולי זה סתם חרדות נטישה
 

פנינצה

New member
אולי באמת חרדת נטישה

כשהבן שלכם מגלה שהוא לבד במיטה הוא נתקף חרדה ומצטרף אליכם. תנסו איך שהוא לגרום לו לשון במטתו, אך עם הידיעה שאתם שם לידו וגם אתם הולכים לישון ותתראו שוב בבוקר ואם הוא בוכה לגשת להרגיע ולהיות ליד מיטתו ולא להתפתות לקחת אותו אליכם וגם אולי להניק אותו ליד מטתו. אני לא חושבת שכדאי להניח לזה שיעבור מעצמו... בהצלחה
 

אשנתי

New member
בן כמה הוא?

עצה אחת - להגדיל (משמעותית) את המיטה הזוגית. באמת שלשלושה אין מקום ב-1.40 מ'... קראת את הורים גם בלילה של ד"ר סירס?
 

אמארונה

New member
לא קראתי את הורים בלילה

אבל זה מסתמן כספר שבהחלט שווה לקרוא. כבר קיבלתי עליו כמה המלצות.
 

אשנתי

New member
קחי בחשבון

שמדובר בצורך אמיתי של הבן שלך להיות קרוב אליך והוא עדיין צעיר מדי מכדי להבין שהוא נמצא איתך באותו חדר. כשהוא ישן, אם הוא לא מרגיש את חום גופך ואת נשימותייך, מבחינתו את לא שם. תבדקי עם עצמך מה הצורך האמיתי שלך ותנסי למצוא את הפתרון היצירתי המתאים ביותר למשפחה שלכם. העובדה שהתרבות שלנו מעודדת שינה נפרדת לא אומר שזה באמת מתאים לנו באופן אישי, תנסי לסנן את המסרים התרבותיים - משימה לא קלה, אבל כדאי! פשרה טובה שאנחנו מצאנו (עם ילדה הרבה יותר גדולה) היא פשוט להצמיד מיטת נוער למיטה שלנו. כך לכל אחד יש את ה"טרטוריה" שלו, אבל עדיין כולם ישנים ביחד - וגם יש המון מקום לכולם. אחרי שמתגברים על המחסומים התרבותיים שלנו, מיטה משפחתית זה כיף גדול!
 

אמארונה

New member
תודה אשנתי,

נתת לי צורת הסתכלות חדשה על העניין הזה. עזרת לי מאוד
 

אשנתי

New member
אין על מה!

מאוד משמח אותי שיכולתי לעזור! תעדכני איך אתם מתקדמים
 

lulyK

New member
תקראי, זה יגרום לך להרגיש

כמו האמא הכי מוצלחת בעולם.
 

tonti

New member
להגדיל את המיטה שלכם../images/Emo13.gif

כ"כ מקל על החיים. יש מקום, לא צריך לקום להוציא, להכניס, הוא פשוט נרדם לידך וכולם ממשיכים לישון.
 

אמארונה

New member
דווקא נוח לי עם זה שהוא ישן

במיטה משלו. עד גיל 4 חודשים הוא באמת ישן איתנו במיטה, אבל עכשיו אני מרגישה שאני צריכה את ההפרדה הזו. באותו חדר כן, אבל לא באותה מיטה.
 
למעלה